Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2343
Jeg vil bare henvende til tullingens utaleser når det gjelder tsunamien som herjet i sør-øst asia. Og vil synes det er på sin plass å vise at vi ikke liker dem. Med at flest mulig skrev under her eller kom med utaleser. Menigheten har 2,700 medlemmer. Som mener han er en gud, hadde vært bra med like mange som tydelig ga fra seg at han er langt ifra noe slikt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ja.
Så hvis alle 7,120 medlemmer av nFF (ikke Nff) kaller meg den opphøyde eminenthet av alle eminentheter - så er jeg faktisk en høyere gud enn ham, og kan kicke assen på ham med mitt special combo move.

[COLOR=burlywood](tilbudetpåkreveratderegirmegaltdereeierogselgersjelenderest ilsatan,akkuratsomilevendeord)[/COLOR]
Hæ? Dette er jo tilfelle. Det er dommedag, og de som ble drept fortjente det.

Dette er ironi. Hva er poenget her egentlig? Slutter de om folk skriver her?
Hvorfor skriver du som om dette skjedde i går? Hva vill du fram til?
Men Flåten er jo faktisk guden over alle guder!
Det er bevist! Nesten(...)
Det jo snart gått 2 uker, trodde folk hadde begynt å glemme dette her. Det tar vel ikke mer enn en måned før 99.8% av Norge har glemt dette.

nso: jeg vil gjerne selge sjela mi for gleden av å se ditt special combo move.
Jeg begynner jammen å bli lei de som ikke tror dommedag kommer. Dere tar liksom ikke hintet når alle tegnene viser seg; Katastrofer, ondskap og synd. Det er jo åpenbart at det er Gud som står bak alt dette, tenk dere, EN BØLGE PÅ TI METER. Seriøst. Si meg, kan du eller vitenskapsmennene liksom lage en bølge på ti meter? Eller forklare det? Tenkte ikke det nei. For å kunne lage en bølge på ti meter, så man man være helt utrolig stor, minst tjue meter, kanskje til og med tretti. Hvorfor folk hevder vitenskapen er det som støtter seg til logikken er hinsides meg.

Et annet godt poeng for at jorda snart går under forstår man hvis man ser ut av vinduet. Se på alle de homofile som går rundt, med rettigheter til det aller helligste Gud har skjenket oss - ekteskapet. Gud mente aldri at vi skulle benytte den frie viljen vår til å gjøre som han fristet oss! Sex mellom to av samme kjønn er synd! Den allmektige Gud forutså antagelig homofili, og det må bety at han har en plan mot det! Aldri har det vært så store ødeleggelser mot mennesker som av denne tsunamien! Dette er et tegn!
når dommedag kommer, skal jeg plassere ham i helvete
Pent plassert Gud ;-)
HEY! jeg er, teh only one, guden til nFF. Har dog ikke noen spesielle combomoves :P

Til alle som ikke liker denne pastoren og generelt alle andre dere ikke liker, ring til dem og si det! Hva er vitsen og spamme ett fora med det? Jævla sladrekjerringer.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Dommedag kommer garrantert! Men jeg håper den ikke kommer i nermeste fremtid, for jeg har tengt meg på TG
Har prøvd kom ikke frem.
Det er det som er så synd med slike kristne!
De går og sier at dommedagen er nær, og med en gang det skjer noe så sier de "Jepp..Dommedagen er her nå...Var det jeg sa!"
Altså...Jorden er stor, og sannsynligheten for at noe skal skje er ikke akkurat liten.
Hvis de som har kontakt med Gud kan be han fortelle eksakt dato på dommedag, og det skjer noe den dagen...DA skal jeg vurdere å tro på dem!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Herregud, flåten er en viktig del av vårt superviktige forsvar mot Sovjetunionen, Sveits og Vatikanstaten... Pastor Flåten er en artig kar.

Moyner: Check out www.godhatesfags.com homohets og svenskehat i et, kan man ønske mer?
Thank God for the apparent kidnapping of the 12-year-old Swede -- Kristian Walker!
Vis hele sitatet...
Jadda.. Trur kanskje noen har tukla litt for mye med hodene til enkeltpersoner her i verden.
www.godhatesfags.com

Fyttirakkern. Dette er for drøyt. Hvilken grunn har disse menneskene for å kunne si noe slikt? Er ikke Gud glad i alle? Er ikke alle likestilt ovenfor Gud? Får man ikke sin dom i himmelen og ikke på jorden?

I guess someones are going to hell...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av nso
Ja.
Så hvis alle 7,120 medlemmer av nFF (ikke Nff) kaller meg den opphøyde eminenthet av alle eminentheter - så er jeg faktisk en høyere gud enn ham, og kan kicke assen på ham med mitt special combo move.

[COLOR=burlywood](tilbudetpåkreveratderegirmegaltdereeierogselgersjelenderest ilsatan,akkuratsomilevendeord)[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Du blir nok ikke gud NSO, det er vel Iblis, men i så fall blir jo du snarere hans enbårne sønn (født ved jomfrufødsel?) som ofret seg for nff på moderator-korset
la nso bli gud viss han vill det ;-)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Haha, da kan Gusto være den hellige ånd. Jeg har aldri klart å helt tolke eller forstå trekantforholdet mellom Gud, Jesus og den hellige ånd, men hvis folk vil leve i treenigheten så skal de faen meg få lov til det. Må jo ha litt tolleranse for andres valg.

Litt ironisk at Iblis er et arabisk / muslimsk navn for Djevelen / Diabolos / Sjaitan / Satan. Oh well.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av IvIoyner
Jeg begynner jammen å bli lei de som ikke tror dommedag kommer. Dere tar liksom ikke hintet når alle tegnene viser seg; Katastrofer, ondskap og synd. Det er jo åpenbart at det er Gud som står bak alt dette, tenk dere, EN BØLGE PÅ TI METER. Seriøst. Si meg, kan du eller vitenskapsmennene liksom lage en bølge på ti meter? Eller forklare det? Tenkte ikke det nei. For å kunne lage en bølge på ti meter, så man man være helt utrolig stor, minst tjue meter, kanskje til og med tretti. Hvorfor folk hevder vitenskapen er det som støtter seg til logikken er hinsides meg.

Et annet godt poeng for at jorda snart går under forstår man hvis man ser ut av vinduet. Se på alle de homofile som går rundt, med rettigheter til det aller helligste Gud har skjenket oss - ekteskapet. Gud mente aldri at vi skulle benytte den frie viljen vår til å gjøre som han fristet oss! Sex mellom to av samme kjønn er synd! Den allmektige Gud forutså antagelig homofili, og det må bety at han har en plan mot det! Aldri har det vært så store ødeleggelser mot mennesker som av denne tsunamien! Dette er et tegn!
Vis hele sitatet...
<3
Er det mulig å komme med slike uttalelser (som Flåten altså)?
Jeg fatter bare ikke hva han tenker på når han sier slikt, for det første eier han tydelig vis ikke skam og for det andre eier han ikke medlidenhet, vedder på han tror han er Guds gullgutt også.
Flåten er og blir underlig for meg. Jeg har aldri forstått meg på den måten han tenker på. Det sier jo bare litt om personen at han uttaler seg på tv, om at han ALDRI ville la sine egne barn gå på en skole der de kunne omgås ateister. (Gudsfornektere)

Feil Flåten, det finnes ingen gud å fornekte..
.
.
.
.
...
Sist endret av Bagster; 6. januar 2005 kl. 23:52.
Jeg er nFF's satan. Liker hvertfall å sitte på trona mens Carlo er borte. Og til alle dere som klager på at jeg aldri kjefter slik som Carlo - Jeg er ikke i crew enda, så har ikke helt kommet igang enda.

edit; Ja, dette er en desperat bønn om å få velsignelse til å kjefte, smelle, banne og steike så mye jeg vil til folk, uten at det fører til reprisalier mot meg selv.
Sist endret av Goda; 7. januar 2005 kl. 00:39.
Mye religion blir forvrengt og brukt.
Men tenker litt på verden i dag.

Isa 65:12 - Show ContextTherefore will I number you to the sword, and ye shall all bow down to the slaughter: because when I called, ye did not answer; when I spake, ye did not hear; but did evil before mine eyes, and did choose that wherein I delighted not.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Jeg begynner jammen å bli lei de som ikke tror dommedag kommer. Dere tar liksom ikke hintet når alle tegnene viser seg; Katastrofer, ondskap og synd. Det er jo åpenbart at det er Gud som står bak alt dette, tenk dere, EN BØLGE PÅ TI METER. Seriøst. Si meg, kan du eller vitenskapsmennene liksom lage en bølge på ti meter? Eller forklare det? Tenkte ikke det nei. For å kunne lage en bølge på ti meter, så man man være helt utrolig stor, minst tjue meter, kanskje til og med tretti. Hvorfor folk hevder vitenskapen er det som støtter seg til logikken er hinsides meg.
Vis hele sitatet...
det finnes faktisk noe som kalles gigantbølger. disse oppstår på flere måter men de to hyppigste er :

en bølge går i"mot vind" og vil dermed bli bremset noe som gjør at bølgen bak tar den igjen. dermed bygger bølgen seg opp til og bli utrolig stor.

den andre måten er at to bølger koliderer, det vil da oppstå noe som kalles en interferens. hvis det er to topper som koliderer kan det plutselig oppstå en gigant bølge.

i 1998 ble det oppdaget en kjempe bølge på 31 meters høyde, utenfor australia.

det kan jo hende da at "denne guden" har kalkulert vinder og bølger og lager dem" hihi
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hvis du googler litt så vil du finne et forskningsprosjekt som foregår nå, hvor dem kartlegger såkalte "monsterbølger". Husker jeg ikke feil, så var de overraskende resultatene at slike bølger oppstår flere ganger daglig.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Flere som har lest Illustrert Vitenskap ser jeg.
Nå vil jeg ikke være den som skal støtte Flåten i det han har sagt, men alt han er sagt er at han tror Jesus kommer tilbake snart. Fordi det står f.eks i Joel 1.15 at når den dagen nærmer seg skal det skje en del naturkatastrofer.. Tolkes i hvertfall slik.

At Enevald er dum nok til å ta dette som god fisk og prøver å si når dette skjer er en annen sak. Jeg synes i hvertfall det er en latterlig ting å gå til avisen med. Det står jo også i bibelen at vi ikke skal vite når han kommer.
http://www.propaganda.net/art/?id=4751
veit ikke det har no me emnet å gjøre..
Hva er casen da?
En eller annen politiker har babla no om dommedag?
Opprinnelig postet av jOkKeJacKaL
Flåten er og blir underlig for meg. Jeg har aldri forstått meg på den måten han tenker på. Det sier jo bare litt om personen at han uttaler seg på tv, om at han ALDRI ville la sine egne barn gå på en skole der de kunne omgås ateister. (Gudsfornektere)

Feil Flåten, det finnes ingen gud å fornekte..
.
.
.
.
...
Vis hele sitatet...
Mannen er syk, og føler at han og hannes er bedre enn alle andre.
Alle kan jo skjønne at barna kan bli hjernevasket (dvs å faktisk tenke selv) viss de fikk møte en som ikke var regeliøs. Det som ville vært døden hadde vel vært om de hilste på en muslim. Da hadde det vært en live exorcist ute på bønes.

edit: Og ja forresten. Jeg spurte hvordan de kunne støtte noe slikt iogmed at det var helt på bærtur og at ingen andre kristne organisasjoner støtter dem. Så mine damer og herrer henviste hun jeg snakket med til Norge Idag. Som eies av Finn Jarle Sæle (mannen til Anita Appletun Sæle, han som altid sitter arrogant og tror han har rett på detbatter) hehe, kunne ikke ungå å begynne å le da jeg leste dette da. http://www.ba.no/moro/baretull/article1368894.ece
Sist endret av InTrance; 7. januar 2005 kl. 08:28.
Kristne har i all tid, iallefall så lenge jeg har vært til, spådd jordens undergang. De sluker alt og biter så tennene singler.

Her en høst kom besteforeldrene til eksdama og sa at jeg måtte bli døpt (jeg er ikke døpt) for til onsdag kom jordens undergang. Jeg hadde da valget mellom å døpes og bli med nevnte gruppe til himmelen eller bli på jorden og bli underkastet satan himself... Hva svarer man til slikt?
Dette var en av mange maniske tilfeller av en strengt fordervet hjernevasking av samfunnets bunnhull, også kalt menigheter og trossamfunn.

Jeg opplevde også å få en lektyre av moren til eksdama etter jeg hadde fått en tatovering. For bibelen sa at når jordens ende kom måtte alle være merket med dyrets merke for å få tilgang til penger. Vi kom alle til å måtte ha en strekkode på underarmen med nummeret 666 for å kunne handle mat. For dette hadde presten talt... kjæresten min ble utrolig flau og vi snudde og gikk, hun var forresten heller ikke kristen. Jeg synes det er utrolig festlig å høre på hvor utrolig overbevist de er...
Jeg beklager at jeg holder denne litt meningsløse (ikke vondt ment InTrance) og etterhvert litt offtopic tråden i live.

Mens vi snakker om dommedag: For ca. 4 år siden satt jeg hjemme hos en venn. Broren hans satt å leste en avis.
Dette var Aftenposten og ikke en sånn dum sladreavis som VG ol.
Han viste oss en liten notis, bare noen få cm. stor, helt nede i høyre hjørnet på en side (ikke forsiden).
Her stod det at jorden skulle gå under om (hvis jeg ikke husker helt feil) 35 år.
Det var et romforskningsenter av et eller annet slag som hadde oppdaget en kjempestor ett eller annet som komme rmot jorden og vil utslette den totalt når den treffer om ca. 30 år fra nå.

Jeg har ikke hørt noe mer om dette siden, men jeg skulle gjærne hatt tak i det nummeret av Aftenposten.
Jeg leste også noe om det en plass, hvis objektet ikke blir destruert eller endrer bane av ulike grunner kunne den være i direkte kolisjonskurs med jorden.
Tror denne kometen eller hva det nå enn var ikke er en trussell alikevel.
Opprinnelig postet av borghnaz
Kristne har i all tid, iallefall så lenge jeg har vært til, spådd jordens undergang. De sluker alt og biter så tennene singler.

Her en høst kom besteforeldrene til eksdama og sa at jeg måtte bli døpt (jeg er ikke døpt) for til onsdag kom jordens undergang. Jeg hadde da valget mellom å døpes og bli med nevnte gruppe til himmelen eller bli på jorden og bli underkastet satan himself... Hva svarer man til slikt?
Dette var en av mange maniske tilfeller av en strengt fordervet hjernevasking av samfunnets bunnhull, også kalt menigheter og trossamfunn.

Jeg opplevde også å få en lektyre av moren til eksdama etter jeg hadde fått en tatovering. For bibelen sa at når jordens ende kom måtte alle være merket med dyrets merke for å få tilgang til penger. Vi kom alle til å måtte ha en strekkode på underarmen med nummeret 666 for å kunne handle mat. For dette hadde presten talt... kjæresten min ble utrolig flau og vi snudde og gikk, hun var forresten heller ikke kristen. Jeg synes det er utrolig festlig å høre på hvor utrolig overbevist de er...
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle kristne som er slik. Jeg kjenner mange som er greie og holder religionen for seg selv. Jeg kjenner også en del Jehovas vitner som ikke går aktivt inn for å plage meg.
Det er bare et fåtall kristne som oppfører seg slik som besteforeldrene til eksdama di.
Opprinnelig postet av commie
Tror denne kometen eller hva det nå enn var ikke er en trussell alikevel.
Vis hele sitatet...
Hos NASA har de en fin tabell med risiko for de fleste asteroider som kan være aktuelle for å treffe jorda. Den med størst sjanse for øyeblikket ser ut til å være på 0,0000015% sjanse for å treffe, og det er isåfall ikke før i perioden 2068-2101.

Husker forresten at det var dommedagsstemning på /. for noen uker sida for asteroiden 2004 MN4, som var oppe i 2.7% sjanse (ironisk nok for å treffe fredag 13. april 2029), men den har mystisk nok blitt sunket til det ubetydelige og treffdatoen blitt skjøvet langt fram på tabellen nå.
Opprinnelig postet av borghnaz
Her en høst kom besteforeldrene til eksdama og sa at jeg måtte bli døpt (jeg er ikke døpt) for til onsdag kom jordens undergang. Jeg hadde da valget mellom å døpes og bli med nevnte gruppe til himmelen eller bli på jorden og bli underkastet satan himself... Hva svarer man til slikt?
Dette var en av mange maniske tilfeller av en strengt fordervet hjernevasking av samfunnets bunnhull, også kalt menigheter og trossamfunn.
Vis hele sitatet...
Disse menneskene her var meget sjeldne ekstreme tullinger. Du kan ikke generalisere alle millionene som går i menigheter på den måten.

Som sagt folkens, selv om ingen vil sitere det jeg sier, eller kommentere det: Så snakket Enevald om at han trodde Jesus kommer tilbake snart fordi han har lest i Bibelen at naturkatastrofer vil komme rett før Jesus kommer igjen. Derfor trenger dere ikke å klikke helt på kristne fordi HAN tror det der..
Hmm, det er visst større sjanse for at dommedag blir utløst av supervulkaner eller megatsunamier.



http://forums.armageddononline.org/f...splay.php?f=28
Jeg har ikke generalisert trossamfunn nei. De fleste kristne jeg kjenner til er svært greie. Bare dro fram et skrekkeksempel når det gjaldt kristne og verdens undergang...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av Tias
Flere som har lest Illustrert Vitenskap ser jeg.
Vis hele sitatet...
Ikke med mindre du snakker om Illustrert Vitenskap fra tidlig 90-tallet, men det er nå en gang slik at det var mye skriverier om det i pressen for en måned eller to siden.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Vi har flere naturkatastrofer som bare venter på å skje.

Vi har san andreas forkastningen, hvor "den store" skal komme, vi snakker om et jordskjelv her. Geologer verden over hevder at det bare er et spørsmål om år for det braker løs, til og med kanskje måneder.

Husker ikke helt hvor i amerika, men det skal og komme et riktig kraftig smell der og, fra en så kallt underjordisk vulkan, det kommer ikke et vulkanutbrudd, bare et smell. Forskerene som såg på dette og leitet etter spor fra tidligere smell fant ingenting, før de såg i større skala, og fant ut at krateret var over en kilometer stort.

Vi nærmer oss og en ny istid. Det vil selvfølgelig bli mye varmere før den tid, før det så blir synsykt kaldt.

Og den lille tsunamien som kom i romjulen er ingenting mot de tsunamiene som skal ha blitt registrert i Alaska, som har være over 100 meter høye...

Happy doomsday everyone!