Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1266
Hei

Jeg er på leting etter en sofware/programvare som kan få "en del" av en film/videoklipp til å gå i slowmotion mens den andre delen har samme speed.
Altså i samme videoklipp

håper å få svar
(søka litt uten lykke, håper noen har erfaringer)
Skulle tro det er mulig med Sony Vegas?
Hvis ikke går det vel i Windows Movie Maker også, om du har windows, ved å klippe ut den delen av filmen som skal være slow motion, sette den delen i slow motion, og deretter sette klippene i riktig rekkefølge.
Jeg har sony vegas / pinacle studio / power director / ShowBiz / Ulead Videostudio / Windows movie maker.

Desverre, ingen mulighet etter mine erfaringer
Du kan gjøre det i Adobe Premiere Pro.
Er du 100% sure ? ... for jeg orker altså ikke laste ned også sitte igjen med ingenting, siden jeg allerede har tatt det opp her !

Sitat av Ξ-Xpress-Ξ
Jeg har sony vegas / pinacle studio / power director / ShowBiz / Ulead Videostudio / Windows movie maker.

Desverre, ingen mulighet etter mine erfaringer
Vis hele sitatet...

Jeg har Sony 8.0 PRO, men jeg er ikke kjent med den, vet du evnt hvor man går in for å gjøre det ?
Jaja, 100% sure. Har gjort nesten det samme med en film jeg har laget, bare at da gjort jeg alt raskere.
Takk Freak,

Også, en siste ting, orker du å si hvordan du gjorde det ? Tusen Takk KP til deg
Jeg er ikke sikker på hva du mente med "en del". Hvis du mente et halvt bilde som går i sakte bevegelse, mens det andre halve bildet går i normal tempo, er Adobe After Effects et ordentlig bra program til det. Men det krever at du mestrer programmet. Ikke noe man lærer på et minutt. Jeg har ikke noe tutorial til det du søker etter.
Sist endret av marsboer; 11. oktober 2007 kl. 20:40.
Men kan du forklare litt mer hva du mener med "en del"? :P

Kutte ut en boks av filmen, eller en del av tidslinjen?
Tror han mener sånn at f.eks når en bombe sprenger, så et det slowmo. og så er det i vanlig speed igjen etterpå.
Han mener nok at en person går raskt, mens alle\alt andre går sent.. da må du vell bruke en grønn bakgrunn og spille inn hastighetene for seg selv? eller går dette i premiere? isåfall må det være vanskelig å velge hva som skal gå fort\sent.
Dette vil vel ikke være mulig da "persosnen" vil gå ut av bildet. Om dette skal funke må dy skyte akuratt samme scene 2 ganger
Hvis du ikke har fått det til enda kan jeg guide deg gjennom hvordan man gjør det i vegas.