Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 492
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Halla.

Er på jakt etter en god/brukbar og billig løsning for å streame .avi til min Xbox 360 konsoll. Ser at datakjeden har en minnepenn på kampanje for tiden.
Denne: http://datakjeden.no/bergen/PartDetail.aspx?q=p:1827806

Kan ikke se noe info om båndbredde på denne saken, så lurer på om den er rask nok til mitt bruk?

Ekstern-HD er jo naturligvis noe jeg har tenkt på, men passer ikke i mitt feriebudsjett denne sommeren.
Finner ikke noie andre steder på nett om lese hastighet, men det ville vært grusomt dårlig om det ikke fungerer.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Såfremst det ikke er USB1.1 på verken Xboxen eller Pennen burde det gå helt fint.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA
Såfremst det ikke er USB1.1 på verken Xboxen eller Pennen burde det gå helt fint.
Vis hele sitatet...
Ok.

Da er neste spørsmål. Om det en gang i fremtiden skulle være mulig å spille 720p .mkv, ville denne vært rask nok da også? Eller blir det mer tvilsomt?
Ja, den er rask nok.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Trådstarter
Takker for raske svar gutter

En annen ting jeg kom på, noen mulighet til å få subtitle til å funke på avi filer med denne avspillingsløsningen? Tenker da på .srt feks. Noe sier meg at det må være "hardkodet" på filmfilen, men er det da isåfall mulig å implimentere en .srt-fil på en .avi-fil?

Litt skyting i mørket her, men dog..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg har hørt om folk som har klart å streame 1080i (ca feilfritt) over draft-n wireless, da er jo maks hastighet 30~ mbit, så minnepenn er klart mye bedre mtp hastighet og stabilitet.