Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1179
Jeg har tenkt å oppgradere fra Nokia Lumia 620 til iPhone 5s. Jeg har aldri vært veldig nøye på hva slags telefon jeg har hatt, men tenkte å skaffe meg en iPhone denne gangen. Det jeg kommer til å bruke den aller mest til er nok musikk/Spotify og facebook, evt. Snapchat. Er det dumt å kjøpe 5s nå som 6'ern er kommet ut? I følge det jeg hører av folk, så blir iPhonene utdatert før de kommer ut, og det kommer jo minst to nye modeller hvert år. De gir jo også stadig ut apper som er optimalisert til de nyeste telefonene, og iOSer som bare støttes av den og den typen. Hva bør jeg gjøre her?
Iphone 5s vil være billigere enn 6'en så om du ønsker å gjøre en rimeligere handel kjøper du 5s... Til ditt bruk er det ikke store forskjeller på modellene. Tror nok 5s vil holde noe år selv om Apple kommer med en ny modell hvert år. De siste årene har det ikke akkurat vært store oppdateringer Apple har kommet med bortsett fra litt endringer på det visuelle designet.
Skal gå greit det, har hatt 5s i over 1 år og ser forsåvidt ingen grunn til å oppgradere - med det første.

2 Ulemper;
- Liten skjerm
- Latterlig dårlig batteri