Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1852
Som noen av dere sikkert har fått med dere kommer John Mayer til Oslo Spektrum i oktober!

Hvor fort tror dere billettene vil bli utsolgt? De blir lagt ut 26. april.
Vet at med Justin Bieber ble de solgt på noen minutter, men har IKKE peiling på hvor populær Mayer er i Norge. Vil de ligge ute et par dager eller bør man sitte og refreshe sida?
Og hva tror dere om aldersgrense? Nå står det ingenting på billettservice om det, men det kan jo hende det endrer seg når billettene kommer ut?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tipper det blir 18+, men blir nok ikke like hardt kjør som JB. Vil tro det blir utsolgt nokså fort tho
Skal nok være kjapp til å bestille. Tror ikke det blir et like stort rush, men hadde for sikkerhets skyld sikret meg billetter kjapt for å unngå å stå igjen med ingenting.

Tenker meg det blir 18+, da sikkert det blir solgt alkohol Vi får se.
Aaah, er 16 så håpte det ikke kom til å bli 18+.. Alle andre konserter med mine favorittartister har det vært 18+ på, så håpte det ikke kom til å bli på denne!

Hvordan er det med å bestille billetter hvis man vil med andre? Får man utdelt et sete slik at man må bestille billettene til alle som vil sitte sammen samtidig, eller er det felt hvor mange kan sitte hvor man vil?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Har ventet på dette svært lenge. John Mayer er for meg en fantastisk låtskriver og musiker som blir overskygget av tabloidjournalistikk rundt sitt privatliv. Må ha billett!
Forresten, hvis det blir 18+, er det slik at man
MÅ være 18+ eller betyr det at hvis man er under 18 kan man dra med noen som er over 18 hvis de passer på deg?
du må nok være over 18, da de ikke sjekker leg inne på konserten ved kjøp av alkohol
Sist endret av Vod0; 22. april 2013 kl. 17:32.
Ser billettene har kommet ut, men det står ingenting om aldersgrense!
Noen som vet om det er 18 eller ikke?

http://www.billettservice.no/event/j...lletter/389587
Oslo spektrum har vanligvis ikke aldersgrense på arrangementer. Om arrangøren kjører aldersgrense vil dette stå på hjemmesiden.
Jeg forsov meg en liten halvtime til billettene, da var det allerede utsolgt, i hvert fall om du skulle ha to plasser ved siden av hverandre. Heldigvis har det vært noen avbestillinger som gjorde at jeg fikk meg to billetter. Overrasket over hvor fort de gikk ut.