Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9611
Enemy of the snut
Har jeg forstått det riktig at man kan spille PS3-spill på PS4 gjennom PS Now eller noe sånt? Eller at man benytter en streaming-tjeneste/app på PS4? Noen som kan gjøre meg klokere rundt dette, og eventuelt kan gi meg en beskrivelse på hva jeg må gjøre?
Tror ikke dette går. Hvertfall ikke offisielt med en normal ps4 som ikke er tuklet med
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sony har lansert en ny tjeneste som heter "PlayStation Now" som har visstnok alle spillene laget for PlayStation., du må altså streame spillet og derfor krever det en brukbar nettlinje og at du ha rask Wi-Fi eller kablet nett til PS4'en du vil spille med.
Sist endret av Dodecha; 18. februar 2018 kl. 18:10.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
har visstnok alle spillene laget for PlayStation.
Vis hele sitatet...
Alle og alle, Fru Blom. Playstation Now har vistnok 300-400 spill i biblioteket sitt som de stadig oppdaterer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Marori Vis innlegg
Alle og alle, Fru Blom. Playstation Now har vistnok 300-400 spill i biblioteket sitt som de stadig oppdaterer.
Vis hele sitatet...
Beklager om jeg kom med feil informasjon, jeg baserte meg på en artikkel jeg fant, og bomma på "any title within the Playstation Now library" og overså "Now" biten, jeg trodde de snakket om hele PS biblioteket:
It's basically the Netflix of gaming, where you can play any title within the PlayStation Now library as long as you have fairly speedy Wi-Fi.
Vis hele sitatet...
Kilde
Sist endret av Dodecha; 18. februar 2018 kl. 19:28.
Ja, tilogmed Playsation Now selv reklamerer med "Alle" spilla fra PS3. Selvsagt masse som mangler. Gikk på smellen selv.
Men dette er ikke tilgjengelig i Norge, og vil mest sannsynlig ikke bli det sånn jeg har forstått. Jeg prøvde en gang og fikk det ikke til å funke.
Slik jeg har forstått det er ikke Playstation now tilgjengelig i Norge enda. Kun Belgia, Nederland og storbritania har tilgang til dette pr dags dato.
Enemy of the snut
Trådstarter
Mkei, så det stemmer altså at man kan få spilt PS3-spill gjennom PS Now? Men siden jeg ikke finner noe mer informasjon om dette og Norge så stemmer kanskje det cplpro skriver at det ikke er tilgjengelig i Norge enda?
Laget meg en engelsk PS profil med falsk adresse for å spille RDR. Du får en uke gratis.
https://www.fakeaddressgenerator.com...ress_generator
Sitat av Obskur Vis innlegg
Laget meg en engelsk PS profil med falsk adresse for å spille RDR. Du får en uke gratis.
https://www.fakeaddressgenerator.com...ress_generator
Vis hele sitatet...
Vil du si noe om hvordan PS Now virket for deg? RDR er et ganske stort spill og bør være bra for å teste tjenestens funksjonalitet.
Sist endret av Pope; 21. februar 2018 kl. 17:47.
Helt utrolig smooth! Akkurat som på PS3. 30Mbps