Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 760
Jeg har hatt et år på høgskole og snart et år på universitet her i Oslo og vet endelig hva jeg har lyst til å bli(ikke værst), nemlig tekstforfatter innenfor reklame.

Jeg spør derfor litt overalt nå om noen vet om andre skoler enn westerdals, gjerne noen som ikke er privat, ettersom de private stort sett koster flesk(~25.000,- pr semester). Noen som har erfaring med reklame skoler, eller har andre tips. Kjør på.

P.S Jeg begynner ikke på westerdals bare fordi mann får en "gratis" ibook ved semesterstart nei..
Fins ingen gode mediaskoler i Norge, dra ut av landet. (Slik som meg!) London har masse. Søk på UCAS.com, men du begynner å få dårlig tid!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hvis du skal lykkes her i landet som tekstforfatter er det nok kun westerdals som er alternativet innen for grensene.
Westerdals er sikkert bra nok det, men du fr en mye bedre (og mer verdt) utdannelse dersom du tar den utenfor Norge. Hvis Westerdals har AKKURAT det du vil ha kan det nok være OK, men hvis ikke bør du se andre steder. Det er jo utdannelsen din. Ikke tenk på pengene, du skal jo jobbe hele livet, har ikke så jævla mye å si at du bruker mer på utdannelsen din, får du en skikkelig utdannelse får du nok bedre lønn også