Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2636
Hallo. jeg og et par kammerater har røyket mange jointer og mange bong trekk og bøtte trekk. men lurer på om det er noen flere måter vi ikke har røykt på som også fungerer bra? lyst til å gjøre noe nytt for en gang skyld:P hehe kan godt hende det er flere poster som dette men jeg fant ingen takk for svar på forhånd=)
vaporizer?
det som funker bra men også er litt waste er å ta en bok, legg den på bordet.. legg så f.eks et viskelær(vi brukte en brødbit) noe med tung base som ikke er så stort oppe på boka

ta så en nål og sett ned i basen(hviskelæret) så spissen står opp. fest en liten hasjbit på toppen av spissnålen, tenn på den så den begynner å brenne å sett et glass over hele greia, da fyller glasset seg opp med røyk

løft så opp hele boken sett munnen din ved kanten av glasset og løft det opp - innhaler

kanskje litt klønete forklart men får håpe du skjønner den
http://www.weedfarmer.com/joint_rolling/index.htm

Sykt mye freshed der, anbefaller tulip hvis du klarer å lage den ordentlig.
waterfall, vapourizer, tørrbong, gurgle, vannpipe, avisbong(med pipe), glass, eple, vannmelon, syltetøyglass-bong.

Fantasien setter grensene. Det er klart, etterhvert blir det jo mye det samme, men det er jo morro å lage noe selv
waterfall,gurgle og vapourizer er vell det eneste jeg ikke har prøvd. men vapourizer ser veldig likt ut som alt annet. men hva er waterfall og gurgle? og funker detta fett? hvordan gjør man det?
Sitat av persi91nettby Vis innlegg
waterfall,gurgle og vapourizer er vell det eneste jeg ikke har prøvd. men vapourizer ser veldig likt ut som alt annet. men hva er waterfall og gurgle? og funker detta fett? hvordan gjør man det?
Vis hele sitatet...
vaporizer er vell det eneste som skiller seg ut.. Det er damp du innhalerer, ikke røyk. Det betyr at du kun inntar virkestoffene, uten å ta fyr på det, så du slipper mye tjære og annen drit.

Waterfall er det samme som andre typer flaske-bong i mine øyne, jeg ser ikke at det skal bli noe annerledes i det heletatt, rett gjerne på meg om jeg tar feil. Gurgle er en flaske med vann + vannslange + pipe. Gurgle er nok min favoritt, men fiks dere en ordentlig bong, ikke tok for lenge på plastflasker..
Sist endret av random42099; 11. januar 2010 kl. 15:38.
hehe nei nei har ordentlig bongt. som virker som vannbong og vanerlig bong. den funker fett. men ja jeg får kansje få prøvd en sånn vaporizer men kjenner ingen som eier en. men hørtes fett ut.. Gurgle er en flaske med vann + vannslange + pipe. Gurgle er nok min favoritt. skjønte ikke helt dette. har du en IT-side eller en bedre forklaring på hvordan jeg setter dette sammen.?
Du kan og prøve jordåker (litt vanskelig no), vannis med snø istedenfor vann, badekar, elv, sjø osv..
Sitat av persi91nettby Vis innlegg
hehe nei nei har ordentlig bongt. som virker som vannbong og vanerlig bong. den funker fett. men ja jeg får kansje få prøvd en sånn vaporizer men kjenner ingen som eier en. men hørtes fett ut.. Gurgle er en flaske med vann + vannslange + pipe. Gurgle er nok min favoritt. skjønte ikke helt dette. har du en IT-side eller en bedre forklaring på hvordan jeg setter dette sammen.?
Vis hele sitatet...
Du trenger 1 flaske med 2 hull, du presser vannslangen inn i det ene, og bruker det andre som kicker, du trekker fra tuten og har pipa med din favoritt urt i vannslangen.

Søk på "lightbulb vapourizer" på youtube, så kan du lage en cheap en. Ellers selger dem diverse vapourizere på "everyonedoesit.com".
ellers kan du jo bare toge til oslo å stikke på shangrli-la eller scorpius (fytte helvete til ræva side (designmessig)):P, har hvertfall vaporizer på scorpius
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Du trenger 1 flaske med 2 hull, du presser vannslangen inn i det ene, og bruker det andre som kicker, du trekker fra tuten og har pipa med din favoritt urt i vannslangen.
Vis hele sitatet...
Altså en hjemmelaget vannbong. Sånne stygginger man røyker crack av

http://img31.imageshack.us/img31/9339/homemadecrystalmethbong.jpg
Sist endret av Quetzalcoatl; 11. januar 2010 kl. 18:19.
Tja dette blir vel ikke å røyke akkurat, men har selv testet å lage kakao, dette er veldig effektivt og behagelig
Man kan også lage brownies, har hørt det skal være ganske vilt. Vanlig dose på kakaoen er vel 1-3 G per person.