Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 767
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er det noen som vet ossen det funker med trening og thc syre i kroppen?
Jeg har ikke røyket de siste 5 ukene, og skal ta en urinprøve til uken, denne skal sendes til lab. Jeg har ikke trent på de siste 5 ukene pga sykdom, men vil gjerne starte opp igjen nå. Er dette noe jeg trygt kan gjøre eller burde jeg helst vente? Om det har noe å si så er jeg 168cm og veier 54kg
Bare så jeg forstår deg rett, så lurer du på om det er farlig/skadelig/negativt for prestasjonen på trening hvis du har THC syre i kroppen?

Uten å ha noe forskning på det, så tror jeg at svaret er at det er trygt.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Bare så jeg forstår deg rett, så lurer du på om det er farlig/skadelig/negativt for prestasjonen på trening hvis du har THC syre i kroppen?

Uten å ha noe forskning på det, så tror jeg at svaret er at det er trygt.
Vis hele sitatet...
Nei jeg lurer på om thc nivået vil spike så prøven blir positiv på urinprøven jeg skal ta neste uke, om jeg trener gjevnlig denne uken. Har lest litt om att om man trener og har thc syre i kroppen så slipper det thc ut i kroppen og urinprøven kan bli positiv. Prøven skal bli sendt inn til lab, usikker på om det er noe rester av thc i kroppen lenger, men er redd det kan være det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei jeg lurer på om thc nivået vil spike så prøven blir positiv på urinprøven jeg skal ta neste uke, om jeg trener gjevnlig denne uken. Har lest litt om att om man trener og har thc syre i kroppen så slipper det thc ut i kroppen og urinprøven kan bli positiv. Prøven skal bli sendt inn til lab, usikker på om det er noe rester av thc i kroppen lenger, men er redd det kan være det
Vis hele sitatet...
Det skal du ikke tenke på, bekymre deg heller for om du ikke enda tisser rent! Har du thc i kroppen, kommer det på resultatet. Tror heller det du har lest at trening hjelper til og utskille thc fra kroppen. Noe det gjør da thc lagres i dine fett depot.

Så kort sagt, kom deg på trening og prøv og svett ut det siste du kanskje lagrer på
Sist endret av puppetwar; 20. november 2023 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Utskilt THC fra trening kan være akkurat nok til å vippe deg over terskelen. Du bør da la være å trene et par dager før testen, men før det så bør du trene så mye du kan.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk å få i deg vann og ikke lever første skvett så er du nok safe. Det virker ikke som at du har særlig høg fettprosent så jeg ville ikke bekymret meg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for alle svar, jeg fikk pusha urinprøven til mandag om 2 uker isteden ☺️ så da skal jeg trene, drikke mye vann også stoppe med treningen noen dager før ☺️