Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1177
Hei!
Har en MacBook Pro kjøpt i sommer som ikke vil gi kvalitetspoeng her på forumet, sirkelen ved knappen bare fortsetter å spinne. Dette er kjedelig, da jeg syns kvalitets-funksjonen er knall for å gi kudos til de med ekstra gode innlegg. Noen som opplever det samme?
Samme skjer med meg, spinner uansett hvor lenge jeg venter, men når jeg refresher eller kommer tilbake til tråden senere er det komt KP
Skjer her også, og når jeg poster svar i en tråd så prøver den seg på dobbelpost hver gang, ser ut som det skjer med flere andre da mengden med poster som har samme innhold skrevet to ganger er uvanlig høy. Sitter på nettbrett forresten.
Sist endret av Hater; 19. januar 2015 kl. 18:27.
Sitat av Hater Vis innlegg
Skjer her også, og når jeg poster svar i en tråd så prøver den seg på dobbelpost hver gang, ser ut som det skjer med flere andre da mengden med poster som har samme innhold skrevet to ganger er uvanlig høy. Sitter på nettbrett forresten.
Vis hele sitatet...
Prøvde seg på dobbelpost da jeg la ut denne tråden også, faktisk. Noe admins burde se på, kanskje?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
KP blir gitt, men ikkje oppdatert. Om du refresher sida vil du sjå at du har gitt KP.

Det er ein bug som har vore tricky å finne, og nso jobber med det. Fortsett å bruke kp som før - det er kun tilbakemeldinga til deg som ikkje fungerer
Sist endret av vidarlo; 19. januar 2015 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med den nyeste IE browseren er det nesten umulig å logge seg og skrive innlegg. Mulig det bare er min datamaskin?
Sendte melding om dette til NSO for en stund siden.

Får også hele tiden melding om at jeg har allerede skrevet en samme post og at jeg må vente 15 sekunder for å skrive en ny. Dette skjer i andre nettlesere.
Sist endret av Lacertosus; 20. januar 2015 kl. 01:23.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sliter med at når jeg poster et innlegg får jeg beskjed om at forumet kun tillater poster så og så ofte, og at jeg må vente med å poste. Om jeg går tilbake til tråden er innlegget mitt postet.
Sliter med det samme som de to over meg.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Me 4, skjer på alt fra nettbrett til desktop. (Android 5.0:Chrome;Win8.1:Chrome)