Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4183
Enemy of the snut
Hvilket program er det beste for å rippe DVD og/eller blu-ray inn på PC? Har googlet og det første jeg fikk opp var at programmet Handbrake skal være det beste men kvaliteten blir så som så..? Har du forslag?

Visste forresten ikke om jeg skulle legge tråden under "Film" eller "Annen IT" så hvis dette er feil håper jeg admin/mod bare kan flytte tråden til rett kategori?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva settings har du brukt i Handbrake? Handbrake har mange presets, med svært varierande kvalitet.

Du finn ei opplisting på https://handbrake.fr/docs/en/latest/...l-presets.html
Sist endret av vidarlo; 9. mai 2018 kl. 19:57.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kva settings har du brukt i Handbrake? Handbrake har mange presets, med svært varierande kvalitet.
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd Handbrake enda, tenkte jeg skulle vente til jeg fikk høre hva andre mente.
Bruker selv makemkv (gratis) i ny og ne og fungerer smertefritt
Den komprimerer ikke så man får en veldig stor mkv fil da...spesielt ved ripping av blu ray