Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1162
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffer amfetamin av og til og har lagt merke til at jeg får litt nedsatt følelse i huden og spesielt armene. Det minner litt om når en lokal bedøvelse begynner å gå ut. Kanskje det bare sitter i hodet? Noen som har samme greia? Normalt eller unormalt?
Tja, det er ikke unormalt at det er blanda ut med div greier. Det du kjenner er kanskje effekten av amfen som trekker blod fra ekstremiteter(armer,bein,kjønnsorgan) inn til organene dine. Da blir du kaldere i armer og bein
Jeg pleide å dovne av i ekstremitetene slik du beskriver etter noen dager på speed. Har bestandig tenkt det hadde å gjøre med at den dehydrerte kroppen min prioriterte indre organer. Jeg kunne få blå knær og kjenne at sko føltes rare når jeg tok de på fordi føttene mine hadde krympa.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier ofte å få det hvis jeg har speedet mye uten å drikke vann (eller bare drikke generelt), tror det har noe med at kroppen blir dehydrert. Det pleier å hjelpe å bare drikke noe, føler deg bedre nesten med en gang.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier ofte å få det hvis jeg har speedet mye uten å drikke vann (eller bare drikke generelt), tror det har noe med at kroppen blir dehydrert. Det pleier å hjelpe å bare drikke noe, føler deg bedre nesten med en gang.
Vis hele sitatet...
Enig. Føler man ubehag på amfetamin hjelper det alltid å spise eller drikke. Noe annet som hjelper er å bevege seg litt og bruke energien på aktiviteter. Sitter man rolig over tid blir kroppen anspent og kan gi smerter og litt ubehag. Dette igjen fører til overdrevet oppmerksomhet på fysiske symptomer.