Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5352
For de av dere som ikke har sett den enda, det er mye ABB der, men filmen i seg selv er ikke så bra.

Den fokuserer mye på ofrene, noe jeg satt pris på, men jeg fikk ikke den "æsj popkornet mitt er ikke godt lenger følelsen".

Hvis du kjeder deg og trenger noe å se på er den OK, men hvis ikke, så er den ikke verdt det, spesielt for de superfølsomme snowflaksa.


Noen andre som har sett den på Norgespremieren?
For egen del skal den sees så man forstår litt mer hva som skjedde på Utøya. Ikke som underholdning...
Sitat av Max071 Vis innlegg


Noen andre som har sett den på Norgespremieren?
Vis hele sitatet...
Har bare notert meg endel anmeldelser som er stikk i strid med din opplevelse.

Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
For egen del skal den sees så man forstår litt mer hva som skjedde på Utøya. Ikke som underholdning...
Vis hele sitatet...
Jeg trenger på ingen måte å se den for å forstå noe mer av hva som skjedde.

Er litt møkklei hele greia, ofre som har fått forkjørsrett altfor lenge. Minnesteder i hver eneste liten bygd over hele landet. Mine tanker går til de fastboende som redda livet til en flokk med kids som har hatt et sant helvete for å unngå å få et monstermakabert minnemomunent trøkt oppi hverdag og hjemmene sine.

Sånn sett på tide at den kommer ut. Kansje det er veien til å bli ferdig med dritten. I mens sitter ABB på celle og koser seg som en liten drittunge med godtepose som har fått viljen sin.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Yalla Vis innlegg
I mens sitter ABB på celle og koser seg som en liten drittunge med godtepose som har fått viljen sin
Vis hele sitatet...
Har du sittet inne eller? Har du sittet på isolat? Jeg skal love deg at han ikke koser seg. Vært alene med unntak av minimal kontakt med betjenter i 7 år nå, og der blir han. Trenger ikke tortureres når man er isolert, det klarer man fint selv.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Har du sittet inne eller? Har du sittet på isolat? Jeg skal love deg at han ikke koser seg. Vært alene med unntak av minimal kontakt med betjenter i 7 år nå, og der blir han. Trenger ikke tortureres når man er isolert, det klarer man fint selv.
Vis hele sitatet...
Men nå var det ikke soningsforholdene jeg tenkte på. Tar allikevel med en oppdatering av soningsforholdene så du ikke trenger å synes så synd på han.

https://www.nrk.no/norge/innsatte-i-...vik-1.12910559

Det jeg mente er at han mer eller mindre kontinuerlig har fått akkurat den oppmerksomheten han har ønsket seg. Med en viss mulighet for atsoningsforholdene hans kan ha gjort noe med han rettferdigjør ikke på noen måte å fortsette å fôre det egoet han viste hele landet i etterkant av 22/7.
Sist endret av Yalla; 10. mars 2018 kl. 23:01.
Husk nå at mannen heter Fjotolf Hansen. Virker som han prøver å distansere seg litt fra det han har gjort, etter å ha lest siste nytt om denne karen. Eller? Han syntes det er grusomt det han har gjort, men helt nødvendig..Noe han egentlig har sagt tidligere også.

Blir interessant og se filmen, men venter til den er sluppet på det "frie marked"
Hvis du er så møkk lei hele greia skjønner jeg ikke hvorfor du engasjerer deg i tråden.

Strengt tatt så er det du som tar opp det som irriterer deg, men vil at skal snakkes mindre på.
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av downlow Vis innlegg
Husk nå at mannen heter Fjotolf Hansen. Virker som han prøver å distansere seg litt fra det han har gjort, etter å ha lest siste nytt om denne karen. Eller?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det desverre. Det er nok et nøye planlagt stunt fra hans side som gjør at han kan underskrive på en måte som ser ut som Adolf H.

Utrolig at han fikk gjennomslag for navnendringen.

Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Har ikke tenkt å se filmen på kino iallefall.