Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 772
Jeg bruker et nettverk der portene for bl.a. torrents er blokket - da de gjorde det, så blokket de også de man trenger for å spille. Det er pga. at det vanligvis er mange som bruker det, og hvis alle skulle lastet ned så ville det brutt sammen.
Jeg vet at det er mulig å komme forbi denne blokkingen ved hjelp av Your Freedom og SOCKS, men jeg vet ikke hvordan. Kan noen vise meg (muligens med te-sje) hvordan man setter opp og bruker disse to programmene til det. Gjerne i en step-by-step "bruksanvisning". Eventuelt vise det med andre tilgjengelige gratis-programmer.

Jeg regner med at hvis noen viser hvordan jeg klan bruke det til f.eks. Bittorrent, e.l. så kan ejg finne ut hvordan jeg bruker det til andre programmer.

Jeg kan jo spesifisere hva jeg trenger hjlep med, så kan kanskje noen bidra der(selv om jeg antakeligvis trenger full dirigereing..): Hvordan sette opp og bruke Your Freedom + SOCKSCap til f.eks. uTorrent eller BitTorrent. Hva må jeg gjøre? Jeg har installert og tror ejg har fått YF up and running, men når jeg åpner .exe-fila via SOCKS så henger programmet seg, eller så skjer det ingenting.
Sist endret av ∑∞↕⅛; 6. desember 2008 kl. 17:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
det finnes allerede en slik teskjeguide på dette forumet, søk.

siden jeg er i det snille hjørnet gjorde jeg det for deg: http://www.freakforum.nu/forum/showt...eedom+sockscap