Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  169 43232
Vell, jeg ser du allerede har bestemt deg for å skyte, eller du har allerede gjort det. Jeg tror det er mange som har lyst å "bare prøve en gang" for å forstå hva det er med dette stoffet som har gjort så utrolig mange avhengige, og ødelagt så utrolig mye for så mange. Du blir nok ikke "narkoman" av å prøve. Selv om det lureste nok ville ha hvert å røyke det visst du absolutt må innta stoffet, siden det er brun heroin du har fått tak i, som er blandet ut med mye rart.

Du sier du er langt nede fra før av, men husk; det er i motbakke det går oppover!
dør folk av overdose hvis de bare røyker greiene?
Sitat av murmade Vis innlegg
dør folk av overdose hvis de bare røyker greiene?
Vis hele sitatet...
Det er mulig å dø av overdose uansett inntaksmetode, men så vidt jeg vet er det langt vanligere med overdosering i miljøer der injeksjon er den foretrukne administrasjonsmetoden. Det er også en del andre farer ved sprøytebruk, som infeksjoner ved stikksted, blodpropper og smitte av mer alvorlige sykdommer (HIV, hepatitt etc.).
Kan ikke denne siden bli rapportert av politiet vis han får ''råd'' om å skyte hero? hvis han er død liksom :/
Særiøst det er ikke værdt det du blir hekta på ett blunk og ikke minst om du skyter det!Prøver selv å slutte med minus og er så dårlig att jeg bare vil gi opp!Har prøvd å slutte lenge nå gått i ett år og vært dårlig kroppen er støl med mye smærter og vil bare spy i ett sett, har sluttet med tobakk etter ti år tabisser og fart og det er langt i fra så ille som dette!Og følesen er ikke så god heller!
Sitat av SickBartender Vis innlegg
Kan ikke denne siden bli rapportert av politiet vis han får ''råd'' om å skyte hero? hvis han er død liksom :/
Vis hele sitatet...
Nei.

Hvis du vurderer å ta heroin er det jo en god ting hvis du får råd om hvordan du kan gjøre det tryggest mulig, istedenfor å prøve deg frem på egenhånd. Jeg tror og håper myndighetene også ser dette.

Om personen dør kan ingen her lastes for det.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Er ikke nødvendigvis vondt for deg heller

Hold deg til 1 gang i starten. Er fort gjort og bli avhengi.
Dem fleste jeg kjenner som har blitt hekta har blitt det etter 4dager-1uke med skyting vær dag. Er du først avhengi er du FUCK'ED og jo lengre du drøyer det med og slutte jo værre blir det.
Kan godt hende du havner på gata og har ødelagt alt rundt deg før du i det heletatt tenker på og slutte.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg trodde og jeg har stål viljestyreke ellers og ikke minst den ekstra angsten og nedstemtheten jeg har fått, var veldig langt nede og nå er det mye værre alt er vondt og ubehagelig!Jeg får ikke psykologhjelp pg mitt rusmissbruk ikke att det vil hjelpe så mye på smærtene men kunne hjelpet på psyken min!Tar jeg minus nå blir jeg verken glad eller euforisk det tar bare bort smærtene og jeg føler meg mer nede enn jeg var i utgangspunktet da jeg begynte med dette hadde jeg mistet min nermeste men utrolig nok føles det MYE værre nå...
Som sagt mange ganger i tråden så "føkker" du ikke opp kroppen ved å skyte heroin en gang. Det vokser ikke opp bustete grått hår fra hårbunnen. Du får helller ikke knekk i ryggen eller knærkestemme en time etter skuddet. Det kompisen til kameraten din sier er ikke alltid sant. Jeg tror denne tråden har fått nok moralprekner nå, og jeg tror trådstartet skjønner at det kan være ganske farlig. En bør være forsiktig, bestemt og ha god selvbeherskelse når en driver med alle forskjellige rusmidler, heroin inkludert. Det at du som enkeltperson ikke har greid å holde fingra fra fatet betyr ikke at trådstarter ikke klarer det, dog en skal respektere rusmidler, opiater går godt under her da det er avhengighetsskapende.
man fucker ikke opp kroppen ved å skyte heroin en gang. Det vokser ikke opp bustete grått hår fra hårbunnen. Du får helller ikke knekk i ryggen eller knærkestemme en time etter skuddet.

Det er da ingen som tror det?:P


Det kompisen til kameraten din sier er ikke alltid sant. Jeg tror denne tråden har fått nok moralprekner nå

Jo flere jo bedre for de som må få det inn med teskje...

, og jeg tror trådstartet skjønner at det kan være ganske farlig. En bør være forsiktig, bestemt og ha god selvbeherskelse når en driver med alle forskjellige rusmidler, heroin inkludert.


Spessielt heroin, har enda til gode å se noen som har det da det gjelder heroin forbruk etter de har begynt er vell noen men ikke mange spessielt ikke om man har problemer fra før...

Svaret på innlegget før det forrige men ble ikke vist som sitert så kan se noe merkelig ut.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Nei.

Hvis du vurderer å ta heroin er det jo en god ting hvis du får råd om hvordan du kan gjøre det tryggest mulig, istedenfor å prøve deg frem på egenhånd. Jeg tror og håper myndighetene også ser dette.

Om personen dør kan ingen her lastes for det.
Vis hele sitatet...


Ok greit!
Fint å vite at ikke vi får noe problem om han duden dævver : )
lurer på en ting ..

De som setter skutt, hvor ofte gjør dere det/narkomane på gata. Er det hver dag eller en gang i uken?
mente og se en dokumentar på National Geograpic for en stund sia, som fulgte en hverdag i 2 norske narkomane livs (på plata) de satte minst 3 skudd om dagen.
Lucky666 er du egentlig i live ?
må bare spørre ...

Ca 3 ganger om dagen ja, men det er vel inviduelt, jeg setter hvertfall 3-4 "friskmelding" som det så pent heter
Sist endret av KimThomas; 13. desember 2010 kl. 21:26.
Skudd nr 1 : klokken 10.00
Skudd nr 2 : klokken 15.00
Skudd nr 3 : klokken 20.00
Skudd nr 4 : klokken 01.00 (Ikke allitid)
Hvert skudd er på 0,2 - 0,3g

Men dette er jo inviduelt fra person til person.
If you are going through hell, keep going.

gi faen i hero hvis du aldri har prøvd det... Alle kan føle seg langt nede av og til.. man tar ikke hero av den grunn.
Sist endret av shiiit; 14. desember 2010 kl. 11:10.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
noen som har snakka med han?

hvis du lever og er oppegående; TRIPPRAPPORT.
sikkert flere folk her som sulter etter en rapport på narkotikaen som gjør deg til helt.

heroin skal jeg prøve på min dødsseng.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Sitat av drittsekken Vis innlegg
hva?
alltid hatt lyst til å høre rapport på hero, som er litt mer detaljert enn "du blir dopa som faen.."
HVIS jeg skulle prøve hero, måtte jeg være døende. jeg tror ikke jeg kunne kontrollert stoffet.
Vis hele sitatet...
Hører mye av den der. Skal prøve det på dødsleie-talen.
Heroin er jævla kompliserte greier. Gir deg noen av de beste opplevelsene, men vil også, alltid, gi deg de jævligste.
Tenker selv, noen ganger, at jeg aldri burde prøvd. Og hvis noen snakker om at de vil prøve sier jeg alltid det samme: Ikke gjør det med mindre du har ingenting å tape. Jeg hadde ingenting å tape når jeg prøvde (ingen kjæreste, familie, venner). Men de fleste andre mennesker har mye å tape. Og de burde holde seg unna.

Heroin er (som) et forhold. Du blir avhengig over hvor bra det føles, og du tror du skal dø når hun forlater deg.

Jeg tror at hvis du først prøver heroin vil det følge deg resten av livet. Uansett. Du må leve resten av livet ditt å kjempe imot å ta det, eller ta det og leve det livet der.

Skal ikke si noe om rusen. Finnes nok av tekster om det. Men jeg kan si at ingen av tekstene beskriver det særlig godt. Heroin-rus er ubeskrivelig. Som kjærlighet er det OVER ord, selv den beste poeten kan ikke si det med ord.

Det beste jeg kan si som beskrivelse er å sitere en mann William Burroughs traff i fengsel: "This stuff is worth going to prison for"
du kan få et bra kikk selv om du ikke tar heroin hvist eg hadde hvert deg hadde eg ikke gjort det for du ser de som sitter i nygårdsparken. du har et helt liv forran deg du har en familie som du kommer til å miste hvis du driver med det og ingen vil ha kontakt med deg. så eg personlig råder deg sterkt til å ikke gjøre det men det er ditt valg. for det kommer uansett til å gå til helvete med deg hist du gjør det.

det kommer altid en ny dag eg har hatt selvmords tanker men eg gjør det ikke for det alt vil ordne seg til slutt bare vent å se og gi faen i det drite der for du vil angre så jævlig. det er bedre å få adrenalin kikk i stede og å få en familie en gang få unger få en fet jobb. ikke gjør det selg det bli kvitt det for du har mulig heter det er for mange narkomane og vi trenger ikke en til. hvist du har problemer snakk med noen om det en en god venn eller noe eller en fetter eller kusine det er vert det en å skyte heroin. eg mener alt det eg sier du har så mange mulig heter ikke kast de bort
En kompise av meg skulle for noen måneder siden prøve å skyte amf "bare 1 gang" liksom.
Hadde jo kontroll på annet bruk så hvorfor skulle han ikke greie å kontrollere nåla også.
I dag skyter han alt han kommer over, siste proskjekt var at han blandet lyrica og blåvalium å skøyt det.
Har prøvd å få han ut av det, men på bare 3 måneder er han blitt så jævlig sprøytenarkis at vi alle har gitt han opp.
Blir så jævlig forbanna på slike folk , hva faen er vitsen med å fucke opp livet sitt og alt av gammelt vennskap kun for en jævla nål?
Hvis man absolutt sskal prøve heroin så røyk det heller,så lenge man har viljestyrke så går det bra å bare teste det en gang i blandt.
Men drit i nåla for du ender bare opp med å bli langt mer avhengig av det å skyte noe inn i armen en av heroin i seg selv.
Vet av flere eksempel der folk skyter vann når de ikke har noe annet, kun for å få satt nåla i armen.
Tenk på de rundt deg å stay off the needle.
vanlig vis gir eg en f i ka alle andre gjør men eg kan ikke sitte å lese om noen som har lyst til å skyte seg i armen eg trodde at folk var smartere enn det. med ta vare på han kompisen din og prøv å hjelp han og få litt vett i hodet hans. for det er bedre å prøve og hjelpe han og kansje lykkes enn når det er for sent og vite at han kunne ha fått hjelp men man kan ikke gjøre noe.
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Hører mye av den der. Skal prøve det på dødsleie-talen.
Heroin er jævla kompliserte greier. Gir deg noen av de beste opplevelsene, men vil også, alltid, gi deg de jævligste.
Tenker selv, noen ganger, at jeg aldri burde prøvd. Og hvis noen snakker om at de vil prøve sier jeg alltid det samme: Ikke gjør det med mindre du har ingenting å tape. Jeg hadde ingenting å tape når jeg prøvde (ingen kjæreste, familie, venner). Men de fleste andre mennesker har mye å tape. Og de burde holde seg unna.

Heroin er (som) et forhold. Du blir avhengig over hvor bra det føles, og du tror du skal dø når hun forlater deg.

Jeg tror at hvis du først prøver heroin vil det følge deg resten av livet. Uansett. Du må leve resten av livet ditt å kjempe imot å ta det, eller ta det og leve det livet der.

Skal ikke si noe om rusen. Finnes nok av tekster om det. Men jeg kan si at ingen av tekstene beskriver det særlig godt. Heroin-rus er ubeskrivelig. Som kjærlighet er det OVER ord, selv den beste poeten kan ikke si det med ord.

Det beste jeg kan si som beskrivelse er å sitere en mann William Burroughs traff i fengsel: "This stuff is worth going to prison for"
Vis hele sitatet...
Veldig bra innlegg,men må bare få kommentere den ene settningen din.."jeg tror at hvis du først prøver heroin vil det følge deg resten av livet."
Akkurat det stemmer ikke så veldig bra,jeg har da testa og røyke heroin 2ganger selv,og har kompiser som til og med har skyti det,men ingen av oss bruker hero fast.
Jeg testa det første gang for vell 3 år tilbake siden,og enda en gang for ca en mnd siden.
Greit nokk,rusen er deilig for de som har det kjipt i livet,men har du ett oppegående liv ellers,så er det ikke så særlig vanskelig og ikke la seg hekte.
Jeg anser utprøvinga av heroin for ferdig,tviler veldig på at jeg kommer til røre det igjen iløpet av livet.
Og det er ikke noe jeg tenker ofte på,jeg tenker mer på hasj for og si det sånn.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
har hørt at man ikke trenger noen slags syre, rekker med vann, skyter ikke selv men.. søker du på google så nevnes det heller ikke no syre.. korrekt meg om jeg tar feil!!
Jeg får følelsen av at "lucky"666 er død, han har ikke vært innom siden dagen tråden ble laget. Eller fullstendig uinteressert i sin egen tråd da, avhengigheten er tidkrevende har jeg inntrykk av. Har vanskelig for å tro at han kom godt ut av det, en erfaring rikere. Forhåpentligvis har han det, men merkelig fyr isåfall, mye informativt (og avskrekkende) lesestoff her.
Sitat av Demandred Vis innlegg
har hørt at man ikke trenger noen slags syre, rekker med vann, skyter ikke selv men.. søker du på google så nevnes det heller ikke no syre.. korrekt meg om jeg tar feil!!
Vis hele sitatet...
"Norsk" brun heroin MÅ blandes ut med syre for at det skal løse seg opp i vann, hvit heroin kan derimot blandes rett i vann
Ikke for å være noe moraliserende her, men Neil Young har jo faktisk en ganske bra sang om dette.
Sitat av Drachir Vis innlegg
Ikke for å være noe moraliserende her, men Neil Young har jo faktisk en ganske bra sang om dette.
Vis hele sitatet...
Fantastisk sang! Teksten og den sarte stemmen rører veldig ved meg. Hører så mye på den at jeg nesten lurer på om play-knappen på youtube kan bli slitt av det.
Jeg er litt urolig for han fyren her siden han ikke har posta noe siden en eller annen idiot anbefalte 0.2 som første gangs dosering. Håper det ikke har skjedd han noe. Uansett så må jeg få presisere at 0.2 med heroin første gang du skyter er veldig mye, jeg hadde selv min første heroin overdose som 16 åring og da var det en 0.1 oppi og det var heroin fra plata i oslo, nei var jeg han ville jeg holdt meg til og røyke det ettersom da er det mye lettere og dosere å du trenger ikke uroe deg for en eventuell overdose på samme måte som når du skyter.
er han dau så er han dau. han som absolutt ville prøve et sikkert skittent norsk gatestoff som du ikke skal stole på. faceplant
Sitat av NosNils Vis innlegg
er han dau så er han dau. han som absolutt ville prøve et sikkert skittent norsk gatestoff som du ikke skal stole på. faceplant
Vis hele sitatet...
Er ikke noe tøft å være careface.

En dag er det en kompis av deg som tar OD, da kan du tenke på den posten der.
Sitat av Edited Vis innlegg
Er ikke noe tøft å være careface.

En dag er det en kompis av deg som tar OD, da kan du tenke på den posten der.
Vis hele sitatet...
og det skal jeg . og da skal jeg tenke over i all verden hvorfor han ville gjøre dette med livet sitt. og viss han valgte et stoff som gjorde han helt funky ,isteden for og holde seg unna det mest omtalte skitne gatestoffet.
Sitat av NosNils Vis innlegg
og det skal jeg . og da skal jeg tenke over i all verden hvorfor han ville gjøre dette med livet sitt. og viss han valgte et stoff som gjorde han helt funky ,isteden for og holde seg unna det mest omtalte skitne gatestoffet.
Vis hele sitatet...
...
Du får ikke noe kvalitets-poeng av meg iallefall
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
...
Du får ikke noe kvalitets-poeng av meg iallefall
Vis hele sitatet...
sikkert ikke hensikten min heller
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
Jeg er litt urolig for han fyren her siden han ikke har posta noe siden en eller annen idiot anbefalte 0.2 som første gangs dosering. Håper det ikke har skjedd han noe. Uansett så må jeg få presisere at 0.2 med heroin første gang du skyter er veldig mye, jeg hadde selv min første heroin overdose som 16 åring og da var det en 0.1 oppi og det var heroin fra plata i oslo, nei var jeg han ville jeg holdt meg til og røyke det ettersom da er det mye lettere og dosere å du trenger ikke uroe deg for en eventuell overdose på samme måte som når du skyter.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Anbefale å skyte en kvarting til en som ikke er innkjørt, er faen meg helt villt! Vet om overdoser på mindre, jeg og.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
lucky666 lucky666 is frakoplet
Medlem

Send melding
Brukerliste

Siste aktivitet: 13. desember 2011 23:00


ser nå ut som han lever..
Fra en skala fra 1 til 10, hvor vanskelig er det å lage Heroin?
1=lett 10=vanskelig
Sitat av Surtur Vis innlegg
Fra en skala fra 1 til 10, hvor vanskelig er det å lage Heroin?
1=lett 10=vanskelig
Vis hele sitatet...
sikkert ikke så vanskelig hvis man først kan det og har de rette toolsa tilgjenglig

"har man engang lært og sykle vil man alltid kunne det"
Vanskelig å sette på en skala. Kommer ann på veldig mye.
Sist endret av DrPerception; 25. desember 2011 kl. 02:14.
Sitat av Dragestad Vis innlegg
helt sinnsykt at noen vil utsette seg for heroin, rart å tenke på at rusen er så fristende at folk er villige til å dø for den.. da har det gått for langt, mister.

fortell hvorfor du mener at den rusen du er på jakt etter er verdt innsatsen? (som i helsa di, familien, økonomi, jobb..)
Vis hele sitatet...
Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for religion; rart å tenke på at religionen er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for ideologi; rart å tenke på at ideologien er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for kjærlighet; rart å tenke på at kjærligheten er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Kan du nevne noe som er verdt å gjøre som ingen er villige å dø for? Det kan nemlig ikke jeg... Alle ting jeg virkelig nyter er jeg villig å dø for; ytringsfriheten, sex, rus, kjærlighet, utdanning. Hvorfor skal vi ikke unngå disse tingene?

Problemet er jo ikke heroinen men de sosiale problemene til brukeren. Hvis du er psykisk syk (angst, depresjon, etc), tjener lite og har få venner, ja da vil du selvsagt ha dårlige forutsetninger for å bruke heroin ansvarlig. Hvis du derimot kommer fra en priviligert familie vil selv heroinmisbruk ikke være noe problem; tilgangen på stoffet er ikke begrenset. Akademikere var fysisk avhengig av opium i tiår mens det var lov, likevel klarte de å leve normale liv, hvorfor? Jo, fordi de fikk et rent produkt, og hadde forutsetninger for å leve et normalt liv med opiumsavhengighet. Rusmisbruk er i hovedsak et sosialt problem, ikke et problem med stoffet i seg selv.

Guns don't kill people, people do. Sånn er det også med rusmidler, heroin har aldri drept en person, men mennesket som administrerer heroinen kan drepe. Hvis jeg skyter en person, er det våpenet, kulen eller jeg som har utført drapet?
Bare jeg som blir skikkelig trist av den tråden her, eller? :/

Er redd for at karen enten døde eller ble sprøytenarkoman på heltid..
Sitat av emptychange Vis innlegg
Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for religion; rart å tenke på at religionen er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for ideologi; rart å tenke på at ideologien er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Helt sinnssykt at noen vil utsette seg for kjærlighet; rart å tenke på at kjærligheten er så fristende at folk er villige til å dø for den. Da har det gått for langt, mister.

Kan du nevne noe som er verdt å gjøre som ingen er villige å dø for? Det kan nemlig ikke jeg... Alle ting jeg virkelig nyter er jeg villig å dø for; ytringsfriheten, sex, rus, kjærlighet, utdanning. Hvorfor skal vi ikke unngå disse tingene?

Problemet er jo ikke heroinen men de sosiale problemene til brukeren. Hvis du er psykisk syk (angst, depresjon, etc), tjener lite og har få venner, ja da vil du selvsagt ha dårlige forutsetninger for å bruke heroin ansvarlig. Hvis du derimot kommer fra en priviligert familie vil selv heroinmisbruk ikke være noe problem; tilgangen på stoffet er ikke begrenset. Akademikere var fysisk avhengig av opium i tiår mens det var lov, likevel klarte de å leve normale liv, hvorfor? Jo, fordi de fikk et rent produkt, og hadde forutsetninger for å leve et normalt liv med opiumsavhengighet. Rusmisbruk er i hovedsak et sosialt problem, ikke et problem med stoffet i seg selv.

Guns don't kill people, people do. Sånn er det også med rusmidler, heroin har aldri drept en person, men mennesket som administrerer heroinen kan drepe. Hvis jeg skyter en person, er det våpenet, kulen eller jeg som har utført drapet?
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med mye av det du sier, men heroin uansett hvilket liv du har og forrutsetninger alltid være et problem i større eller mindregrad.
Sitat av Trigga Happy Vis innlegg
Bare jeg som blir skikkelig trist av den tråden her, eller? :/

Er redd for at karen enten døde eller ble sprøytenarkoman på heltid..
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Leger bruker morfin for å lindre smerter hele tiden, og kvalitativ er det ingen forskjell på effektene av morfin og heroin. De fleste som får morfin for å lindre smerter blir IKKE "sprøytenarkoman". Les deg litt opp på stoffet før du kritiserer det.

Hvis noe gir deg glede kan du bli avhengig av det. Noen klarer ikke å slutte å spise, noen blir avhengig av sex, porno, pengespill. Hva er fellesnevneren? Jo, de gir glede. Det er ikke aktiviteten i og av seg selv som gjør noen avhengig. Men noen blir det, de fleste klarer å beherske seg.

Søk på Rat Park, det er en veldig bra studie om heroinavhengighet.
Sitat av emptychange Vis innlegg
Hvorfor det? Leger bruker morfin for å lindre smerter hele tiden, og kvalitativ er det ingen forskjell på effektene av morfin og heroin. De fleste som får morfin for å lindre smerter blir IKKE "sprøytenarkoman". Les deg litt opp på stoffet før du kritiserer det.

Hvis noe gir deg glede kan du bli avhengig av det. Noen klarer ikke å slutte å spise, noen blir avhengig av sex, porno, pengespill. Hva er fellesnevneren? Jo, de gir glede. Det er ikke aktiviteten i og av seg selv som gjør noen avhengig. Men noen blir det, de fleste klarer å beherske seg.

Søk på Rat Park, det er en veldig bra studie om heroinavhengighet.
Vis hele sitatet...
Ro deg ned nå, glansvask. Var bare redd for karen.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jeg er enig med mye av det du sier, men heroin uansett hvilket liv du har og forrutsetninger alltid være et problem i større eller mindregrad.
Vis hele sitatet...
Men hvor problematisk er heroin i forhold til andre rusmidler eller aktiviteter? Å være avhengig av sukker/fastfood er jo mer skadelig enn heroin fra et fysisk perspektiv. Men mat er lett tilgjengelig, hvis vi hadde forbudt sukker/fett så ville vi nok sett lignende junkier rundt omkring. Skadene øker eksponentielt med et forbud.

Som et personlig valg vil heroin neppe være det som ødelegger livet ditt. Det går an å bruke heroin ansvarlig og rekerasjonelt, men som med alkohol må man passe seg. Hvis man bruker heroin alene, og for å fjerne dårlig humør så er risikoen for misbruk mye høyere. Hvis man derimot tar seg et skudd en gang i bland med gode venner, så er risikoen mye mindre.
Sist endret av emptychange; 25. desember 2011 kl. 14:31. Grunn: spelling
Sniff det, drit i å fucke opp blodårene dine på å injisere rusk direkte inn i dem.

Jeg synes det er helt greit å kose seg med en kvarting en gang i blandt, men jeg har aldri skjønt hva folk tenker med når de skyter.
Nei, er ren idioti å skyte. Men har du først gjort det så er det det som gjelder. Du får ikke det samme rushet på noen annen måte.Men som sagt. Enig med deg. Ren idioti å begynne med nåla.
Sitat av Trigga Happy Vis innlegg
Bare jeg som blir skikkelig trist av den tråden her, eller? :/

Er redd for at karen enten døde eller ble sprøytenarkoman på heltid..
Vis hele sitatet...
Selv. Dyster lesing.
Sitat av emptychange Vis innlegg
Men hvor problematisk er heroin i forhold til andre rusmidler eller aktiviteter? Å være avhengig av sukker/fastfood er jo mer skadelig enn heroin fra et fysisk perspektiv. Men mat er lett tilgjengelig, hvis vi hadde forbudt sukker/fett så ville vi nok sett lignende junkier rundt omkring. Skadene øker eksponentielt med et forbud.

Som et personlig valg vil heroin neppe være det som ødelegger livet ditt. Det går an å bruke heroin ansvarlig og rekerasjonelt, men som med alkohol må man passe seg. Hvis man bruker heroin alene, og for å fjerne dårlig humør så er risikoen for misbruk mye høyere. Hvis man derimot tar seg et skudd en gang i bland med gode venner, så er risikoen mye mindre.
Vis hele sitatet...
Hahah, jeg hadde blitt sukkerjunkie på heltid.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Sniff det, drit i å fucke opp blodårene dine på å injisere rusk direkte inn i dem.

Jeg synes det er helt greit å kose seg med en kvarting en gang i blandt, men jeg har aldri skjønt hva folk tenker med når de skyter.
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig helt enig, selv synes jeg kosen ligger i å røyke det en sjelden gang.

Eric Andersen har forøvrig en fin sang om det stoffet her.

Sheila: http://www.youtube.com/watch?v=8zblAK1pY40
Du aner IKKE hva du begir deg ut på..

Redd for at dette går veldig dårlig på en eller annen måte.
Hvis du absolutt vill ha i deg den dritten der, kjøp deg sølv folie og røyk shitten, MYE midre sjanse for en overdose og andre komplikasjoner!