Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1127
Fem skadd i fyrverkeriulykke

Flere ungdommer er påført skader, en av dem alvorlig.


(Dagbladet.no): Ulykken skjedde inne i en bolig i Froland kommune i Aust-Agder i ettermiddag. Sprengtstoff, trolig en eller flere raketter knuste flere vinduer i rommet der seks mennesker oppholdt seg.

Fem personer er bragt sykehus i Arendal med skader. En av de skadde, en 17-åring, har fått skader i en hånd og i deler av ansiktet, får Dagbladet.no opplyst av operasjonsleder Vidar Neset ved Agder politidistrikt.

Et barn var også i rommet da ulykken skjedde, men barnet kom fra smellen uten skader.

- Politiet skal nå undersøke hva som har skjedd i rommet før vi kan konkludere med årsaken til ulykken, sier Neset.

-At folk ikke lærer? Men som de fleste sier, man lærer så lenge man lever...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Kommer nok til å bli en del fler av dette slaget utover kvelden/natten. Sikkert etpar hus som kommer til å brenne ned også. Vi lærer aldri. Dette skjer hvert år, ingen som klarer å holde kontrollen når alkoholen strømmer og rakettene flyr.
Kom nettop inn fra en helt grei, men ikke direkte heftig nyttårsfeiring. Forbanna tapere med 3.14 i promille kaster raketter og faenskap inn i folkemengden med vilje, bare for å "sjekke stemninga". Trøndere er gale, jeg skal inrømme det nå! Føsj...
mhm.. var på fest iste var ikke lagt fra rakett smell da nei hehe.. litt festelig egentlig.. siden d gikk brA!!! men huff de som blei skada...
Ministry of Love
sptz's Avatar
Altså det var FROLAND hva hadde du ventet? det er værre en folk fra Gjerstad og Vennesla. Btw dere kan også skrive opp at det var en som mistet en finger i byen i Risør (Gjerstølig selvsagt). Den hang i allefall og dinglet..
var ikke langt ifra at jeg fikk en rakket på meg heller :P
Folk er jo dumme!
Her i Drammen sto det flere tullinger og kastet raketter etter andre, til og med voksne som hadde barna sine med ble truffet av raketter.Tror ikke man lærer før man har fått sprengt vekk halve trynet sitt virker det som.
Hehe. Vi hadde en par "nesten-ulykker" i dag vi også. En fyr som hadde klart og satt et slikt "batteri" som skyter opp 15 raketter elns opp-ned. Den første gikk av rett foran meg, må innrømme at hørselen ble svekket bittelitt. Men heldigvis bekket den av segselv etter første/andre raketten, og klarte og skyte rett vei
De som skader seg selv fortjener det. Naturens måte å luke ut de dumme bare. Får de sprengt av noen fingre så skader de ikke andre heller.
Masse ungdommer her samles på en kunstgressbane.. jeg fatter ikke hvordan folk ikke ble skada, for det fløy raketetter og batteri overalt..
en jente i klassen min ble slått til av en øl-flaske.
Noen tåler rett og slett ikke alkohol blandet med feiringen av nyttår
Dette er jo akkurat det som skjer hvert år. Det er alltid noen jævla tapere som føler de vil være kule med fyrverkeri.
Har blitt skutt etter med raketter flere ganger selv, og de som som regel gjør det er "bygdeidiotene".