Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1144
Åssen registrerer jeg nick'et mitt på Mirc?... Slik at ingen andre kan bruke det.

Noen som veit det kansje?


Er det noen andre som bruker nick'et ditt da?
Better than thou.
Du registrer det ikke på _mIRC_, du må regge det på nettet du henger på. Og EFNet har ikke noen mulighet for å registrere nick.
btw det heter IRC og ikke mIRC. mIRC er bare navnet på klienten
Du kunne jo satt opp en nickbot eller.no
funker paa dalnet men vet ikke hvordan det er paa efnet og undernet
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av reallife
funker paa dalnet men vet ikke hvordan det er paa efnet og undernet
Vis hele sitatet...
les postene over deg. carlo har allerede sagt hvordan det er med efnet.

SpeXzTeR: forøvrig bruker man nickserv til å registrere nicket sitt på dalnet.
Sist endret av Gusto; 28. mai 2002 kl. 12:31.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Du kan jo bare droppe å gå ut av irc Noen som vet hvorfor efnet ikke har samme greie som dalnet?? Tenker på nickserv saken..

<offtopic>
Nice post-count gusto: 2000
</offtopic>
Epleplukker
Det går ikke ann å regge nicket ditt på UndetNet!
Sett opp en bot eller noe sånt.. Hvis ikke du har fastlinje selv så kan du sikkert få en kammiz med fastlinje til å sett opp en client som kan "passe på nicket" ditt når du ikke er online!
EFnet betyr eris free network Totto.

Dette betyr igjen at det er ingen eiere.

Du "eier" ikke en kanal, heller ikke nicket ditt. dette er grunenn for at det ikke er nickserv og chanserv. på EFNet må man sloss om nickene.
lol@blitzer.

jeg sloss heftig med /orignick
/me slåss heftlig med en annen mia med stygge bnc'er som tar både "mia" og "mia\". offtopic som fy var det og.

men uansett, man får det alltid igjen enellerannen gang. hvis ikke, lager man bare en annen variant. eller setter opp en bnc selv. elns. jepp.