Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 642
hei.

Jeg kan endel php, html og css - men ang. kreativiteten når det gjelder design er laber.

Se vedlagt bilde for å se hvor langt jeg har kommet.

dette er en side hvor du kan registrere regningene dine, og så søke dem opp igjen + noen funksjoner - dere som er medlem på diskusjon.no har sikkert sett tråden.

har kommet så langt, men sliter på designet.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Erm, du bør kanskje ha litt innhold også? Hva er det du mener egentlig? OK, design. Lag tegning først. Og så lager du én tegning til, og så en siste. Etter dette, så innser du at dette må bli så bra som mulig, og lager hvertfall femten og en halv tegning til. Så finner du farger, og slikt, sammenligner, kritiserer selv, finner ut hva du liker og ikke liker, og trekker ut de bra tingene, fortsetter slik en stund, og presenterer det så for noen andre.

Når du har noe som ser ganske så bra ut, og har funksjonaliteten på plass, legger du ut siden her, og ser hulkende på at den blir revet i stykker. (Et alternativ er å lese Steve Krugs "Don't Make Me Think" og Joel Spolskys "User Interface Design for Programmers" først).
Sitat av EivindH Vis innlegg
dere som er medlem på diskusjon.no har sikkert sett tråden.
Vis hele sitatet...
Jepp. Jeg følger med på alle tre trådene på diskusjon.no...
Haha, sorry, tenket ikke på det med diskusjon.no.. dumme meg.. det er bare par (hundre?)tusen tråder og følge med på, følger du virkelig ikke med på alle?!

Shall do as you say right now!
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvis du mangler litt inspirasjon kan du bare dra hit, eller google på "web design inspiration" så får du en god del treff