Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 943
Hei.
For 7-8 år siden så var det en side som het Shamanisten her i Norge. Det gikk an å bestille HBW frø der. Noen som vet hva som skjedde ? Evt noen som holder på i samme sporet?
Den er nok sikkert lagt ned/Satt en stopper for.
HBWR frø er ulovlig i Norge, må vel bestilles over nett.
Trådstarter
Var over nettet jeg bestillte. Postordre handel.
Var ulovlig da og, derivat listen pga LSA om jeg ikke husker feil.
Flere år siden jeg var borti noen form for psykedelika.
Har fått for meg i det siste at det hadde vert fint å jobbe litt med personal development
nå når jeg har blitt eldre å slått meg til ro i livet
Har ikke hørt om den siden, men de måtte sikkert gi seg i og med at de omsatte ulovlige frø. Argyreia nervosa er spesifikt oppført i Mattilsynets Veiledende liste over frø av planter som inneholder narkotiske stoffer som det ikke er lov å innføre eller omsette i Norge. Hvis du skal finne noe tilsvarende på lovlig vis, så må du se etter frø fra Ipomoea-slekten hos gartnerier og blomsterhandlere, og håpe at de fører en av de interessante artene.

Sitat av Mattilsynet
Ferdige pakker til prydformål fra registrerte frøfirmaer i Europa av
slekten Ipomoea og arten Papaver somniferum vil være tillatt.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Takk skal du ha mentalmelt
var faktisk her inne jeg kom i kontakt med personen som drev siden. Han kontaktet meg på PM.
Jeg vet ikke helt hvor oppe å gikk de egentlig var, måtte bestille via epost. tror jeg betalte 100 kr for en pose på 10-15 gr.