Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1211
er det andre enn meg som irriterer seg over den overdrevne bruken av forskjellige scripts på #nFF for tiden? jeg foreslår herved at det innledes et «forbud» mot mp3-scripts og lignende på kanalen.. det samme gjelder sånne sysinfo script. så kan dere si deres mening om saken her.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
scripts er generelt for nubs.. skaper bare støy.
agreed
Trådstarter
hm.. bare så det er sagt, sier ikke at #nff skal bli ultraseriøs med stram linje, jeg er vel en av de største bullshitterne der selv.. ;-P

det er bare det at public scripts er en pest og en plage og KUN en pest og en plage.
Det er ikke SÅ overdreven bruk akkurat, men når en begynner fortsetter de andre. Winamp scriptene er ikke så plagsomme, men sysinfo er ikke interresant. Egentlig kan jeg vel ikke klage, siden jeg bruker det selv. Samme for meg om det blir forbudt.
Er helt enig med dephic jeg. HATER sånne lame script, spesielt de sysinfo scriptene. Gi de en advarsel, retter de seg ikke etter den så UT med de!
Better than thou.
For meg er det egentlig et fet. Jeg bruker dem hele tiden, men det stat scriptet bruker jeg bare når andre gjør det. Hehe, en domino effekt liksom. Heh.. Men uansett, winampscripta syntes jeg ikke er noe stress, bare det at mitt ser så jævlig stygt ut, så det skal jeg fikse. Heh

Carlo altfor tidligpåmorgenen.

[07:38] <CarloDUSJ> winamp(2.78) playing(04-After Dark Wallhitters.ogg) stats(85% of 3m 32s [||||||||||])
Blir litt irriterende med masse hardware og mp3 scripts i lengden ja.. skal prøve å skjerpe meg jeg vertfall ;)
rekylvinyl.no
jeg følger også at det er mye slike scripts.
tror vi ikke trenger å lage et forbud mot det hvis folk bare skjerper bruken av det litt.
sysinfo script kan dere droppe med en gang for min skyld.
winamp scriptene er helt greie syns jeg, bortsett fra når noen ABSLOUTT skal ta det for HVER jævla sang dem spiller.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mp3 scripts som brukes modereat gjør meg ingenting.
Men sysinfo script som brukes i en domino effekt der en etter en briefer er noe dritt.
noob killer
elukS's Avatar
Gjør meg ingenting med .mp3-scripts men som sagt kan Sysinfo ol. være ganske iriterende.

Desuten så sliter jeg med å fine en bra plugin til xmms så det gjør ike noe om slikt strammes inn litt
Egentlig syntes jeg alle at av script er kjipt, men jeg overser det som regel!!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jeg synest også at dette er irriterende...Jeg har vært aktiv på irc i 7 år, sku tro at dette var ett nytt fenomen, men nei da.. dere tar nok feil, dette har eksistert så lenge jeg har drevet med IRC. Og det er ikke bare stygt, men jeg synest også det irriterer at det ALLTID (som oftest de samme personene) som MÅ vise hvilken sang de spiller... *urk* som om det er interesang... isåfall.. hvorfor ikke f.eks skrive : /me hører på Lamers-usingscript
eller noe ligende.. kan kanskje gi faen i å bruke /me for det lyser jo opp det og! Det er det sammme som når folk bruker BitchX.. man pleier ikke brife med å skrive /sv hele tiden heller.. Bare for å vise at man bruker BX og vilkenversjon eventuelt hvilke script man bruker?

-sp3q
Jeg har bare brukt det MP3 scriptet, men det er fordi jeg ikke har brukt scripts så mye. må liksom teste det nye og. (nytt for meg ivertfall)