Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1627
Anonym bruker
"Tykk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psykisk syk så ofte går ting på tverke i livet. Som å kontrollere skatten. Nå har jeg oppdaget feil. Og at jeg skulle hatt penger igjen på skatten. Har så lite energi og overskudd om dagen så om det er håpløst å klage så sent så får jeg heller tape pengene. Orker ikke starte en krangel som vil kreve masse innsats mot skatteetaten. Er det noen som kjenner reglene? Det er ikke gitt skattefradrag i år. Har hatt før om årene fordi jeg er fattig. Vet ikke om jeg glemte å søke eller om staten glemte å gi meg. Kan jeg be om å få søke nå slik at jeg får tilbake skatten jeg alt har betalt inn for 2019? Tror jeg har hatt denne ordningen siden 2011 eller 2012. Er det nok å sende et brev og gjøre staten oppmerksom eller er det masse skjema som må leveres samt masse dokumentasjon siden jeg kanskje ikke gjorde ting rett når skattemeldingen ble levert i vår? Det er egentlig helt krise for meg dette her, for skattebegrensning er det som har gjort at jeg ikke må være lutfattig året igjennom og det har gjort at ting har gått rundt likevel. Nå kan det bli helt krise. Var tvangsinnlagt i vår og tungt medisinert så husker ikke hva jeg har gjort med skattemeldingen.