Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5257
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann alle mann alle.

Jeg har hatt en temmelig kjip Mars mnd,det er en fyr jeg helst ikke vil ha kontakt med da jeg oppfatter han som ikke helt god han har aldri gjort meg noenting som helst men det er en mage følelse der som sier at noe ikke er som det skal.

Han ventet en rettsak opp i slutten av mnd og jeg føler at det er ganske alvorlige tiltaler men har ikke turt å spørre for mye,men han har fortalt at hun som skal være aktor prøver å fremstille han som et monster og at de mener han er så farlig at de vil ha han innlagt på en psykiatrisk avdeling frem til rettssaken.

Jeg har aldri oppfattet han utagerende uansett form og tilogmed i pepper rus virker han fullstendig upåvirket,men nok om det.

Jeg har prøvd åkutte han ut med å ikke åpne døra når han ringer på og det har funket han banker noen ganger så går han men i det siste har han begynt å legge ting ved dørmatta mi,helt meningsløse ting som euromynter og et visittkort fra en spansk frisør på en spansk adresse. Men når jeg kom hjem igår så ble jeg temmelig redd, dørhåndtaket mitt var stripset med to strips,kan jeg ta dette som en trussel ? beskjed av noe slag? er det en kode som har gått meg hus forbi?

Jeg er fryktelig usikker på denne karen og hva han er istand til,jeg skylder ingen form for kroner eller noe annet..
Sist endret av nso; 4. april 2017 kl. 07:28. Grunn: La til noen linjeskift for å gjøre innlegget leselig.
Si til ham han skal gi faen i det da
Sikker på at fyren ikke bare er en ensom loner som prøver litt for hardt å være kompisen din?
Kan og være en måte å se om du har vært hjemme og ignorerer han.
Creepy greier, snakk med ham, da har du en anelse om hvor du har ham.
Hvorfor er det creepy?
Om du pleide å henge med ham, og så sluttet, uten at noe egentlig var forandret ville jeg jo forstått at denne fyren fortsetter å komme til deg, slik han pleide.
Om du virkelig ikke orker å henge med ham, og heller ikke har anstendighet til at fortelle ham hva som er galt, ville jeg prøvd å fade vennskapet ut noe mer gradvis, gi ham en knagg å henge alt på "Vi vokste vel bare fra hverandre" eller noe i den dur, om han vet dere ikke er venner slutter han vel å komme.

Det er du som har skapt denne situasjonen.
Sist endret av Turelli; 2. april 2017 kl. 16:53. Grunn: skrev knakk istedet for knagg
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hva er greia med strips? Er det noen symbolikk jeg går glipp av i dette?
1. Ignorere han som du gjør.

2. Ta det opp direkte.
Som sagt, bare ta det opp med han direkte, du kan ikke bare fortsette å ignorere han på grunn av den magefølelsen din, du har ikke noen konkret grunn til å ignorere han engang, synes egentlig litt synd på han kompisen din. Ta deg sammen å snakk med fyren, han vil deg helt sikkert ikke noe vondt, han vil nok bare ha en venn å snakke med. Se det ut fra hans perspektiv, hva hadde du gjort om en kompis som du hang med før sluttet å åpne døra for deg å bare ignorerte deg helt? Om du ikke vil fortsette å være vennen hans pga den magefølelsen din så må du bare si til han at du ikke kan være med han lenger. Han sitter sikkert som et spørsmålstegn oppi hele dette greiene her. Kan ikke forestille meg selv å få tilståelser for alle mulige ting for så å miste kompisene mine også, er sikkert nå han trenger deg som mest.
Ring snuten. Du kan være en brikke i den pågående saken hans og få han lagt inn. To fluer i en smekk tenker nå jeg.
Han er kjekke tvers igjennom :O) Hold ut, sånne folk vet å ta vare på kompisene sine