Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3225
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville gjerne lagt denne i en annen tråd, men foretrakk å legge det ut anonymt. Her er problemet: Jeg har sikkert gjort masse dumt, men jeg har aldri hatt noe med politiet å gjøre. Jeg har aldri hatt noe med politiet å gjøre, og er per nu i gang med å ta lappen. Søkte om politiattest/vandel 03.08. Så for 1mnd og 9 dager siden. På der hvor du ser statusen til søknaden står det ''Ikke godkjent''. Legger ved bilde. Dette gir ikke mening, og jeg tenkte: Det tar sikkert bare lang tid, som det sto. Derimot hørte jeg med min kjæreste som søkte om dette 10 dager etter meg. Hun har fått sin godkjent. Keep in mind, vi er begge 17. Så har jeg havnet langt bak i køen av en eller annen merkelig grunn? Har noen trykket feil? Jeg har ikke fått noen beskjed som skulle tilsi at vandelen min ikke ble godkjent, men føles likevel veldig feil. Noen som har vært i samme båt? Tenkte å ringe politiet imorgen på 02800 for å høre hva som egentlig har skjedd her. Er 99% sikker på at rullebladet mitt er reint. Takk!

https://imma.gr/105635xd7d7a
Rushistorikk? Bøter ved besittelse et ?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av supersoda Vis innlegg
Rushistorikk? Bøter ved besittelse et ?
Vis hele sitatet...
Nada. Aldri blitt tatt for noe
Trykk på blå lenken fir å spørre politiet. Kan vare feil eller....

Hvis du er kjent for politiet og er en del av et fest miljø eller rus miljø, så kn nok det hende at er grunnen.

Men vandel er vel faktisk hva du er tatt for er det ikke det da..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nada. Aldri blitt tatt for noe
Vis hele sitatet...
Kan det tenkes til at den ikke er ferdigbehandlet? Pleier å være litt behandlingstid.
Sist endret av random119432; 13. september 2021 kl. 01:21.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som dere sier, er mange muligheter for ikke å få godkjent. Derimot, så er jeg ikke blitt tatt i noe som helst. Regner med at jeg hadde fått beskjed om noe hvis jeg var det, eller?.. Og kan jo tenkes at den ikke er ferdigbehandlet, men min kjæreste fikk sin godkjent og søkte 10 dager etter meg for en god stund siden. Min siste teori er at det er litt over 6mnd til jeg fyller 18, og bare sånn 4 til hun fyller. Kan være 6 måneders merket som er problemet, men likevel. Jeg går nå rundt og får ikke sove og har en klump i halsen siden jeg vet at jeg aldri er blitt tatt for noe. Dette er direkte ekkelt :/
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en telefon til din lokale politikammer, noen ganger kan det være saksbehandlingsfeil. Hadde dog 2 bøter for både tyvlånt av bilen til faren min uten førerkort og kjøring på rødt lys med en moped. Betalte bøtene og 1-2 år senere skulle jeg søke om førerkort for bil, fikk jeg ikke vandel godkjent selv om jeg gjorde opp for meg. Tok en telefon til politikammeret og da var det i orden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som dere sier, er mange muligheter for ikke å få godkjent. Derimot, så er jeg ikke blitt tatt i noe som helst. Regner med at jeg hadde fått beskjed om noe hvis jeg var det, eller?.. Og kan jo tenkes at den ikke er ferdigbehandlet, men min kjæreste fikk sin godkjent og søkte 10 dager etter meg for en god stund siden. Min siste teori er at det er litt over 6mnd til jeg fyller 18, og bare sånn 4 til hun fyller. Kan være 6 måneders merket som er problemet, men likevel. Jeg går nå rundt og får ikke sove og har en klump i halsen siden jeg vet at jeg aldri er blitt tatt for noe. Dette er direkte ekkelt :/
Vis hele sitatet...
Holder en knapp på at det er over 6mnd og ikke 6mnd eller mindre til du er 18.