Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6125
Den som bare er der
Var en dokumentar som het "lunter å tenne" som handlet om Joachim Nielsen. Den lå ute på vimeo, men finner ingenting om den lenger, annet enn en avisartikkel. Noen så vet om det går ann å finne den enda? Sett den før, men fikk lyst å se den igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den som bare er der
Trådstarter
Er det helt serriøst ingen som har link eller har denne filmen lagret? Valentourettes spiller live i kveld og jeg trenger noe til å fyre meg opp med
Har lett selv, men den er hverken å finne på torrentsider eller andre fildeningsnettverk jeg har tilgang til. Tror du rett og slett må innstille deg på å kjøpe den om du vil se den.
Den som bare er der
Trådstarter
Sitat av kallisti Vis innlegg
Har lett selv, men den er hverken å finne på torrentsider eller andre fildeningsnettverk jeg har tilgang til. Tror du rett og slett må innstille deg på å kjøpe den om du vil se den.
Vis hele sitatet...
Den har komt ut på Vimeo igjen
Super dokumentar! Anbefaler alle å se, synes dog det er synd de ikke går mer inn på slutten. Noen som vet om det finnes andre bra dokumentarer om han?
Ble nysjerrig og lette litt selv da denne tråden dukket opp, men fant ingen ting, så takk til deg Jens1!
Kjekk dokumentar. Ikke noe voldsomt godt filmhåndverk, men en historie det uansett er fint å bli kjent med.