Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1214
Hvorfor leker Sorath Gud på #NFF og banner meg fordi jeg diskuterer med ham i kanalen? Noe han selv oppfordret til, selv om jeg ba ham gå på PM med sine synspunkter? Og hvorfor slenger han dritt og kaller diverse mennesker både det ene og det andre uten at de har noe med saken å gjøre? #NFF er en knallbra kanal og jeg liker å være der. Folk er generelt hyggelige mot hverandre og det går ann å kødde på vennskapelig vis uten masse maktsjuke tullinger med mindreverdighetskompleks tilstede. Intill nå. Folk som tror de er Gud burde ikke være OP'er på NFF. Og hvorfor jeg ble kickbanna fikk jeg aldri vite. Bra OP, må jeg si.
Hvis du snakker like mye om bæsj til vanlig som du gjør når jeg er der - så er det faen ikke rart du ble bannet.

Jeg stoler på at sorath gjør en bra jobb, uten å vite nøyaktig hva som har skjedd.

At han banner deg betyr dessuten ikke at han tror han er Gud, du argumenterer latterlig og usaklig.
Trådstarter
15 0
Zeth:
Jeg leser hva du skriver.
Jeg synes humor er en fin ting.
Opprinnelig postet av Falbe
Zeth:
Jeg leser hva du skriver.
Jeg synes humor er en fin ting.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg! men du virker som en useriøs fjortiss som tror du kan komme her å drive dank og ha det morro!? wrong place, wrong time!
Better than thou.
Falbe er 32 år.. Og han er særiøs. Men jeg vil ikke blande meg inn i denne greia. Dette er kun mellom Falbe og Sorath.
Opprinnelig postet av Carlo
Falbe er 32 år.. Og han er særiøs
Vis hele sitatet...
Jeg kan huske å prata med han engang på IRC (dvs på #nFF). Da var det en halvtime til en time non-stop prat om bæsj.

Hvis falbe seriøst er 32 år foreslår jeg å bruke sene nattetimer til noe annet enn å snakke om bæsj med jenter som er over 10 år yngre... just an idea!
Trådstarter
15 0
Zeth:
Jenta som er ti år yngre er tilfeldigvis kjæresten min og hun HAR humor. Jeg ler av sånne som deg...og spiser noen til frokost også.
slike usakligheter kan vi diskutere på irc.
this thread is closed.
Sist endret av sorath; 13. mars 2002 kl. 14:46.