Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 5156
Hei, jeg driver for tiden med noe "Event"-greier.
Kan ikke si for mye for øyeblikket, men jeg lurer da på hva dere syntes er Oslo's Beste/Feteste utested ?

Det bør være plass til ett par hundre. Så ingen små-pub

Er det noe som er Nytt og Inn for tiden ?

Jeg tenker på en alder rundt 20år - 40år
Fugazi. Spørs jo litt hvordan type sted du er ute etter!
Ish Club*titegn*
Kommer vell ann på legning, hva musikk du liker osv
Skansen, Emil Samuell og La belle er jo alltids slagere
Vel, for å forklare litt nærmere...

Jeg skal samle sammen en god del "venner" (legning: hetro)... Tenkte da vi skulle tatt oss en tur på det Feteste stedet i byen



*hemmelighetsfull*
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Ish Club*titegn*
Vis hele sitatet...
Ish er stengt i sommer.
Altså forskjellige lokaler passer til forskjellige eventer! Du må nok gå litt mer inn på hvilken type event for og få en mer riktig anbefaling
Bare en bytur.. Null tema.
Men stil kunne jo vært noe Dresscode osv..
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Bare en bytur.. Null tema.
Men stil kunne jo vært noe Dresscode osv..
Vis hele sitatet...
Skal dere danse og finne damer, eller sitte rundt et bord å pilse?

Fortsatt litt lite info...
Om det er bare en bytur, hvorfor i prater du om event greier osv da ? :P
Skal du på et utested med litt stil så er vel la Belle Sole eller Emil og Samuel "classy" utesteder. Enda mer classy om det er event av noe slag der, men da skal det godt gjøres og komme på gjestelista!
Blir litt som å spørre om hvilken bil som er best.
Hvilken uteplass som foretrekkes vil jo komme an på kjønn, alder, sivil status, stemning, dagsform, mål med byturen etc.

Tror nok du må si noe mer.

Feks er jo mercedes slk en fet bil men den passer kanskje ikke like bra til en 5 barnsmor som til en som er singel.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ish er stengt i sommer.
Vis hele sitatet...
I know, men han spurta hva jeg mente var fetest; og da er det ish
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Om det er bare en bytur, hvorfor i prater du om event greier osv da ? :P
Skal du på et utested med litt stil så er vel la Belle Sole eller Emil og Samuel "classy" utesteder. Enda mer classy om det er event av noe slag der, men da skal det godt gjøres og komme på gjestelista!
Vis hele sitatet...
Joda, "bare en bytur"...
Men om jeg inviterer 1-200 mennesker til denne "byturen" Blir det mer tilbake til denne "Event"- greia

Derfor kan jeg heller ikke si noe om dansing, drikking, kjønn, alder osv..

"20år - 40år" ca...

Dette er bare vage planer enda, men neste steg er å finne ett passende utested
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Joda, "bare en bytur"...
Men om jeg inviterer 1-200 mennesker til denne "byturen" Blir det mer tilbake til denne "Event"- greia

Derfor kan jeg heller ikke si noe om dansing, drikking, kjønn, alder osv..

"20år - 40år" ca...

Dette er bare vage planer enda, men neste steg er å finne ett passende utested
Vis hele sitatet...
Er det en "bytur", eller "event", kanskje folk på "20-40år"? Litt forvirrende dette her...
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Joda, "bare en bytur"...
Men om jeg inviterer 1-200 mennesker til denne "byturen" Blir det mer tilbake til denne "Event"- greia

Derfor kan jeg heller ikke si noe om dansing, drikking, kjønn, alder osv..

"20år - 40år" ca...

Dette er bare vage planer enda, men neste steg er å finne ett passende utested
Vis hele sitatet...
Hvorfor så hemmelighetsfull? Er jeg bedt eller noe?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Hvorfor så hemmelighetsfull? Er jeg bedt eller noe?
Vis hele sitatet...
Not sure if beeing secretive or just dont know how to use quotation marks.
Freakere møtes på byen....
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Joda, "bare en bytur"...
Men om jeg inviterer 1-200 mennesker til denne "byturen" Blir det mer tilbake til denne "Event"- greia

Derfor kan jeg heller ikke si noe om dansing, drikking, kjønn, alder osv..

"20år - 40år" ca...

Dette er bare vage planer enda, men neste steg er å finne ett passende utested
Vis hele sitatet...
Du bare formulerer deg litt idiotisk med andre ord..
Neutral Good
Mith's Avatar
Om du har 100-150 folk så kan du jo leie lokale å lage fest som du ønsker det, ref:freakfest i fjor.
EDIT: Det var 150+ til en pris på 100spenn og det gikk rundt økonomisk sett, men krever litt jobb på forhånd.
Sist endret av Mith; 16. juni 2012 kl. 22:59.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Jeg ville leid et eget sted hvis du skal ta med deg rundt 200 stk. Ser for meg den helveteskøen når du kommer slengende med 200 stk til et utested....
Sitat av eXerisjon Vis innlegg
Du bare formulerer deg litt idiotisk med andre ord..
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok

Uten å avsløre alt for mye, skal jeg lage en mer utfyllende og forklarende post i morra

Emil å Samuel er ett veldig godt alternativ
la Belle Sole har jeg ikke hørt om før.. Hvordan er det der ? Hvor ligger det ?


Det med å leie ett sted kan jo være en mulighet, men det passer ikke helt med "oppsettet" jeg har planlagt


Jeg beklager at alt blir så vagt og hemmelighetsfullt, men dette er en stor og omfattende plan. Så jeg vil helst holde tett om detaljene frem til det eventuelt er i gang


Men tilbake til topic..
Noen andre steder som er verdt en tanke ?
Kanskje han skal ha sex-fest xp
Sitat av Taurean Vis innlegg
Kanskje han skal ha sex-fest xp
Vis hele sitatet...
Herregud..
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Har du planlagt en flash mob eller noe sånt?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Det finnes allerede voldsomt store fester for dating og mindre arrangementer for sex-treff i Oslo. Du er ikke engang kjent i byen, og skjønner ikke at "1-200 mennesker" ikke bare kan dukke opp et sted uten å leie det... Hvordan i huleste har du tenkt å gjennomføre noen vellykket event?
Sitat av luni Vis innlegg
Det finnes allerede voldsomt store fester for dating og mindre arrangementer for sex-treff i Oslo. Du er ikke engang kjent i byen, og skjønner ikke at "1-200 mennesker" ikke bare kan dukke opp et sted uten å leie det... Hvordan i huleste har du tenkt å gjennomføre noen vellykket event?
Vis hele sitatet...
Jøss
Noen "Sex-Event" blir det ikke (Har vel aldri sagt noe lignende heller)

Kjent i byen, hmm.. Joda er nok det, eller var.
Jeg har en liten datter på snart 2år. Jeg har derfor ikke vært så utrolig mye på byen i det siste. Det er vel derfor jeg spørr dere om det er noe Nytt og Fett der ute

Dette med at "100 - 200 mennesker ikke bare kan dukke opp på ett utested" har fått meg til å tenke litt. Dette er noe jeg tydelig vis ikke har tenkt så mye på Men det har seg sånn at disse menneskene ikke kommer sammen med meg, eller sammen i det hele tatt. Så for utestedet, ville det være som en hvilken som helst annen God dag (jeg kommer til å ha en dialog med eieren av dette stedet så han vet at det blir mye mennesker.

Jeg lovet at jeg skulle prøve å forklare litt mer i dag så jeg får prøve.
Det jeg sier nå er ren fiksjon (Det er ikke dette jeg kommer til å gjøre, men kan være ganske så likt )
Samme som jeg sa når jeg begynte med å si "Event" og "Bytur". Dette var bare noen passende ord som forklarte litt om hva jeg planlegger UTEN å si Hva

Men la oss nå si at jeg har Ganske mange venner på f.eks. facebook.
Jeg har 2 kompiser som har bursdag på samme dag som meg.
Disse har også ganske mange venner på face.
Så på bursdagen vår inviterer vi alle sammen ut på byen.
Vi sier at denne kvelden skal vi feire på (Oslo's Beste Utested) de 50 første får en gratis Pils

La oss nå si at 100 - 200 av disse faktisk skulle høre på oss. De kommer for å ønske oss en god kveld på bursdagen

På denne måten har vi samlet 200 venner på samme utested uten å måtte leie det først.

Men igjen, dette var bare ett eksempel på noe som kunne lignet litt på det jeg tenker på.


Kunne vi da kommet tilbake til Topic, hvor jeg spurte etter hva som faktisk er det feteste stedet i Oslo for tiden ?
Jeg har fått noen gode forslag, men har også fått mye tull
Sist endret av Titanium87; 17. juni 2012 kl. 10:30.
Ser du er fra Rælingen? Gjør det lett for deg selv og ta det på harry Martins
Martins Hah.. Har ikke vært der før, men fra det jeg har hørt : Ikke F***

Men stemmer det, er fra "borti der"
Jeg liker Blå og Dattera til Hagen best! Men det kommer jo ann på om du er ute etter festing og høy musikk eller chill stemning!
La Belle Sole ligger ved Solliplass. google
Hva med Vulcan ? Er det noe ?

Så hittil er det da muligens:

La Belle Sole
Emil og Samuel
Vulcan
Sist endret av Titanium87; 19. juni 2012 kl. 17:34.
Sawol? Veldig kult og nytt utested på Grønland.
http://www.sawol.no
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Hva med Vulcan ? Er det noe ?

Så hittil er det da muligens:

La Belle Sole
Emil og Samuel
Vulcan
Vis hele sitatet...
Tror du vil slite med å få inn 200 mennesker på de stedene uten gjesteliste. Er lange nok køer normalt sett.

Som sagt før er nok det beste (og eneste reelle) alternativet å ta kontakt med stedet du vil være og leie det for en kveld, eventuelt få til en deal med gjesteliste.
Sist endret av Goophy; 19. juni 2012 kl. 18:01.
Oslos beste nattklubb er uten tvil http://thevilla.no. Men jeg anbefaler deg å lete etter riktig konsept over klubb for den spesifikke dagen du skal feire på. Det er konseptene som bestemmer hvilke mennesker som møter opp og hvilke dj/musikk som blir spilt.

Hvordan musikk liker du ?
Thevilla og Sawol hørtes begge ut som noe jeg må prøve

Jeg har fortsatt tro på at jeg klarer dette uten å leie ett sted. Men den som intet våger, intet vinner

Angående hvordan musikk jeg liker, så har det ikke noe å si i dette tilfellet..
Men det som kanskje har noe å si, er hvilken musikk "flesteparten av gjestene" liker.

Personlig, liker jeg heller å sitte i en pub i snakke, men dette er noe som ikke er For Meg. Dette er noe "for gjestene".

Takker for flotte svar, bare i dag er lista blitt dobblet så lang
Jeg syns The Villa er noe av det beste som finnes i Oslo.

Og jeg må også si at Fisk & Vilt er en annen favoritt. Vet ikke helt hvorfor, men bare noe med vibben eller noe sånt.
Beklager at jeg stjeler posten din men...

Noen som har tips til 18 års steder i oslo for en gutt som vil på diskotek ???
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Beklager at jeg stjeler posten din men...

Noen som har tips til 18 års steder i oslo for en gutt som vil på diskotek ???
Vis hele sitatet...
Luux har 18 års grense og passer nok for deg.


Forøvrig slenger jeg meg på utsagnet om at "The Villa" er det feteste utestedet i Oslo.

Men for det "eventet" du har planlagt så tror jeg at http://www.fugazi.no/ eller http://www.yatzi.no/ er plassen for deg.
Sist endret av Bishop; 20. juni 2012 kl. 15:58.
Dere med Opera nettleser, prøv å klikke på linken til thevilla.no fire poster over her.
Sitat av tysoland Vis innlegg
Og jeg må også si at Fisk & Vilt er en annen favoritt. Vet ikke helt hvorfor, men bare noe med vibben eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Offtopic: For å ikke snakke om 192 kroner for en flaske cava! Dj broiler priser det!

Skal du ut med 100 folk anbefaler jeg deg Fugazi eller The Villa. Begge klubbene har gode muligheter for å lukke deler for privatområde. Se overetasjen på Fugga eller Sweat Shoppen på the villa
Sist endret av spaghetti; 20. juni 2012 kl. 16:42. Grunn: Fikse trikse
Nå begynner det å komme en god del gode poster
The Villa skal testes !
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Nå begynner det å komme en god del gode poster
The Villa skal testes !
Vis hele sitatet...
Hvor gamle er dere?

Er dere under 23 kan det være en fordel å ta kontakt med en promotør fra utestedet og fikse en avtale hvor du får alle gjestene dine på listen. Kan du skaffe 200 mennesker er det god business for dem og de kan lettere sleppe inn folk på 21.5.
Gjennomsnittet blir nok rundt 25år tenker jeg
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Noen "Sex-Event" blir det ikke (Har vel aldri sagt noe lignende heller)
Vis hele sitatet...
Nei men siden du er så hemmelighetsfull igjennom hele tråden med smiletegn så virka det som det kunne være det ^^

Også med 200 stk da, haha ....
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
The Villa.......
The Villa er bra, men TS spurte vel egentlig etter noe "classy"?