Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 5516
Hei!
Jeg lurte på om noen vil dele drømmer?
Jeg har hatt merkelige drømmer. For bare noen dager siden drømte jeg at jeg ble skutt og falt rett ned på bakken og det var fult av blod. Jeg levde fremdeles og måtte late som jeg var dø. Skjedde mye annet og.
En annen gang drømte jeg at jeg ble skutt også døde jeg med en gang. Alt ble svart. Også plutselig våknet jeg(var i drømmen enda) og hadde utrolig mye blod rundt meg. Jeg hadde 1 time igjen å leve så jeg måtte si hadet til de jeg var glad i.
Også en annen var at jeg satt i en buss også kjørte dem utenfor en høy bru og husker ikke så mye av drømmen nå. Men husker den landet i vannet og eg prøvde å få av selen og greier.
Noen andre som vil dele crazy drømmer?
Spennende å lese! Eg har drømt så mye rart! rart det der med drømmer synes eg. Drømmer så mye usannsynlig greier.
Spennende!

Jeg hat drømt/husker hver drøm så lenge jeg kan huske.
Drømmer mye superabsurde greier. Ting som flyvende pannekaker og spagetti monstere.

I natt var det noe med biler. Kommer gjerne igjen når jeg skal legge meg.
Er/har lucide drømmer av å til også.
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Spennende!

Jeg hat drømt/husker hver drøm så lenge jeg kan huske.
Drømmer mye superabsurde greier. Ting som flyvende pannekaker og spagetti monstere.

I natt var det noe med biler. Kommer gjerne igjen når jeg skal legge meg.
Er/har lucide drømmer av å til også.
Vis hele sitatet...

Haha sykt tidi! Skulle ønske om eg kunne drømt og flygende pannekaker og spagetti monstre eg drømmer som regel om død. Drømte en del om bryllupet mitt. (Jeg er 22 år) gifter meg i sommer. Har hatt en del mareritt. At mannen min ikke ville gifte seg med meg alikavel og det stod jeg i brudekjole og måtte finne meg en annen mann på flekken. Aldri at det ville skje i virkeligheten. Masse tull. En annen drøm var at vi hadde bryllupet i en båt som kunne gå under vann. Og meg og min mann synes det ble for mye ut av bryllupet så vi stakk sv. Åpnet døren og svømte opp til land. Alle de andre druknet. Helt grusomt. Hadde så dårlig samvittighet i drømmen og når eg våknet. Sykt spesiell drøm kanskje eg bekymrer meg for mye. Men skjønte ikke det med båt og bryllup sammen. Giftet meg langt i fra sjøen. Ja du må komme tilbake etter i natt
Mareritt kan være ganske kult noen ganger. Endelig skjer det noe spennende i hverdagen min
Får skikkelig adrenalin og våkner midt på natten. Sist gang var det en demon som satt på brystet mitt og begynte å grave. Tror det har noe med at jeg leste om søvnparalyse.

Drev mye med lucid før, og det var utrolig morsomt å kontrollere sine drømmer. Samtidig drømmer jeg mye bullshit. Jeg går ikke rundt og husker på dem, men kan nevne det neste gang jeg får det.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg husker ALLTID alle drømmene jeg har, men har ingen spennende eller morsomme å dele nå. Det jeg skulle ønske mest var at jeg kunne ha en "lucid dream" engang.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Jeg husker ALLTID alle drømmene jeg har, men har ingen spennende eller morsomme å dele nå. Det jeg skulle ønske mest var at jeg kunne ha en "lucid dream" engang.
Vis hele sitatet...
Du kan gå fra vanlig drøm til lucid relativt lett. Og siden du husker drømmene dine så bra er det enda lettere.

Det eneste du(jeg) trenger å gjøre er å gjøre deg bevisst på at du drømmer. Med en gang du skjønner det så har du kontrollen (kan variere fra person til person).

Google etter tegn du burde se etter, de jeg husker nå er digitale klokker (enten viser de rare tall, eller se på de to ganger og se om de viser det samme) og fingrene dine. De er ganske fucka i drømmene dine.

Man skulle tro at det å se flyvende kuer skulle være tegn nok, men det hjelper ikke meg. Der og da er det virkeligheten min.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du kan gå fra vanlig drøm til lucid relativt lett. Og siden du husker drømmene dine så bra er det enda lettere.

Det eneste du(jeg) trenger å gjøre er å gjøre deg bevisst på at du drømmer. Med en gang du skjønner det så har du kontrollen (kan variere fra person til person).

Google etter tegn du burde se etter, de jeg husker nå er digitale klokker (enten viser de rare tall, eller se på de to ganger og se om de viser det samme) og fingrene dine. De er ganske fucka i drømmene dine.

Man skulle tro at det å se flyvende kuer skulle være tegn nok, men det hjelper ikke meg. Der og da er det virkeligheten min.
Vis hele sitatet...
Får se om jeg klarer det når jeg er i drømmen. Sånn som du forklarte, så kjente jeg meg litt i det. Det kan hende jeg har hatt en lucid dream uten å være bevisst om det.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Får se om jeg klarer det når jeg er i drømmen. Sånn som du forklarte, så kjente jeg meg litt i det. Det kan hende jeg har hatt en lucid dream uten å være bevisst om det.
Vis hele sitatet...
Mnja, du merker det ganske fort. Det er som om du er våken.
Selvfølgelig om du ikke har tenkt noe på lucid dreams før så vil det virke ukjent.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Drømmer ofte at jeg faller fra klipper og fly og sofaer og kjøretøy og bygninger og what not og våkner rett før jeg lander.
I natt drømte jeg at jeg våknet av at alle tennene bare falt ut...en etter en...

I drømmen gråt jeg skikkelig, og samboeren min vekket meg i natt,
hadde tydeligvis grått i virkeligheten også.
The Man In Black
Dovregubben's Avatar
Det er et mareritt jeg hadde for en 9-10 år siden når jeg var liten. Jeg drømte at jeg bodde i et stort og gammelt hus med en lang korridor eller gang som var bekkmørk og kald. Drømmen startet med at jeg satt inne på kjøkkenet med familien min og at jeg av en grunn satt å spiste honning med bare hendene. Når jeg var ferdig så var jeg så klissen på fingra at jeg måtte gå å vaske meg, men vasken på kjøkkenet var ødelagt så jeg måtte gå gjennom den mørke gangen til badet å vaske meg. Etter at jeg er ferdig så hærer jeg at noen går bak meg, så jeg begynner å løpe til jeg kommer til kjøkkenet og begynner å rope om hjelp. Det var som om ingen så eller hørte meg, alle bare sto å så helt døde ut. Det siste jeg husker er at holder meg fast i døra mens denne skikkelsen drar meg til seg ved å holde i beina mine. Til slutt følgte jeg bare en tvang til å gi etter, denne drømmen har hjemmsøkt meg lenge i barndommen og jeg har tenkt nå i etter tid at den drømmen kansje handlet om at jeg hadde en stor redsel for å bli etterlatt.
Er det flere enn meg som opplever når man skal løpe fra noe/noen at det går utrolig sakte?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av joacimz Vis innlegg
Er det flere enn meg som opplever når man skal løpe fra noe/noen at det går utrolig sakte?
Vis hele sitatet...
Har vært borti det noen ganger. Når jeg løper i drømmer så er det det samme som at jeg sprinter med ett tau bindt rundt magen og festet i en bil. Du har sikkert sett det på konkurranser og slikt. Noe lignende dette.
Sitat av Duckie Vis innlegg
Drømmer ofte at jeg faller fra klipper og fly og sofaer og kjøretøy og bygninger og what not og våkner rett før jeg lander.
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg også, og er en av de vanligste drømmene jeg har, at jeg faller fra noe og våkner rett før jeg treffer bakken.

Ellers bruker jeg å drømme om ting jeg har gjort eller fokusert mye på dagen før, bare i helt crazy versjon, ganske artig egentlig

Har også en litt rar drøm jeg har hatt noen ganger:

Jeg er lastebilsjåfør i en by som er helt lik GTA IV, og kjører mellom to lager med en kompis som passasjer, også viser det seg at kompisen min smugler hasj i lastebilen min, jeg blir såklart veldig sur på han når jeg finner ut av det en han klarer å overtale meg til å gjøre det en gang til, og selvfølgelig den gangen går det galt.
Vi kommer fram til lageret der varene skal leveres og politiet ankommer og begynne å sjekke lastebilen, men i det politiet finner hasjen så er det 3 russere som står inne på lageret med AK47 som begynner å skyte på oss og politiet, jeg hopper bak en kabelrulle og får våpen av politiet, skyter 2 av russerne og sprenger han siste med en handgrant, og siden jeg "hjalp" politet med å ta russerne slipper jeg noe straff så lenge de får litt av hasjen og hele drømmen ender med at jeg og kompisen min står og røyker sammen med politiet...
Jeg drømte her om dagen at jeg plutselig var blitt veldig gammel og døden nær. Jeg skulle dø snart og huska ingenting av livet mitt. Jeg var senil og kjennte ingen rundt meg, jeg satt bare i stolen min og gråt hele tiden mens jeg prøde å huske noe som helst fra livet mitt.

Det var het latterlig realistisk så jeg våkna ganske trist
Sitat av joacimz Vis innlegg
Er det flere enn meg som opplever når man skal løpe fra noe/noen at det går utrolig sakte?
Vis hele sitatet...
Tenkte kanskje den her kunne være interessant for deg:
"To dream that you are trying to run but cannot make your feet move as fast as you want them to signifies lack of self-esteem and self-confidence. It may also reflect your actual state of REM paralysis during the dream state."
Fra http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/r3.htm
Vet ikke hvor mye på den sida man skal ta for god fisk da
Har faktisk begynt å ha mange syke og merkelige drømmer de siste ukene. Drømmene i det siste har vært om skumle kaniner som løper fort med hundeben rundt i huset, blodige slåsskamper med gamle kamerater, og i dag hadde jeg mareritt om at jeg fikk det forbanna politiviruset på pcen min
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Har vært borti det noen ganger. Når jeg løper i drømmer så er det det samme som at jeg sprinter med ett tau bindt rundt magen og festet i en bil. Du har sikkert sett det på konkurranser og slikt. Noe lignende dette.
Vis hele sitatet...
Ja, akkurat
Hadde en stygg drøm for litt siden. Tror merkelig nok den hadde et godt budskap.

Jeg hadde en kvise på magen (der magesekken er). Da jeg klemte den ut, kom det ut masse rød masse som så ut som det fettet man ser under fettsuging. Jeg er ikke spesielt overvektig, men har i deg siste gått ned en del og tror det er derfor jeg hadde denne drømmen. Jeg "sovnet" også av og til når dette skjedde, og hver gang jeg våknet så holdt jeg hånda over "såret" med masse blod rundt. Det kom stadig mer sånn masse ut.

Til slutt kom også magesekken ut, og jeg husker jeg fikk problemer med å puste, men drømmen gikk videre. Det var en merkelig følelse som jeg har opplevd flere ganger. Blandt annet at jeg har blitt skutt i hodet, liggi på bakken uten å kunne gjøre noe, men bevisstheten min var tilstede.

Mye rart.
Husker jeg sovna.. Det var en lucid drøm, visste godt at jeg drømte, men jeg kunne ikke gjøre noe eller komme meg ut av drømmen.. Var fanga i et diiiigert mørkt og kaldt hus med masse klokker tikkende konstant. Tiden på klokkene var sånn nesten uendeleig.. Helt forferdelig.. Husker jeg tenkte jeg aldri kom til å våkne.. Jeg fant til slutt den enderlige portalen til våkenhet etter sånn mange timer i det huset (som føltes som ekte timer). Men da jeg våkna, lå jeg og hørte på at andre i rommet snakket, men jeg var lam.. Kunne ikke røre meg.. Jeg lå med ansiktet i puta og fikk problemer med å puste.. etter 10 sec eller noe spratt jeg opp og hadde helt panikk..
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Har faktisk begynt å ha mange syke og merkelige drømmer de siste ukene. Drømmene i det siste har vært om skumle kaniner som løper fort med hundeben rundt i huset, blodige slåsskamper med gamle kamerater, og i dag hadde jeg mareritt om at jeg fikk det forbanna politiviruset på pcen min
Vis hele sitatet...
Og dagen før drømte jeg at jeg våknet opp, og ansiktet mitt kjentes rart ut.. jeg gikk på badet, så meg i speilet og såg at den venstre halvparten av nesen min var vekk og det var bare ett nasty hull der slik at jeg kunne se inn i hodet mitt. Denne drømmen var ganske klar og detaljert.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Og dagen før drømte jeg at jeg våknet opp, og ansiktet mitt kjentes rart ut.. jeg gikk på badet, så meg i speilet og såg at den venstre halvparten av nesen min var vekk og det var bare ett nasty hull der slik at jeg kunne se inn i hodet mitt. Denne drømmen var ganske klar og detaljert.
Vis hele sitatet...
Lurer på om folk for 5000 år siden drømte slikt.. Da får man jo vite litt mer om kroppens anatomi.
Kjenner meg igjen å våkne rett før man treffer bakken.

Min siste drøm/mareritt var at jeg var i Amsterdam og skulle fikse meg en noe røkings da en fyr tilbød meg en bag med weed. Husker ikke helt hva jeg gjorde med han, men weeden var ihvertfall fake, og jeg måtte gå rundt i langt tid å gjemme meg for han fordi han skulle stikke meg ned.
Drømmer nesten hver dag, men i det siste har jeg hatt en veldig spesiell drøm som har gått igjen ekstremt ofte. Jeg husker en del av den, ettersom det er mye som går igjen fra drøm til drøm. Den går slik:

Jeg ser meg selv ovenfra, fugleperspektiv.
Jeg har full oversikt over rommet, det minner om en krysning mellom noe eldgammelt og organisk. Som et gammelt inca tempel som er overfylt av noe som minner om tentakler/organisk materiale eller noe. Veldig merkelig. Masse øyne og ører over alt.
Jeg later til å sitte på en slags trone utformet av en hånd. Rommet er massivt og veggene beveger på seg i forskjellige retninger. Det organiske materiale som fyller rommet er lilla og svart.

"Kameraet zoomer inn og det later til at jeg er naglet fast til stolen med spiker. Blodig og utslitt.
(denne delen husker jeg svært godt)

Det er etter dette det blir kaotisk. Masse bilder som flakker rundt på "skjermen" med merkelige lyder i bakgrunnen. Bildene later til å avbilde voldelige og groteske scener, men som sagt er denne delen veldig omtåket og den varierer litt fra gang til gang så jeg husker ikke detaljer, men mye blod er det alltid.

Etter masse rot og blod og rare lyder våkner jeg brått.

Vanligvis pleier jeg å glemme drømmene rimelig fort, ettersom jeg drømmer veldig mye. Men akkurat denne drømmen har kilt seg fast og kommer igjen og igjen.

Så, ja mer var det vel egentlig å si.
Tviler sterkt på at den har noen mening, og jeg undres i så fall fælt på hva det kunne vert
Sist endret av Elmsild; 24. september 2013 kl. 20:32.
Var ikke i seg selv en rar drøm, men en rar hendelse/situasjon:

Drømte at jeg våknet, og så ut vinduet, for å se om russebilen vår fremdeles stod i oppkjørselen. Det gjorde den ikke. Så kom den en politimann i ruta som sa at noen tyver hadde flyttet russebilen til bak garasjen.
Plutselig våkner jeg på ordentlig. I oppriktig frykt for at disse tyvene skulle ta bilen spratt jeg opp av senga, og løp ut av huset, bak garasjen i bare boxeren. Der var det ingen russebil og se. Jeg fikk panikk, og tenkte at tyvene kanskje hadde gått inn i huset for å stjele mer. Halvveis løpende tilbake til huset gikk det opp for meg at det bare hadde vært den drøm. Russebilen hadde aldri stått hjemme hos meg. Jeg var seriøst livredd for at det var tyver i huset på vei tilbake

Utrolig sær opplevelse. Noen som vet om en slik hendelse har et navn? Har lest og prøvd mye lucid dreaming, så kan en del om det, men hendelsen passer ikke beskrivelsen til noe jeg har lest om?
Har hatt flere lignende episoder, blant annet en gang da jeg fikk for meg at flasken med skjermrens ved siden av sengen var vann, så jeg drakk den opp.
Sist endret av sgt_coke; 24. september 2013 kl. 20:47.
Det kan vel kalles å forveksle drømmer med virkelighet. Enda et eksempel er at ei jeg bor med drømte at jeg stod på kjøkkenet og spiste opp all sjokoladedesserten hennes ut av kjøleskapet. Etter hun stod opp trodde hun det var helt tomt, og skjønte det var en drøm først når hun så at det fremdeles stod der. Moren min kan si ting som at "har jeg nevnt dette før, eller er det bare noe jeg har drømt?" Kjent fenomen, men utover det å forveksle drøm med virkelighet, vet jeg ikke om det har noe teknisk benevnelse.

Forresten så er det noe som kalles "falsk oppvåkning", og det er at man drømmer man våkner, slik du gjorde. Men det er ikke alltid man forveksler noe man har drømt med virkeligheten etter en falsk oppvåkning. Så det du opplevde der var en kombinasjon av to ulike fenomener.
Har hatt mange rare drømmer, mareritt og søvparalyser. Har også våknet opp under påvirkning av rusmidler mens jeg fremdeles forsøkte å sove videre. Veldig spesiell opplevelse. Vel, uansett. Av de marerittene jeg har hatt kan jeg nevne et par stykker som er spesielt ille. Det jeg husker spesielt godt og detaljert er at jeg møtte et par gutter i garasjen på et kjøpesenter. De inviterte meg til en svømmehall, og senere skulle det være fest. Vi dro dit, alle plasket rundt men stemningen virket bare bisarr. Deretter ser jeg altså avkappede hoder flyte rundt i klorvannet. Blodet spredde seg rundt i bassenget, og en sykepleier dukket plutselig opp på venstre side ved stigen. Det som var ekkelt med henne var at hun hadde en slik erotisk (eller mer fetish), kort sykepleierdrakt av latex med et kors på. Hun sendte kun meg et merkelig, stivt blikk og sa at det var best at vi gikk. Resten var bare meg som prøvde å unnslippe situasjonen resten av hendelsesforløpet. Med sikkert tjue katter som fulgte meg for å passe på. Rent ellers er det marerittet jeg kappet av hodet på min egen mor med ljå som skremte vettet av meg. Hodet trillet mot meg på tregulvet. Munnen åpen, og øynene vidt oppsperret. Pleide å ha mye mareritt om "dommedag" for alle jeg var glad i. At familien min sank i lava og slike ting. Nå tar jeg en del piller, og husker derfor ikke stort av drømmene/marerittene.

I klardrømmene, derimot, har jeg hatt så og si full kontroll. Har svevd rundt på et romskip, skapt blomster, leget sår og snakket med menneskene i drømmene mine. Har også "reddet" meg selv fra ubehagelige situasjoner ved å finne løsninger på impuls. F.eks sende flygende skjeer med sjokolade etter aggressive hunder og lage snurrbart på et kvinnemenneske som var ute etter å ta meg. Disse klardrømmene er fantastiske og utrolig virkelighetstro. Sterke, klare farger og en nærmest magisk stemning.

EDIT: Denne der jeg våknet under påvirkning av rusmidler var helt utrolig ubehagelig. Jeg hadde jo spist frokost og fulgt eksen min ut til bilen før jeg la meg igjen. Så våknet jeg ved at jeg både kjente og hørte pusten hans i nakken. Snudde meg minst fire ganger, og det var ingen der. Snudde meg for å orientere meg i rommet, og da så jeg omrissene av akkurat hva vi hadde gjort før han dro. Meg ved den andre siden av sengen, han på vei til døra. Når dette forsvant regnet det briller i 2D nedover døra i lysblått og hvitt. Veggene smeltet. Fikk totalt sjokk da jeg trodde at jeg var edru, og brukte minst fem minutter på å få frem noen ord på mobilen. Grøss.
Sist endret av Lucy In The Sky; 25. september 2013 kl. 12:56.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Av og til drømmer jeg også merkelige greier som at ting bytter plass. Ikke type at jeg drikker dobbeldusch og dusjer i brus, men at de vanlige veiene vi kjører på har blitt til elver og at biler er hester som svømmer i de elvene. Men elvene trenger ikke å ha blitt veier, de kan ha vært strømmer av melk eller kinesere. Skoler kan være biler og biler honnikorn. Osv, osv...
Den som bare er der
En gang drømte jeg at det var en gjeng med isbjørner som hogde ned en skog.
Jeg drømte en gang at jeg og resten av familien min var i super mario verden fra nintendo 64(som jeg spilte mye da jeg var liten) hehe vi hadde det kjempegøy når vi løp rundt i flokk og hoppet etter myntene, men var litt stress å passe seg for soppene
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
I en klardrøm sto jeg en gang i et rom i øverste etasje av en svært høy bygning, noe á la det her, bare langt høyere og uten noe i veien: http://www.brmovie.com/Images/Locati...ell_office.jpg

Siden det var en klardrøm tenkte jeg å prøve på noe ambisiøst, og lyktes i å få solen til å stå opp over horisonten med ren viljestyrke. Det var ikke bare et utrolig vakkert syn, men jeg ble slått av den svært ambivalente blandingen av både å føle meg veldig mektig, og samtidig føle ganske sterk ærefrykt.

Definitivt en av de beste drømmene jeg har hatt noensinne, og det kuleste jeg har gjort under en klardrøm!
1:

Når jeg var mellom 6-10 år drømte jeg alltid om en skikkelse, som jeg kalte for Bø. Jeg vet ikke hvorfor. Flere ganger i måneden ville jeg ha mareritt der jeg var med familien min, og at jeg ville flytte meg vekk og bli tatt av "Bø". Bø ville snakke først med stemmen til en fra familien min for å lokke meg (en kjent stemme), for å deretter ta meg med seg. Jeg kunne ikke gjøre noe selv, som gjorde dette ekstra skummelt. Jeg kan vertfall ikke huske det helt.

En jeg spesielt husker er at jeg våkner av at pappa ber meg komme ned, og at jeg blir dratt inn på badet, og deretter inn i et hemmelig rom så fører meg til kjelleren. Så våknet jeg. Denne skikkelsen minnet meg om Hufsa fra Mummitrollet, bare mere detaljert.

Dette høres jo helt vilt ut, men dette har gjort meg litt paranoid før jeg skulle legge meg i barndommen. Jeg ble fort mørkeredd også lignende.

2:

En drøm som var veldig spesiell for meg, sikkert normal for mange av dere.

Barndommen denne her også. Jeg sov i en ganske gøy seng, også falt jeg utfor en bygning. Rett før jeg traff bakken våknet jeg samtidig som jeg smalt hodet mitt i en ovn. Jeg hadde rullet utfor senga slik at jeg slo meg samtidig som jeg traff bakken på en måte.

3:

Lucid dream, faktisk ganske tøft. Det var en slags zombie apokalypse hvor alle var zombier bortsett fra meg. Jeg hadde superkrefter også lignende, jeg kunne styre meg selv osv. Barndommen dette her også.

Uansett, til slutt virket ikke superkreftene mine lenger, så jeg hoppet ned i kvikksand og druknet meg selv. Heller det enn å bli spist av en zombie.

Dette var noen av mine, alle fra min barndom Har ikke lenger sånne tøffe / skumle drømmer.

EDIT: Har noen opplevd noe som jeg gjorde på nr 1?
Sist endret av sondriz; 25. september 2013 kl. 23:01.
Var en gang jeg sovnet mens jeg så på hobbiten. Plutselig "datt" jeg inn i filmen og var med i en scene hvor vi (Mennesker) var i full fight med noen troll, den ene av dem var han store feite trollduden i hula men av en eller annen grunn var han ikke feit lengre, bare jævelig stor å bøs.

Plutselig, mens jeg gjemmer meg for piler, plukker han meg opp og klemmer til alt han kan rundt magen. Husker jeg fikk smerter som faen, da jeg våknet hadde jeg forsatt vondt i rygg/magen.

Veeeeldig merkelig ettersom smerter man får i drømmer sjeldent blir værende der etter man er våken :P

Side-info;
Våknet opp under filmen igjen å så videre, bare denne gangen med en entusiasme og innlevelse jeg sjeldent har i filmer. Følte jo regelrett jeg hadde vært en del av den :P
Sist endret av Edited; 26. september 2013 kl. 00:11.
Sitat av joacimz Vis innlegg
Er det flere enn meg som opplever når man skal løpe fra noe/noen at det går utrolig sakte?
Vis hele sitatet...
For mange år siden drømte jeg at jeg prøvde å knuse hodet til en eller annen person jeg anså som truende/en fare i gulvet av betong. Jo hardere jeg prøvde, jo saktere gikk det. Pokker til irriterende drømmer med slike innslag.

(Ja, jeg virker creepy som drømmer om sånt. Men hei, hun eller han begynte først så!!!)
Det var en gang for mange år siden jeg drømte at jeg svømte med spekkhoggere. Jeg red på ryggen deres mens de dukket under, får så å hoppe høyt opp på overflaten.

Til min store fortvilelse våknet jeg like etterpå. Men klarte faktisk å drømme den samme drømmen når jeg la meg for å sove igjen
Sitat av Bokeh Vis innlegg
I natt drømte jeg at jeg våknet av at alle tennene bare falt ut...en etter en...
Vis hele sitatet...
This! Jeg drømmer også noen ganger at tennene mine er helt fucked og detter ut en etter en..! Sykt irriterende for jeg tror det er virkelig hver jævla gang. En gang rotna tennene og ble om til stekt kyllingfillet..

Pleier også å drømme om folk jeg som regel ikke har med å gjøre. Men som jeg kanskje bare har utvekslet noen få ord med en gang, eller sett på gaten. Lurer på om andre folk jeg ikke kjenner drømmer om meg noen ganger? Hadde jo vært litt koselig
Noen som respawner akkurat slik som i spill når de dør i drømmene sine her? Trudde egentlig mann pleide å våkne eller skvette til hvis mann dør men her om dagen så respanw jeg på samma stedet i drømmen etter jeg ble skutt av noen aliens. jeg hadde også liv beholder som gikk ned helt til 0 bare for å forsikre meg selv om at jeg koms til å dø på ordentlig i drømmen :P
Mine drømmer er awsome, siden jeg har full kontroll på lucid dreaming.
Om jeg har sett på film før jeg legger meg, så er jeg den helten i drømmene mine med de overnaturlige egenskapene.
Jeg har vært Iron Man, Superman, Harry Potter hihi, kombinasjon av all evnenene i X-Men, Alphas, 4400, Heroes...for å nevne noen få.

Jeg kontrollerer drømmene mine nesten hver natt bortsett fra dagen etter fylla eller om jeg har feber.