Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2440
Er sånn at kjærebestemor er på besøk, og vi vil ta oss en jonas, men problemet er at vi ikke kan bare gå ut å røyke, hun blir mistenksom og freaker ut. Så her sitter vi og venter til hun skal legge seg og når hun sovner så tenkte vi å ta en jonas ute. Men er redd for at hun skal merke at vi går ut og våkner, eller når vi kommer tilbake.

Så jeg tenkte finnes det noen måter vi kan røyke inne uten at det lukter?
Vi har btw bong, men sist gang vi røyket i rommet mitt så stinket det en del.

Så noen tips hvordan jeg kan få ta en jonas i dag uten å bli tatt av min skumle bestemer?

Og BTW, tok en rivotril 2mg i sta, er i fin form, men tenkte hvis jeg røyker litt ganja, så kanskje det blir enda bedre?
Sist endret av Geitebolle; 25. februar 2011 kl. 00:15.
Røyke under vifta? Eller med hele overkroppen ut av vinduet?
skal først være kjip, å si: Dropp det.

så skal jeg være på topic: kjøkkenvifte, vinduer, edikk i en skål på rommet OG åpne vinduer. Eddikk funker faktisk drøyt bra..
Edidik har jeg ikke, røyke under vifte så bråker den, så bare å glemme det. Bor i en kjeller, har prøvd å røyke ut vinduet, men det lukter fortsatt litt i rommet :/
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
1. Rull joint
2. Gjem joint
3. Gå en tur (må vel være lov?)
4. Røyk
5. ???
6. Profit (highness )
Gå dere en tur, men rull på ei litta på forhånd?
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Gå dere en tur, men rull på ei litta på forhånd?
Vis hele sitatet...
Jojo, men problemet er at da kommer vi super skække hjem og hvis hun tar oss da, så er vi fuck¨d
Si dere skal på bensinstasjonen å kjøpe no chill, hun bør jo ta å legge seg etterhvert hun? :P
Eventuelt så kan dere spise hasjen?
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Si dere skal på bensinstasjonen å kjøpe no chill, hun bør jo ta å legge seg etterhvert hun? :P
Vis hele sitatet...
Joa, men nå er bestemora mi ikke helt vanlig bestemor, tidligere soviet babushka hu, hu er streng på sånt og tror at vi nok skal ut å ta sprøyter med heroin...
Sist endret av Geitebolle; 25. februar 2011 kl. 00:46.
Hva om du

1. Åpnet opp vinduet
2. Stiller deg høyt nok opp at du kan holde røyken og hodet ditt høyt i vinduet
3. Lar trekket ta seg av resten

Det er kaldt ute, det er varmt inne. Den varme lufta vil gå ut av toppen av vinduet ditt og ut i friluft, samtidig som kald luft vil bli sugd inn i underdelen av vinduet.
Sist endret av m0b; 25. februar 2011 kl. 00:48.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Eventuelt så kan dere spise hasjen?
Vis hele sitatet...
Vi har grønt, tenkte på youghurt metoden, men er det bare å ta spiseskje med mat olje og legge den grønne klumpen oppå og brenne den? så ta det i youhurten?
Er hun sånn eller tror du hun er sånn? Anyway, du har jo fått nok tips å velge mellom. RosaElefant kom med et glitrende forslag om å spise den.
Sitat av CHooBE Vis innlegg
1. Rull joint
2. Gjem joint
3. Gå en tur (må vel være lov?)
4. Røyk
5. ???
6. Profit (highness )
Vis hele sitatet...
Jeg blir gal av disse listene snart.

Det har kommet mange forslag. Prøv noe av det, eller bare dropp det
kan jo bare invitere bestemora di på en liten toke da?
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Vi har grønt, tenkte på youghurt metoden, men er det bare å ta spiseskje med mat olje og legge den grønne klumpen oppå og brenne den? så ta det i youhurten?
Vis hele sitatet...
Ja. Dette er den tradisjonelle metoden.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Er sånn at kjærebestemor er på besøk, og vi vil ta oss en jonas
Vis hele sitatet...
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Vi har grønt, tenkte på youghurt metoden, men er det bare å ta spiseskje med mat olje og legge den grønne klumpen oppå og brenne den? så ta det i youhurten?
Vis hele sitatet...
Du skal ikke brenne noe som helst om du skal spise det, vel? Alt du skal gjøre er å putte materialet i yoghurten og spise det. Virkestoffene i cannabis (hovedsaklig THC) er fettløselige og tas opp i kroppen mer effektivt dersom de løses opp i fett. Det er altså her yoghurten kommer inn i bildet. Du kan også spise hasj/pot reint, men det regnes stort sett som sløseri, av overnevnte grunn.
Jizzez , du tar enkelt og greit og spiser budden ren. Tygg og svelg.
Spiser du det må du ha en del mer og det tar lengre tid.
Pakk deg heller et tight bonghit uten å blande det ut med tobakk.
Etterpå kan du stresse med lukt osv!
Åssen vet hun ossen weed lukter da ?^^ bestemor junkie xD
Har litt erfaring på området.. ehh har funnet ut at nesnten alle vinduer har uttrekk øverst og dermed om du tar en bong feks og røyker ut av den øverste delen av vinduet så blåser alt ut. haha
Vis litt respekt, og la vær å tenn den spliffen i hjemmet hennes. Det er ulovlig, og ikke minst hvor skuffet blir hun om hun finner ut av det? Imo, så er du enten ærlig, eller så holder du shitten ute av huset hennes.
Om du gidder å lese førstepost yayoisking , så står det at bestemor er på besøk hos dem. de er ikke på besøk hos bestemoren
Sitat av Cutzilla Vis innlegg
Om du gidder å lese førstepost yayoisking , så står det at bestemor er på besøk hos dem. de er ikke på besøk hos bestemoren
Vis hele sitatet...
Ok, sorry for at jeg er en sløving da.

Men uansett hvor digg det er med en J, så er det vel ikke så hard å ta noen dager pause?
De fleste eldre (etter hva jeg har merket), har en veldig mye dårligere oppfattning av cannabis enn unge liberale mennesker. Så jeg ville holdt det hemmelig for hun, en hvit løgn er vel bedre enn å gi en eldre dame en enorm skuffelse som hun sikkert holder på til hun dør?

Og hvis du vekker hun om du bestemmer deg for å gå ut å røyke, så er det vel enklere å forklare bort en tur ute på 10 min, enn cannabis lukt på master bedroom :P