Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2112
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legger ut bilde i neste post for tror ikke jeg får til i hovedpost.

Altså jeg er paranoid så lurer på om foreldre eller andre har satt på gps tracker elns. Og den ledningen skal den være der? Ikke bry dere om det røde
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, det er helt normalt.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Tenk på hva som er av ting i setet, det er varme, kanskje en airbag eller elektrisk justering, alt dette må kobles til et sted og det er det du ser under setet.
Hadde en ganske fin og relativt ny og dyr bil i den perioden jeg hadde førerkort, da så det ganske likt ut under setene på bilen min også.

Hvis det fortsatt bekymrer deg veldig så kan du jo søke opp modellen du har slik at du kan sammenligne med dem.


Kjenner meg godt igjen i dette, glad den tiden er forbi. Er ikke sunt å være paranoid hele tiden.
Jauda, helt vanlig. De ledningene som er gule er til Airbag/SRS system, de andre er til funksjoner som varme, setejustering osv.

Alle ledningene ser originale og umodifiserte ut. Er du redd for GPS tracker, så er det vanligst å ha de montert i motorrom eller bagasjerom. Det er ingen gode kilder til strøm for en GPS tracker under et sete.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Virker bare hvis du har fyllt på blinklys-olje.
Vis hele sitatet...
Er det organisk olje? Sliter vel på miljøet uansett.

Et generelt tips til folk som får slike ideer om at ting er avlyttet, spores eller tilsvarende. Straks du får sånne tanker er det tegn på at det er på tide å roe kraftig ned. Dropp neste justering og forsøk å få ned mat og drikke og gjør det du må gjøre for å få et par gode netter med uavbrutt søvn. Etter ett par netter god søvn vil du oppdage at 999 av 1000 tilfeller der paranoian slår inn så er det helt naturlige ting som er årsaken og ikke avlytting eller sporing.
Sist endret av _abc_; 18. juni 2023 kl. 17:06.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv biler til 1,3 millioner ser slik ut under.. Produsentene vet at de færreste noensinne ser under der (hvor det må være litt kabling pga ting som setevarme og andre elektroniske duppedingser som selv billige biler har der nå til dags) og det er derfor ikke prioritert at det også der skal se ut som $$$.

Kanskje reduser litt på inntaket så paranoiaen din ikke tar helt overhånd.