Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5499
Jeg har en Samsung telefon (18 mnd gml) med USB C kontakt. De siste månedene har denne kontakten blitt nærmest ubrukelig. Pluggen sitter ikke lenger fast i telefonen under lading, og spretter ut bare jeg ser litt hardt på den. Jeg må trykke kontakten hardt inn for å få den til å lade, og da lader den veldig sakte. (I dag har den lagt i 5 timer og er ikke kommet til 50% ennå). I tillegg får jeg ikke overført data gjennom ledningen. Jeg har prøvd å pelle ut rusk i kontakten, men får ikke tak i noe. Jeg synes telefonen er for ny til å kaste den ennå. Noen som har anbefalinger om hva jeg kan gjøre? Ja, jeg har prøvd begge ender av ledningen og 2 forskjellige ledninger. Er USB C en dårlig kontakt?
Sjekk om det er mye støv og dritt inni kontakten.

Ofte blir sånt sammentrykt i bunnen av kontakten og da sitter ikke ledningen fast