Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1473
Hei godtfolk!

Nå har det seg sånn at i den lillebygda jeg bor i er det tørke for tiden, så i den forstand har jeg skaffet meg syntetisk, JWH vel og merke. Dog har jeg aldri røykt dette før, eller sett det en gang. Kan si at jeg har holdt meg til oldschool brunt/pot, men forandring fryder, ikke sant?

Har prøvd å leite opp noen tråder, men har som regel resultert i rusrapporter eller spørsmål som fraviker fra dette. Så hovedsaklig er spørsmålet mitt - Hvor mye skal en blande ut synt. med tobakk? Samme "tommelreglene" som brunt? Har lest at synt (JWH) er særdeles sterke saker, så en skal begrense innholdet.. stemmer dette?



Hjertelig takk for alle svar! Får det levert på døra (service!) om noen timer, så forhåpentligvis har jeg noe å gå ut etter innen den tid!
Nei, du skal ikke bruke samme tommelfingerregelen som du bruker på brunt. Dosene som skal inntas burde være minimale, helt nede i milligram, 5 mg burde være nok. Ja, du burde begrense deg, det kan fort ende opp i paranoia og en bad-trip. Er du veldig uheldig, og får en dårlig trip, kan det ende i alt panikkanfall, angst og uvirkelighetsfølelse, etter min erfaring. Er du heldig, kan du komme ut av det uten noen nevneverdige plager.

Effekten kommer nesten umiddelbart, så pass på doseringen. Prøv med ekstra lite først, å bygg deg sakte oppover om du ikke er fornøyd med resultatet.

Les erfaringer på nettet, du finner mye bra der.
Sist endret av TheGloryHole; 8. august 2012 kl. 21:17.
Det jeg har lest også, men si da at jeg bruker 0.5g brunt på en sigarett (min "tommelfinger regel"), ville dette da tilsvart ca 0.1-0.05g JWH? Bare sånn at jeg har en indikasjon..
Sitat av smokeeye Vis innlegg
Det jeg har lest også, men si da at jeg bruker 0.5g brunt på en sigarett (min "tommelfinger regel"), ville dette da tilsvart ca 0.1-0.05g JWH? Bare sånn at jeg har en indikasjon..
Vis hele sitatet...
Man skal være forsiktig å anbefale brukerdoser, da dette er ett RC folk reagerer forskjellig på. 5mg er sikkert nok for en annen, for deg kan det være alt for mye.

Det en kompis av meg gjorde med synt, var å legge 1 mg i 5 sigaretter (totalt 5mg).
Da røyket han først en, ventet en stund og redoserte til han var fornøyd med effekten. Kan anbefale deg å gjøre det samme.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Min erfaring med am/jwh stoffer er at de ikke egner seg å putte i "bøtta". Effekten slår alt for rask og kraftig inn, blir rett og slett ubehagelig. Røyker en urteblanding med et eller annet RC i, med 0,1g i joint er rusen utrolig god, men samme mengde i bøtta blir jeg helt utslått av (på den dårlige måten).

Tips? Start med en liten dose, vent 10-15 minutter, fyll på om det trengs.
Sist endret av Soppsui; 8. august 2012 kl. 21:48.
Takker for tips! Røyker vannpipe vel og merke, hvis det skulle ha noen referanse til andres erfaringer.
I pipe eller pong pakker du bare tobakk i, å strør bittelitt av jwhn oppå, slik at du ser det er litt hvitt på toppen, vist du ikke har mulighet for noe mg vekt. Men som sagt over, ikke ta for mye, heller for lite å røyk flere ganger ^^
Fikk det tydeligvis ferdig mekka (skeptisk, ikke sant?), men kjenner han som leverte det veldig godt og han forsikra at det var bra shit. Men iom at det så nesten ut som tobakk/urter så i snartenkt tilstand mata jeg bowlen med det jeg vanligvis ville gjort med brunt.

Kan si det sånn at jeg sitter utenfor å røyker (bygd for the win!), der jeg sitter er ca 3 meter fra hovedinngangen min. Tok me pipa ut, satt meg ned og fyrte opp - Alt i ett trekk, og før jeg nesten hadde reist meg sa det PANG. Snubla meg innover i stua, dama ligger på rommet, og med det som skulle til å komme så sier jeg takk Gud for det!

Klarte å mane meg oppi sofaen og fyrte på Logitech z-906 anlegget mitt med en mix jeg som regel digger, men i denne sammenhengen var det helt forjævlig, mildt sagt. Var denne jeg hørte på (spol til 30:30).

Med engang den kom på så datt jeg mellom bordet og sofaen min, lå der, øyene lukka, klarte ikke å ense en ting rundt meg. Havna i en tilstand som er uforklarlig i seg selv, husker egentlig ikke så mye. Husker bare at den sangen dro meg mer å mer inn "i det", hjertet begynte å pumpe til de grader, og så plutselig gikk det opp for meg; "Dette er jo sånn folk dør av!" og da kom bad trippen hehe.

Satt å bare tenkte til meg selv, dette går greit dette går greit dette går greit. Hiver hånda etter noe vann, men endte opp med å velte alt av glass og diverse på bordet. Og sangen var der enda, jeg orka ikke å ta av musikken rett og slett, uansett hvor enn jævlig den var.

Syntene ble sterkere og sterkere, hjertet føltes ut som til at det skulle hoppe ut iløpet av et minutt, tankene mine er så dype og får hele kroppen min til å ligge i dvale.

Men plutselig 02:40 - noen timer senere, så sa det bare stopp, hodet ble klart med et knips, tok meg et LITE trekk til å gikk å la meg. Veldig rar den rusen egentlig, med tanke på at den kom som en hammer, og gikk fra "på topp til vekke" på mindre en ett minutt.

Om jeg kunne anbefalt syntetisk videre? Nja, for å prøve kanskje. Dette er iallefall siste gang for min del. Virket mye mer som psykadelika enn cannabis i mine øyne, som jeg også har forstått nå at de fleste mener.

Men alt i alt - koselig kveld, var bare ikke forberedt på effekten, men dette er iallefall ikke noe jeg kan fyre nedpå for å ha en chill kveld med dama. Da er det heller musikk og ligge å chillan for min del.

Og ja, den sykeste effekten (for min del) er at jeg laga musikk i hodet, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det begynte først med den sangen/mixen jeg linka til i innlegget over, men den varer jo kun ca 5 minutt, jeg lå der i nærmere 2 timer og det var kun variasjonen av nøyaktig den sangen jeg hørte om og om igjen. Enset ikke at sangene byttet eller noe, kun den sangen med variasjoner. Syke greier.

Fikk ikke endret innlegget nå, men var feil mix/sang jeg linka til (er vesentlig for min del av denne historien):

Denne er korrekt - og begynner fra 11:00
Interessant lesning. Kjipt med tørke-perioder at man må ty til skummelt og ukjent syntetisk istedetfor den skjønne, grønne plante!

Fikk selv tilbudet om 2g GOD grønt, homegrown-style, for 400 kr, eller tilsvarende 10g syntetisk for samme pris. Da er det forståelig at folk går for det syntetiske. Men jeg takket nei da, lest for mye drit her på nFF til å gå på den smellen )

Takk for innlegg!
Har som en helt grei tommelfingeregel at 5G av MT-2201 (som de sier er litt mer potent enn JWH 018) blander jeg med aceton (8-10 ml) i en kjele/bolle og med hansker på hendene fordeler jeg to pakker rulletobakk (a 50G) i blandingen. Står gjerne ti minutter og river/fordeler/blander tobakken. Lar alt stå å lufte en halv time før jeg fordeler tobakken tilbake til org pakke. Og VÆR SÅ SNILL OG HUSK FØLGENDE: Den første jointen du mekker blander du 50/50 med vanlig tobakk og din nyproduserte syntetiske tobakk.
Sist endret av fotopaal; 19. august 2012 kl. 10:25.
jwh er virkelig noe man burde være forsiktig med første gangen om du bare er vant til brunt/grønt.. har dårlig erfaring der selv, siden jeg ikke var klar over at man ikke bare skulle ta "pittelitt", så jeg fylte gruva på bøtta og da smalt det. skikkelig bad trip også! har også en kompis som rota seg bort i det samme for litt over 6 måneder siden og han sliter fortsatt psykisk etter at han tripa.. så vær forsiktig og prøv deg heller fram! ikke noe morsomt og få langvarige skader og en helt forjævlig opplevlse
Det er syyykt hallinasjonsfremkallende, jeg fikk halliser bare jeg tok en klype "salt" om du skjønner.
men aller første gangen tok jeg nesten rein i og med jeg var 15 og trodde det var en type grønt...