Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 29053
Jeg har en plan om å reise 6 md til peru og lage et eget personlig retreat. Jeg har muligheten til å leie en hytte inne i Jungelen med 5 altså 10 sengeplasser. Men jeg trenger en sitter eller en shaman som har erfaring. Noen her som har erfaring eller som kjenner noen rundt Iquitos?
Santi daime kirka har sjaman fra Peru på enkelte av møtene, så igjen så er de de rette å kontakte.

Nei, jeg har ikke noe med santo daime og gjøre, bortsett fra at jeg hat en konpis som er døpt i den "kirka" og forteller meg endel om den
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Santi daime kirka har sjaman fra Peru på enkelte av møtene, så igjen så er de de rette å kontakte.

Nei, jeg har ikke noe med santo daime og gjøre, bortsett fra at jeg hat en konpis som er døpt i den "kirka" og forteller meg endel om den
Vis hele sitatet...
Takk igjen! Er de fleste som driver shamanisme innenfor denne neturmedisinen kristene? Det virkeri iallefall som at majoriteten er det. Dette er vel en ellgammel tradisjon, men santi kirken oppstandet ikke før 1900 tallet.

Er ikke kristen selv men veldig inni østli spiritualitet. Vil det kresje hvis jeg er en non beliver? Har aldri møtt noen fra den type kirke.
Sånn som han beskriver Det, så er de ikke religiøse i den forstand at Jesus er den store skaper. Men ayahuasca er en metode for og få kontakt med det gudommelige
Santo Daime er kristendom blandet med Ayahuasca. I tilegg finnes eldre og renere naturreligion med brygget. Vet ikke om man skal henge seg for mye opp i konteksten; Aldous Huxley mente mystiske opplevelser egentlig var samme ulla. Men i Santo Daime-konteksten blir du kanskje gitt en slags rituell beskyttelse av f.eks. Jomfru Maria før opplevelsen. Noen mener forventninger spiller mye inn her uansett, men en slags fellesnevner i tradisjoner med denne rus er visse former for ritualer før trippen.