Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1217
jeg vet at det er mange firstpersonshooter spill...

men jeg vil høre noen annbefalinger...
Enemy territory
Quake Live (Anbefales!) http://www.quakelive.com (støtter nå windows, mac og linux)
Warsow

Alle disse kan lett googles
Combat Arms
Noe ala CSS men 10 ganger bedre, alle jeg har introdusert det for, droppa CS å spilte videre på Combat Arms..

Det har forskjellige rankinger, du starter som Recruit, og ender opp som Løytnant eller noe slikt.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Combat Arms
Noe ala CSS men 10 ganger bedre, alle jeg har introdusert det for, droppa CS å spilte videre på Combat Arms..

Det har forskjellige rankinger, du starter som Recruit, og ender opp som Løytnant eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Tøv, er ikke bedre enn CSS.. Blir utrolig fort lei spillet.
Sitat av Apu Vis innlegg
Tøv, er ikke bedre enn CSS.. Blir utrolig fort lei spillet.
Vis hele sitatet...
Min personlige mening
Selv spiller jeg enda selv, har clan, "Legion 0f Doom" hah..

Men venter en stund etter ny patchen til de har fått patchet de fleste hackene, Glitching er mye moroere
Sitat av Apu Vis innlegg
Tøv, er ikke bedre enn CSS.. Blir utrolig fort lei spillet.
Vis hele sitatet...
Folk har vel lov til å mene noe annet enn deg selv?

Jeg anbefaler Alien Arena og Cube 2: Sauerbraten.
FEAR Combat. Fete saker!
"Battlefield: Heroes" må vel nevnes
Sitat av Restyle Vis innlegg
"Battlefield: Heroes" må vel nevnes
Vis hele sitatet...
det er ikke et FPS
heller ikke gratis
Sitat av Ludolfn Vis innlegg
heller ikke gratis
Vis hele sitatet...
det er jo gratis?
BattleField: Heroes... visst faen er det gratis, er jo bare en addon til FireFox jo..

MÅ du slutte å tulle
WarRock, burde vel nevnes, minner om CS hvertfall hvis du spiller CQC(close quarter combat) også er det litt uti battlefield 2 på 2 andre banetyper, der du kan kjøre bil, fly, helikopter etc. Du finner dette lett på google
Americas Army er ivertfall gratis. Mange jomfru bugs, så vet ikke om jeg ville kallt det «godt».
Warsow!

Jeg spiller mest på servere som har våpen som minner veldig om railgun fra quake 3.
Det kule med Warsow er at du kan opparbeide fart ved å hoppe og da kan man få ganske syk fart og ikke minst benytte vegger og andre ting!

Så vidt jeg vet er dette spillet ganske gammelt, men gameplayet er fortsatt ganske unikt og kult (ifølge meg) :P

Du finner det her!
noen som vet om noen i nettleser?
du kan prøve CrossFire fra z8games det er drit fett kan sammenlignes med cs og kansje litt cod modernwarfare når det gjelder og lvle opp og få nye våpen ovs

ganske kult spill verdt og prøve
legger til en link også http://crossfire.z8games.com/downloads.aspx
Sitat av cola01 Vis innlegg
noen som vet om noen i nettleser?
Vis hele sitatet...
Tidligere nevnte battlefield heroes og Quake Live er nettleserspill.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
BattleField: Heroes... visst faen er det gratis, er jo bare en addon til FireFox jo..

MÅ du slutte å tulle
Vis hele sitatet...
Helt rett, tenkte på et helt annet spill jeg.