Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 584
Jeg har tidligere uten problemer spilt Xbox 360 med kompositt, men så ble jeg lei 480p, og gikk over til komponent med 720p (1080p er mulig men ikke på min TV).

Da jeg gjorde dette visste jeg ikke at HD PVRen skulle vise seg å være møkk, usynca lyd, og liknende. Hauppauges support har sluttet å svare på mailene der jeg "klager".

Har fått meg capturecard igjen (som er 480p/kompositt only), men nå får jeg ikke noe signal.. har prøvd flere kompositt-kabler, selv den som er på komponent (er kompositt innebygd) fungerer det ikke med. Og ja, bryteren står på TV. Også på xboxen er oppløsning satt til 480p.

Har flere opplevd det samme?

Har nesten ingen bra spill til PS3 (som da kompositt funker på)..

Håper på å få hjelp her, har posta dette problemet på flere forum, folk bare maser om den jævla bryteren.. (HDTV/TV).

Grunnen til at jeg bruker capturecard og HDPVR er at jeg filmer da jeg spiller, kunne gjerne vist litt av det, men yt-konto er stengt.. forbanna Take Two..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har du prøvd å hard-resette alle videoinstillinger?
Trådstarter
10 0
Høyre trigger + Y under boot, ja.