Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 895
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har negative/positive erfaringer med psykedelika, cannabis eller andre stoffer etter en kundalinioppvåkning?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du virkelig har hatt en kundalinioppvåkning, hva trenger du de stoffene til?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du virkelig har hatt en kundalinioppvåkning, hva trenger du de stoffene til?
Vis hele sitatet...
Bare lurer på om noen har erfaringer.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver person jeg har møtt som har snakket om kundalini oppvåkning og ment de har opplevd det OG vært personer som rusa seg, så har det vært grensepsykose hele veien som de feilaktig forbandt med spirituelle evner og senere slo ut i full psykose.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har negative/positive erfaringer med psykedelika, cannabis eller andre stoffer etter en kundalinioppvåkning?
Vis hele sitatet...
Mitt personlig råd, som en person med aktiv kundalini siden 2014, er å holde seg LANGT unna rusmidler. Spesielt tidlig i oppvåkningen. Ifht psykedelisk plantemedisin spesielt: når man allerede har én lærer (kundalini), hva skal man da med en plantelærer i tillegg? Personlig drikker jeg ikke alkohol engang lenger.

Siden vi ikke kjenner så mye til kundalini-fenomenet i Vesten, kan det være lurt å høre med de som vet mer: Det finnes en rekke visdomstradisjoner og "kundaliniskoler" og felles for disse er at de stort sett advarer STERKT mot all form for rus ved aktiv kundalini, og sier at rus kan medføre alvorlige konsekvenser, til og med død. De advarer for så vidt om at feil tanker kan medføre like fatale konsekvenser, så de kan være nokså strenge. Erfaringsmessig er det en grunn til det.

Send meg en PM om du/dere ønsker å vite mer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hver person jeg har møtt som har snakket om kundalini oppvåkning og ment de har opplevd det OG vært personer som rusa seg, så har det vært grensepsykose hele veien som de feilaktig forbandt med spirituelle evner og senere slo ut i full psykose.
Vis hele sitatet...
Jeg har møtt flere mennesker med aktiv kundalini de siste 10 årene, og det er ikke noen av dem som er psykotiske, så vidt jeg vet, ingen har heller blitt verre over tid. De fleste fleste skyr rus som pesten.

Én av dem har imidlertid ukentlig forbruk av psylocybin og/eller fluesopp, ayahuasca, peyote osv., og har holdt på sånn i åresvis, uten at det ser ut til å være et problem verken ifht kundalinien eller ifht psykoser. Oppvåkningen til vedkommende ligger flere tiår tilbake i tid. Tror det er mange falske kundalini-oppvåkninger ute og går, men jeg tror akkurat denne personen snakker sant, så det ser ut til at NOEN kan kombinere.
Sist endret av bia; 10. oktober 2023 kl. 03:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.