Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3862
Jeg har sett meg mektig forbanna på elsparkesykklene som ligger strødd rundt om kring, selv om jeg leier til stadighet �� Og ja jeg er verdens største hykkler..

Det er dyrt å leie!

Spørsmålet/ene blir:

Hvor sitter sporings brikken? Er den i hovedkortet?

Om jeg kobler fra batteriet, er det nok til å stikke av med sykkeln.. Stæsje den, vente på nytt Main/Mother board i posten?

Jeg ser for meg noe sånt som å kjøre den ned i en undergrunnstunell, velte den, skru ut hovedkort/koble fra batteri åsså Stæsje etterpå ��

Hele greia tar meg kanskje 10 min med elektrisk drill og riktig bits.

Tanker?
Sist endret av Azure; 20. juli 2021 kl. 02:20.
Disse sparkesykkelen er itje verd bryet! Dem er veldig modifisert, du ender opp med og betale masse penger for "hijacke" ei sparkesykkel som alikavell bryter saman innen kort tid.
Du kjem lengere med finn.no svindel og mindre risiko.

Edit: Først må du skifte hovedkort/ledning spor, fjerne sporing, omlarkere. Veit itje hvordan du gjør det, men hadde eit diskusjon med i VOI. Det er ikke verdt tyveri, du tjenar på leie egeintlig! Itje engang dem bryr seig.
Sist endret av Mentaltsvak101; 20. juli 2021 kl. 07:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen av de gamle modellene har bare 1 sporingsbrikke utenpå. Festet med to bits.

Men jeg måtte kjøpe nytt ratt, nytt hovedkort og lader. Selv da var det en del pludring før jeg fikk det til.

Fikk kjørt den ca 1 år før et eller annet brant seg og jeg måtte gjøre alt om igjen.
Anonym bruker
"Vant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvofor omlakering ?

Og hvis man lærer seg hvordan gjøre det på en går det vel raskere på neste :-)
Anonym bruker
"Utstø Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvofor omlakering ?

Og hvis man lærer seg hvordan gjøre det på en går det vel raskere på neste :-)
Vis hele sitatet...
Jeg lakkerte ikke, fikk kjøpt en ny svart tube som man bare tredde på.
Anonym bruker
"Vant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ref omlakering så tenkte jeg at den da ser mye mer stjælt ut.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye jobb å kibbe får å ta ut batterier?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er også interessert i litt informasjon og erfaringer rundt demontering av disse doningene!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye jobb å kibbe får å ta ut batterier?
Vis hele sitatet...
Hva slags batteri sitter det i disse?
Sitat av aom2 Vis innlegg
Hva slags batteri sitter det i disse?
Vis hele sitatet...
Lithium batteripakker, med celler av typen 18650. Som regel 24/36/48 volt med BMS. Noen ganger er cellene i styret/staget på scooteren og dermed litt vanskelig å komme til
Sist endret av Bluesky_; 28. august 2021 kl. 13:42.