Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1285
Jeg skal begynne med internet marketing, og jeg synes at portal sider ser sykt bra ut,

http://dekaronuprising.com/index.php
for eksempel

Jeg lurer på hvordan kan jeg fikse meg en sånn side?
Koster den portalen noe?
Må jeg ha forum for den skal funke?
Hvordan setter jeg opp en sånn?

Og er det noe lignende? Hvor jeg kan bare poste oppdateringer på siden, som blogg..
Er det en spill portal du trenger, med tanke på eksempelet ditt? Eller et CMS (Content Management System) ala Joomla du trenger? www.joomla.org
Portalsystemet er utviklet av Invision Power: http://www.invisionpower.com/
Der ser du hvilke løsninger de tilbyr.
Fabelmk's Avatar
Trådstarter
Nei ikke til spill, vanlig posting, av videor og tekst, lefsaker... jeg har ikke penger til dette, er det noe gratis portaler omkring?
Da er kanskje Wordpress tingen? Er jo hovedsaklig for blogg, men med litt HTML og CSS kunnskaper for å eventuelt modifisere (litt).

Det blir da foruten forum og mer en forside med nyheter/blogg/artikler.
Fabelmk's Avatar
Trådstarter
ja, hørt om det, men finner ikke ut hvordan jeg lager wordpress på websiden min..
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Smf har et middels utvalg av gratis portaler, søk så finner du flere
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Da er kanskje Wordpress tingen? Er jo hovedsaklig for blogg, men med litt HTML og CSS kunnskaper for å eventuelt modifisere (litt).

Det blir da foruten forum og mer en forside med nyheter/blogg/artikler.
Vis hele sitatet...
Er vel kanskje bedre å si wordpress var hovedsaklig for blogging før.
Du kan kjøpe en XenForo-lisens (det beste forumsystemet evah made mener jeg), og så legge til en gratis add-on som heter XenPorta - hvor du kan legge til sliders, siste tråder, tråder som du har valgt skal være på forsiden osv.
Sitat av Winterstick Vis innlegg
Du kan kjøpe en XenForo-lisens (det beste forumsystemet evah made mener jeg), og så legge til en gratis add-on som heter XenPorta - hvor du kan legge til sliders, siste tråder, tråder som du har valgt skal være på forsiden osv.
Vis hele sitatet...
XenForo er jo shi* i forhold til vBulletin og vBulletin har flere addons og flere funksjoner og ikke mye dyrere.