Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 15709
Åssen i all verden har folk råd til å kjøpe spraybokser a? Synes det er latterlig gøy å holde på med, bare jæskla dyrt! Hvem støtter oppunder denne type kultur egentlig?
Man finner seg vel en jobb, tjener penger og kjøper spraybokser.

Ser nå at du skriver du har problemer med å få deg jobb, kanskje røyke litt mindre weed og bruke noen av de pengene på spraybokser, bare en tanke
Kanskje du kan støtte oppunder deg selv, og ikke forvente at noen andre skal gjøre det.
...Ellers er det vel utbredt å stjele de boksene man trenger.
Har jeg hørt..
Noen bruker spenn på diverse drugs, noen tusenvis på fylla hver helg, noen på ny iPhone, noen på kaffelatte fra dyr cafe hver dag i pausen på jobb, og andre på cans. Det handler om prioriteringer.

I min tid pleide mange å bøffe cans på Biltema, for man visste at det var altfor mye juling å få om man ble busta på graffsjappene.
Hvordan er stemningen rundt det å få betalt for å dekorere vegger rundt omkring a?
Villig til å lære
HeineOppNed's Avatar
17 8
Sitat av hand_model Vis innlegg
Hvordan er stemningen rundt det å få betalt for å dekorere vegger rundt omkring a?
Vis hele sitatet...
Det kommer vell helt ann på hvor god du er eventuelt det, mange russebusser for eksempel er grafitti malt
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleide handle dem i Aalborg om sommeren påvei hjem fra Roskilde festivalen før i tia. Lenge siden jeg har spraya nå men husker det var sykt mye billigere enn å kjøpe dem her i landet. Butikken jeg handla i den gang snakka om å begynne å sende til norge fordi det var så mange som kom ned og handla hos dem. Husker ikke hva den heter akkuratt nå, men hvis du sjekker sidene til montana cans eller andre produsenter har de sikkert oversikt over butikker i europa. Send dem en mail og sjekk pris. Kanskje kan det være en del å spare på å bestille over nettet. Trenger du penger kan du jo prøve å lage noe på lerret eller papir og selge på finn kanskje.
Sitat av HeineOppNed Vis innlegg
Det kommer vell helt ann på hvor god du er eventuelt det, mange russebusser for eksempel er grafitti malt
Vis hele sitatet...
Så er det jo en burgersjappe i Oslo som har en "grafittivegg" de regelmessig selger kunsten på.
Er vel mer ett lerret av noe slag, men krever nok at man har en del skills.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
Hvordan er stemningen rundt det å få betalt for å dekorere vegger rundt omkring a?
Vis hele sitatet...
Dårlig med mindre du har rike kunstinteresserte kontakter og er jævlig god. Men det skjer at man kan få lov til å male inngangspartiet i en kommunal blokk mot gratis cans, om du er god og vaktmesteren der savner litt freshe farger. Graffiti er som flyverinteresse, du blir fattig av det ikke rik av det.
Splash noe maling på et lærett og sett opp en budrunde på eBay. Har sett flere gjøre det og de tjente flere 100 dollar på noen drit stygge bilder.
Ingen mat og ingen penger er det rart jeg er lei meg
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
Ingen mat og ingen penger er det rart jeg er lei meg
Vis hele sitatet...

Det er ikke så rart når du bruker alle pengene dine på weed og ikke gidder å jobbe fordi du heller vil skate og røyke weed til tross for at du har psykotiske vrangforestillinger (ref. Din tidligere tråd her inne)
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må virkelig ta deg skjøl i nakken, forventer du at noen her inne skal vippse over til deg? Hadde samme lasaron tankegang som deg, å egentlig ikke jobba så jævlig hardt med søknader og sånn. Men var heldig å fikk en bra jobb med god inntekt som jeg faktisk trives høvelig greit i. Det var ikke så ille som jeg tenkte.. har egen plass å bo, jeg kan kjøpe å røyke weed når jeg vil. Hvorfor ikke bare prøve på det samme? Så kan du gjøre alt det der.. Slutt å syt her inne værtfall, seriøst!