Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 11606
hvis du først starter er du der resten av livet. enten det er knark eller raske penger. fiks en jobb. eller vær der RESTEN av den greie/gode delen av livet ditt. ikke kast det bort på brus eller annet.
Sitat av freebird Vis innlegg
dette kan fucke deg skikkelig opp både psykisk og fysisk som flere her skriver, kjapt regnestykke til alternativ sidehustle, en kompis av meg pleide spe på aap-en sin med å selge ei 100g plate hasj i måneden, handla inn for 9000 og solgte for 15000, 6000 kr profitt i måneden uten for mye jobb og selv om det er ulovlig så vil jeg si skadepotensialet er mye mindre for både deg og folk rundt deg
Vis hele sitatet...
Før du anbefaler et annet menneske å involvere seg i narkotikahandel og påstå at skadepotensialet er mye mindre i forhold til salg av sex synes jeg du skal tenke deg veldig nøye om.

I følge en samle-wikipedia-artikkel om rusmidler og prostitusjon er det en dokumentert kobling mellom rus og prostitusjon. Nå er du jo enig i at prostitusjon ikke er bra, så den lar vi ligge. Med det sterke standpunktet ville jeg egentlig antatt at du var litt mer opplyst om narkotika også. Alt er ikke bare fryd og gammen. Det at mange ønsker å reformere behandlingen brukere av illegale rusmidler handler om noe annet enn at det ikke er farlig; det er bare farligere slik vi gjør det i dag.

Selv om hasjen i seg selv ikke tar livet av deg er det veldig mye mer rundt stoffet og miljøet som absolutt kan sette en støkk i deg. Det finnes både kortvarige og langvarige konsekvenser ved å blande seg i slike miljø.

De som selger større parti hasj gjør det ikke for å være grei med brukere. De er der for å tjene penger. Mange av disse folka går ikke av veien for å bruke vold for å få det slik de vil. Blir du skyldig dem penger bør du være rask med å betale tilbake; de er grossister - ikke venner.

En vil møte mange mennesker i mange forskjellige rare former - særlig om man ikke har råd til å selektere kundegruppa si alt for mye. Og om trådstarter skal slå seg opp på egenhånd uten bekjentskaper - ja da har han en lang og strevsom vei foran seg for å skaffe seg ei kundegruppe.
Og for ikke å snakke om det som virkelig kan gi langvarige konsekvenser: det å bli tatt at politiet. Ved et slikt møte vil du automatisk utelukke muligheter i fremtiden, da salg/oppbevaring av hasj på rullebladet sjeldent gir bedre fremtidsutsikter. Rullebladet er ikke som vitnemålet; desto flere høye tall du har desto bedre fremtidsutsikter. Det forteller heller hva du _Ikke_ kan gjøre i fremtiden, selv om han var "ung og dum".

Og du tror han klarer å handle inn ei plate med hasj - uten å falle for fristelsen for å prøve selv? Selv når han er villig til å møte fremmede menn for sex for noen skarve hundre, kanskje en tusenlapp, så skal han la være å teste ut rusmidler? Og rusavhengighet har vel aldri gjort noen så mye som pjusk engang?



Ok, jeg stopper der. Tror du ser hvor jeg vil hen med det. Jeg synes:
1. Det er en veldig dårlig ide å blande seg inn i rus/narkotikamiljøer for å tjene penger. Det går sjeldent (og aldri?) bra i lengden.
2. Det er dårlig gjort å sette risikoen ved narkotikasalg så lavt, når:
2.1 Det er en (i følge wikipedia) dokumentert kobling mellom rus og prostitusjon. Rusavhengige prostituerer seg, prostituerte ruser seg.
2.2 Du møter farer overalt hvor i lovens skyggesider du beveger deg. Her må du kunne ta hånd om deg selv.
2.3 Det ligger i avhengighetens natur å (føle tvang til å) opprettholde et forbruk til tross for gjentatte negative konsekvenser



Mitt syn på saken til de som vurderer slikt: Ha gjerne tilfeldig sex med andre menn, kvinner, transer og hva enn som finnes der ute - men ikke gjør det for penger. Penger er rota til alt vondt. Husk sikker sex og ha det gøy.
De to hovedårsakene til prostitusjon i verden er fattigdom og tvang.

Litt provoserende egentlig at du, som bor i trygge rike Norge, skal selge deg fordi du ser på det som lettvinte cash.
Ta å snakk med noen som har holdt på med dette en stund å hør om det er like easy som du tydeligvis tror.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ei jeg satt på psykiatrisk med hadde en fortid med dette. Det hun fortalte var noe av det mest nasty jeg har hørt.

Du tror kanskje du bader i superhotte modellkjekke menn. Ikke ifølge henne, Det er FOLK SOM IKKE KLARER Å SKAFFE SEG SEX PÅ EGENHÅND og ds kan man jo selv tenke seg hva man møter på av mennesker. Mange av de deformerte, med dårlig hygiene. Du kan ikke kreve at de vasker seg. Hun fortalte om stinkende kjønnsorgan hvor hun på automatikk slikket vekk kuk-ost før hun startet bare for å bli ferdig med det. Heller det en å bli slått i ansiktet av en som vil ha valuta for pengene sine og gir totalt faen i om du synes han lukter møkk. Det var mange handikappede, overvektige, psykisk utviklingshemmede, og generelt motbydelige ubehagelige typer. Hun holdt på med dette så lenge at hun til slutt tok hva som helst, fordi hun i starten fikk kick av det og levde over evne, så hun måtte bare kjøre på for full maskin for å holde tritt. Hun ødela seg selv og var et spøkelse. Hvem hun var som frisk aner jeg ikke siden jeg kjente henne ikke da, men den hun var der inne på psyk var noe av det mest triste jeg har vært borti. Jeg vet ikke om hun er død eller levende i dag, men hun var hvertfall ikke mye levende da.

Ser du ble usikker nedover tråden her, og jeg HÅPER du tok til vettet og fant en annen løsning.
Det kan hende at når du blir eldre så vil du se tilbake på prostitusjons karrieren din i tenårene og ønske at du ikke hadde gjort det.