Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118578
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jeg var ikke på TG engang, men etter hva dere forteller...Så tror jeg at jeg akkurat fikk kreft av å høre det. Blir jo dødssyk av det.
sitter en av de "annon" folkene på en rekke bak meg. Får kreft av å høre på at fyren skall ha med seg den idiotiske maska hvoren han går <.<
Ja, får lungebetennelse av disse "anon" folkene.
Det var da fælt til uthenging av disse folkene da. Joda, anontoget er litt tåpelig - but still.

Vil ikke kalle meg en selv, synes bare at alle ble drøyt store i kjeften nå.
Var en anon kar som kom bort til meg og sa at de solgte masker. Endte opp med å skrike: "Kan du hacke?!?!"
Sitat av Skateward Vis innlegg
Det var da fælt til uthenging av disse folkene da. Joda, anontoget er litt tåpelig - but still.

Vil ikke kalle meg en selv, synes bare at alle ble drøyt store i kjeften nå.
Vis hele sitatet...
Godt poeng, de er jo mennesker de også after all
Virker som om mange freaks er i god formen på rad 32. Hvis dere liker høy musikk og god stemmning er det bare å komme(er nok litt partypooper selv da jeg er sliten). Vi sitter ved freaklflagget
Freakrekka er mer chill enn chillout, bare å komme.
Hvor er egentlig freak rekka, så kommer jeg bort en liten tur
Pallplass på Freaksa i Minecraft compoen på TG! Oh yeah ah!

Cash til GreenRay, Narcissistic Zebra og meg

Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Hvor er egentlig freak rekka, så kommer jeg bort en liten tur
Vis hele sitatet...
32 og 33 Titegn
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Hvor er egentlig freak rekka, så kommer jeg bort en liten tur
Vis hele sitatet...
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Virker som om mange freaks er i god formen på rad 32. Hvis dere liker høy musikk og god stemmning er det bare å komme(er nok litt partypooper selv da jeg er sliten). Vi sitter ved freaklflagget
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]Titegn....[/COLOR]
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Pallplass på Freaksa i Minecraft compoen på TG! Oh yeah ah!

Cash til GreenRay, Narcissistic Zebra og meg
Vis hele sitatet...
Gratulerer! Hvor på pallen?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Gratulerer! Hvor på pallen?
Vis hele sitatet...
Foreløpig 3. plass, men siden vi er insidere, så vet du at 1.plassen kanskje blir diskvalifisert grunnet juks.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Foreløpig 3. plass, men siden vi er insidere, så vet du at 1.plassen kanskje blir diskvalifisert grunnet juks.
Vis hele sitatet...
Hører Minecraft.no-folka snakke høyt og sint om det ved Creativia her. Har også fått info fra crew om at det er mottatt klager på at de var mer en 5 stk som bygde den.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Pallplass på Freaksa i Minecraft compoen på TG! Oh yeah ah!

Cash til GreenRay, Narcissistic Zebra og meg



32 og 33 Titegn
Vis hele sitatet...
Var der borte, men så dere ikke? Så du meg, hadde hvit genser, og var med en annen tulling...
Så heller ikke Freak flagget?
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Var der borte, men så dere ikke? Så du meg, hadde hvit genser, og var med en annen tulling...
Så heller ikke Freak flagget?
Vis hele sitatet...
Se etter RBK, VG og Freak flagg, og hør etter høy musikk
Sist endret av GreenRay; 8. april 2012 kl. 04:15.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Var der borte, men så dere ikke? Så du meg, hadde hvit genser, og var med en annen tulling...
Så heller ikke Freak flagget?
Vis hele sitatet...
Se etter et rødt VG flagg, vi spiller Klovner i Kamp.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Var der borte, men så dere ikke? Så du meg, hadde hvit genser, og var med en annen tulling...
Så heller ikke Freak flagget?
Vis hele sitatet...
Vi sitter nesten ut mot midtgangen, bare sånn i tilfelle du var å så i feil ende.
Sitat av robojot Vis innlegg
var en venn av meg som nettop ble tilsnakka av security for å bruke ett USB kjøleskap. de sa at den var en "hvitevare" lmao
Vis hele sitatet...
Hvordan skal man holde snusen kald da?!
Vil ikke på TG nedte år da, hadde gledet meg til å sitte med kald snus...


Hvem prøver jeg å lure, blir helt klart TG på meg neste år!
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Hører Minecraft.no-folka snakke høyt og sint om det ved Creativia her. Har også fått info fra crew om at det er mottatt klager på at de var mer en 5 stk som bygde den.
Vis hele sitatet...
Minecraft.no som fant ut dette, vi tok over saken litt etterpå. Vi som har klaget (og minecraft.no folka)
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Hører Minecraft.no-folka snakke høyt og sint om det ved Creativia her. Har også fått info fra crew om at det er mottatt klager på at de var mer en 5 stk som bygde den.
Vis hele sitatet...
Vi bygget videre på den saken de tok opp. Tror det går rette veien.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Minecraft.no som fant ut dette, vi tok over saken litt etterpå. Vi som har klaget (og minecraft.no folka)
Vis hele sitatet...
^
tror jeg kommer en tur bortomm igjen det var litt få der sist gang jeg stakk innom.
Lagde en tråd for bilder fra TG12, så har du noen bilder, post ivei!

Link
Her er bædbåizza ut på tur, skal vise hvor kult botnet de har og hvor heftig loic-skillza er...

[CENTER][/CENTER]
Fortsatt godkok her!
ingen som blir med og tuller litt med anon gutta da? kaster vann på dem eller noe?
Sitat av paddus Vis innlegg
ingen som blir med og tuller litt med anon gutta da? kaster vann på dem eller noe?
Vis hele sitatet...
Altså, de sitter ikke samla i et hjørne til vanlig. Ser ikke hvordan du ser tenkte å gjøre det da de er spredd rundt i skipet.

Å kødde med de som sover derimot, med når som helst!
skal spille lol match nå. kommer bort til freak rekka etterpå så blir jeg med
Fremdeles liv her!

Row 32-33

Edit: begynner og bli folksomt her også!
Sist endret av KjemikalieX; 8. april 2012 kl. 05:15.
Har vi igjen mere krem? Krem + sovende folk = win
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Jeg har AirZooooooka hvis noen vil låne den, eneste er at da må dere filme reaksjonen! ;D
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har vi igjen mere krem? Krem + sovende folk = win
Vis hele sitatet...
Det ligger hundrevis av H2 Oslo-flasker i skipet akkurat nå. Fylle de med vann + sovende folk = win
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg har fortsatt hundrevis av hjerteklistremerker dersom noen skulle ønske å spre mer freak-love.
Takk for i år folkens, fantastisk å møte dere! Neste år skal jeg definitivt skaffe meg en plass, på freakrekka
Veldig hyggerlig å møte folket Blir muligens å skaffe meg en plass på freak rekka til neste år!
Vil takke alle på Freakrekka for å ha bidratt så mye til et hyggelig TG.

Var første gangen og var i utgangspunktet ikke en freak men ble dratt inn i rekka av muRit og angrer ikke på at jeg ble med! Elsker hvordan folket er så åpne for nye folk og bekjentskaper, og vil definitivt på TG neste år og gjerne på freakrekka!

Takk for meg
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har vi igjen mere krem? Krem + sovende folk = win
Vis hele sitatet...

Jeg synes det er drit morsomt å bli tullet med, så lenge det ikke tar av. Jeg våknet opp med altfor mye krem over alle klærne, som satt merker og slikt. Hold dere til gaffatape eller noe som ikke lager flekker neste år
er det andre enn meg som omtrent ikke har spilt noe serlig? tror det ble rundt 10 timer(MAX) med spilling hos meg, resten av tiden var jeg sosial og surfet på internett og lastet ned mens jeg pratet med folk.

noen som fikk med seg hvor mye internett vi klarte og dra etter de oppfordret alle til og laste ned og bruke så mye internett som mulig?


Sitat av Erlnd Vis innlegg
Jeg synes det er drit morsomt å bli tullet med, så lenge det ikke tar av. Jeg våknet opp med altfor mye krem over alle klærne, som satt merker og slikt. Hold dere til gaffatape eller noe som ikke lager flekker neste år
Vis hele sitatet...
Man må nesten se ann på personen, jeg har langt hår og har fobi for og bli teipet fast i en stol.

Og så lenge man holder seg til normale spøker så går det greit.
Sist endret av StålSkuff; 8. april 2012 kl. 07:20.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Jeg synes det er drit morsomt å bli tullet med, så lenge det ikke tar av. Jeg våknet opp med altfor mye krem over alle klærne, som satt merker og slikt. Hold dere til gaffatape eller noe som ikke lager flekker neste år
Vis hele sitatet...
Var det du som ble spruta ned med krem igår? så det var noen, men ikke hvem :P

Sitat av StålSkuff Vis innlegg
er det andre enn meg som omtrent ikke har spilt noe serlig? tror det ble rundt 10 timer(MAX) med spilling hos meg, resten av tiden var jeg sosial og surfet på internett og lastet ned mens jeg pratet med folk.

noen som fikk med seg hvor mye internett vi klarte og dra etter de oppfordret alle til og laste ned og bruke så mye internett som mulig?
Vis hele sitatet...
haha, har nesten ikke spilt noe jeg heller, 30min Fallout: New Vegas og noen timer Minecraft til compoen :P Skjønner ikke helt hva jeg har brukt tiden på! Den har jo gått så utrolig fort.

btw: tror vi nådde ca 60gb/s
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
er det andre enn meg som omtrent ikke har spilt noe serlig? tror det ble rundt 10 timer(MAX) med spilling hos meg, resten av tiden var jeg sosial og surfet på internett og lastet ned mens jeg pratet med folk.

noen som fikk med seg hvor mye internett vi klarte og dra etter de oppfordret alle til og laste ned og bruke så mye internett som mulig?
Vis hele sitatet...
Har spilt en del, men ikke på langt nær så mye som jeg forestilte meg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hehe, TG er jo et dataparty og ikke et lite LAN^^ Spilte gjennom TrackMania med alle på gull+noen nadeo (ikke svart da ) Og bittelitt MineCraft. Thats it. Sosialising ftw!
snakket med en kompis i går på skype, og han ble helt sjokkert når jeg sa at jeg nesten ikke har spilt og lurte på hva faen jeg gjorde på TG da.

jeg elsker og være sosial
Cookie Monstah ^_^
noen som har noen kreative ideer å gjøre mot en kompis som sitter gaffateipet fast i madrassen sin? vi finner ikke på noe gøy å gjøre med'n
dra han rundt om i skipet og se hvor lang tid det tar før security blir sur på dere
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Har nesten ikke spilt på TG selv.
Mesteparten av spilletiden har gått med på Drawception hvis det kan regnes som et spill.
Resten av tiden har gått med på sosiale aktiviteter og kuking med plassene til folk.
In the kitchen
muRit's Avatar
Må også få takke for meg etter et fantastisk TG12! Har hatt det utrolig bra, og er så jævla glad for at jeg joina freakrekka Desverre noen på rekka jeg aldri fikk hilsa ordentlig på.. Men det tar vi igjen, for det er faen ingen tvil om at det blir TG13!

- Spesielt takk for en legendarisk siste-kveld forresten!
Cookie Monstah ^_^
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
dra han rundt om i skipet og se hvor lang tid det tar før security blir sur på dere
Vis hele sitatet...
hehe, dem tok bilde og lo litt når de så hva vi holdt på med
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av muRit Vis innlegg
Må også få takke for meg etter et fantastisk TG12! Har hatt det utrolig bra, og er så jævla glad for at jeg joina freakrekka Desverre noen på rekka jeg aldri fikk hilsa ordentlig på.. Men det tar vi igjen, for det er faen ingen tvil om at det blir TG13!

- Spesielt takk for en legendarisk siste-kveld forresten!
Vis hele sitatet...
Takk selv for å ha bidratt til å sprenge både trommehinner og stemmebånd

Og selvfølgelig takk til dere 28 andre folk på rekka og div. freaks rundt om i skipet for enda et herlig tg. Ingen tvil om det blir rekke neste år også. Med flere folk forhåpentligvis!
Sitat av lordstian Vis innlegg
hehe, dem tok bilde og lo litt når de så hva vi holdt på med
Vis hele sitatet...
Har dere tatt bilde da? Legg det ut!
Cookie Monstah ^_^
hehe, ligger og sover godt han ja ^_^

kunne sikkert teipet bedre, men får se om det holder når han våkner XD

vi la akkurat merke til at noen hadde brukt han som søppelbøtte/kasse, litt pizza esker og slikt og selvfølgelig et god morgen kort ^^
Sist endret av lordstian; 8. april 2012 kl. 07:56.