Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1166
Ok, så skal i militæret i NÆR fremtid og lurer på hva som skjer om de finner THC i endten blodet eller pisset mitt, men har ikke akkurat bevist tatt in THC i systemet (håper på det er ute til den tid siden det bare var en gang, men bare WHAT IF). Kom på nach men en venn av en venn fortsatt rimlig full og jævlig sulten, endte med at jeg fant brownies i kjølskapet og ble etter litt over en time tydligvis rimlig høy, fant da ut at det var en GOD DEL weed i brownies`ene.. litt shitty experience når man kan bli kastet ut og politianmeldt etc. .. positive var at jeg fikk sykt giggles resten av kvelden og følte meg litt tilbakestående til tider.. som var ganske artig
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Mentez Vis innlegg
Ok, så skal i militæret i NÆR fremtid og lurer på hva som skjer om de finner THC i endten blodet eller pisset mitt, men har ikke akkurat bevist tatt in THC i systemet (håper på det er ute til den tid siden det bare var en gang, men bare WHAT IF). Kom på nach men en venn av en venn fortsatt rimlig full og jævlig sulten, endte med at jeg fant brownies i kjølskapet og ble etter litt over en time tydligvis rimlig høy, fant da ut at det var en GOD DEL weed i brownies`ene.. litt shitty experience når man kan bli kastet ut og politianmeldt etc. .. positive var at jeg fikk sykt giggles resten av kvelden og følte meg litt tilbakestående til tider.. som var ganske artig
Vis hele sitatet...
Tror ikke dem tar pisse test så lenge du ikke blir markert. Aner ikke hvor mye lukt som sitter i deg om du ikke har røyka.
Tommelfinger regelen for å teste positivt på pissings er vel ca 4 uker om man røyker ganske regelmessig, men dette kan variere noe helt ekstremt. Og er ikke helt sikker her, men mener det er under 1 uke før man blir clean som førstegangsrøyker? Om du hadde i deg browniene oralt, så regner jeg med du ikke lukter så mye heller, men ta for sikkerhets skyld ikke med deg de klærne du hadde på deg på nachet med i militæret
Lykke til!
Trådstarter
2 0
Sitat av Bazinga Vis innlegg
Tommelfinger regelen for å teste positivt på pissings er vel ca 4 uker om man røyker ganske regelmessig, men dette kan variere noe helt ekstremt. Og er ikke helt sikker her, men mener det er under 1 uke før man blir clean som førstegangsrøyker? Om du hadde i deg browniene oralt, så regner jeg med du ikke lukter så mye heller, men ta for sikkerhets skyld ikke med deg de klærne du hadde på deg på nachet med i militæret
Lykke til!
Vis hele sitatet...
hehe, ja har ikke planer om å ha de med meg det som bekymrer meg var at etter min kompis var det ganske mye weed i brownies`en, har lest litt rundt på nettet og funnet ut at det egentlig ikkje er så lenge i blodet, og at man kan svette det ut med e trene masse så det forsvinner fortere fra urinen (siden THCn legger seg i kroppsfettet el hva det var der stod), men mesteparten av infoen er så varierende at det er vansklig å få et klart svar. BUT WHAT IF jeg blir bustet og forklarer grunnen; tror dere de kaster meg på trynet ut med en gang?
De har sikkert hørt mange forskjellige grunner til at folk har rusmidler i blodet, og du skal ikke se bort i fra at du blir kastet ut. Likevel er det mulig at dem ler og så lar deg gå.