Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2739
Hei, har akkuratt fått fatt i noen dolcontin 5 mg depottabletter, men usikker på dosering av disse.

Er ganske vant med tramadol fra før, og tatt kodein noen ganger men aldri prøvd morfin..

Pleier ta 500-700 mg tramadol på en kveld for en fin rus. Venter alltid en par uker før tar på nytt.

Også er jeg usikker på best inntaksmåte, ta de som de er for å få lengst mulig effekt, knuse de eller evt opp i rompa?
15-20mg skal vel være nok å starte med for en med lav/ingen toleranse

Du kan lese på denne:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Morphine

Hadde det vært jeg som skulle ruset meg på de tablettene der hadde jeg knust dem og puttet dem i rullepapir/kapsler og tatt det oralt.

700mg Tramadol er forøvrig litt på kanten mtp. risiko for krampeanfall. 300-400mg burde egentlig holde i massevis for en hyggelig rus.
En jeg kjenner som brakk et ben brukte 100mg Nobligan/Tramadol depot + 50mg TramadoI vanlig I DØGNET mot smertene.

Slik jeg husker det var Tramadol overlegent tidsmessig versus Morfin.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
15-20mg skal vel være nok å starte med for en med lav/ingen toleranse

Du kan lese på denne:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Morphine

Hadde det vært jeg som skulle ruset meg på de tablettene der hadde jeg knust dem og puttet dem i rullepapir/kapsler og tatt det oralt.

700mg Tramadol er forøvrig litt på kanten mtp. risiko for krampeanfall. 300-400mg burde egentlig holde i massevis for en hyggelig rus.
En jeg kjenner som brakk et ben brukte 100mg Nobligan/Tramadol depot + 50mg TramadoI vanlig I DØGNET mot smertene.

Slik jeg husker det var Tramadol overlegent tidsmessig versus Morfin.
Vis hele sitatet...
Endte opp med 30 mg knust og 15 mg ikke knust (for å forlenge), må innrømme det var ganske skuffende, tramadol fungerer bedre på meg... Muligens skulle hatt større dose men kjente litt smerter i leveren så muligens ikke (er alkoholiker så ikke godt å si hvordan denne leveren holder ut) :/ Takk for svar anyways!
▼ ... noen uker senere ... ▼
5 mg tabletter.. Husker da jeg stjelte 100mg tabletter av bestemorra mi som var kreft sjuk.. mørkerød små tabletter ellerno.. depot er kanskje noe helt annet?

edit: var samme typen tabletter ja

5 mg, 10 mg, 30 mg, 60 mg, 100 mg og 200 mg:

jeg tok 100mg x 2 første gangen jeg fikk i meg opiater og da lå jeg å klødde bra hele natta husker jeg...
tanta mi mente at det var dødlig dose, men jeg følte ikke at jeg var døden nær...var det flaks?
Sist endret av random14016; 11. oktober 2021 kl. 14:40.
Du spiste 200mg morfin uten toleranse liksom? Kanskje det går an men jeg vet ikke hvordan. Flaks.
For det er overdose.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Benway Vis innlegg
Du spiste 200mg morfin uten toleranse liksom? Kanskje det går an men jeg vet ikke hvordan. Flaks.
For det er overdose.
Vis hele sitatet...
Han er nok en av de som tar opp Morfin oralt veldig dårlig. + Depot pillene var svelget hele antar jeg så de frigjorde stoffet saktere enn vanlig.
Sitat av Benway Vis innlegg
Du spiste 200mg morfin uten toleranse liksom? Kanskje det går an men jeg vet ikke hvordan. Flaks.
For det er overdose.
Vis hele sitatet...
100mg morfin får du kun i depot tabletter såvidt jeg vet, som vil si at virkestoffet slippes sakte ut litt og litt, slik som f.eks concerta adhd medisin.

Fortsatt ganske farlig da, er jo i overdose territoriet uansett.
Sitat av LeaniLean Vis innlegg
Endte opp med 30 mg knust og 15 mg ikke knust (for å forlenge), må innrømme det var ganske skuffende, tramadol fungerer bedre på meg... Muligens skulle hatt større dose men kjente litt smerter i leveren så muligens ikke (er alkoholiker så ikke godt å si hvordan denne leveren holder ut) :/ Takk for svar anyways!
Vis hele sitatet...
ja det gjorde jeg.. eller.. gikk kanskje en time mellom hver tablett.. husker jeg forhørte meg med en kompiss etter at jeg hadde vært å snoka i medisinskapet til min bestemor om hva dette var.. husker at han sa "de pillene der funker bra"..putta jo i seg allt mulig på den tiden der, uten å tenke så mye konsekvenser...så min tante hadde faktisk rett altså?jeg kunne ha stryki med?

Sitat av Bolebenny Vis innlegg
100mg morfin får du kun i depot tabletter såvidt jeg vet, som vil si at virkestoffet slippes sakte ut litt og litt, slik som f.eks concerta adhd medisin.

Fortsatt ganske farlig da, er jo i overdose territoriet uansett.
Vis hele sitatet...
ok..ja depo(nering)
Sist endret av random14016; 13. oktober 2021 kl. 06:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.