Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8552
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Størrelsesbegrensninger på avatarer på forumet har blitt endret fra 80x80 piksler og 8 kilobyte til 120x120 piksler og 24 kilobyte.

Go nuts, men ha følgende i minne:
"with great power comes great responsibility"
Dette er aldeles for mye ansvar for en vanlig bruker. Jeg tror jeg holder meg til min vanlige avatar, så får jeg heller bare akseptere at jeg sakte men sikkert blir avleggs.
Etter noen år med samme avatar har jeg har allerede blitt avleggs, men er fremdeles for slapp til å gjøre bakgrunnen gjennomsiktig for å få renere kanter.
Til helgen, kanskje.
ArbeidsledigProletar
Sitat av murloc Vis innlegg
Dette er aldeles for mye ansvar for en vanlig bruker. Jeg tror jeg holder meg til min vanlige avatar, så får jeg heller bare akseptere at jeg sakte men sikkert blir avleggs.
Vis hele sitatet...
Jepp, hipstercred om noen år det.
Sitat av nso Vis innlegg
Størrelsesbegrensninger på avatarer på forumet har blitt endret fra 80x80 piksler og 8 kilobyte til 120x120 piksler og 24 kilobyte.
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg skal gå bananas å sprette champis-flaska
Større mimetryne!
Ingen 500x500px avatar? Det er for dårlig!

EDIT: Jeg fant ut at chat-klienter ikke har kommet seg inn i det 21. århundret:
http://i.imgur.com/xyYeswv.png
Sist endret av Deadlock Radium; 21. april 2016 kl. 20:50.