Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 654
hadde tenkt å kvitte meg med vista etter at pcen bare ble verre og verre.. så nå har jeg formatert alle diskene utenom C siden den ikke går an å formatere på vanlig måte.. men når jeg starter pcen med xp cden, og prøver å installere, så får jeg bare beskjed om at harddiskene o.l. ikke er koblet til og at jeg må fikse det før jeg installerer... forstår liksom ikke hva jeg skal gjøre nå, har liksom prøvd det meste... noen her som tror at dem kanskje har peiling på hva jeg skal gjøre???
prøv å press S-ata kablen din hardere til?
Eldre hovedkort trenger en diskett med drivere for å få XP til å kjenne igjen S-ATA-disker.
er ikke sikker på om det er det jeg må gjøre fordi jeg kjøpte denne pcen i fjor. det er en HP PADV9515 notebook, så jeg er litt usikker på om jeg trenger diskett, fordi jeg har ikke engang diskett inngang på den.
En notebook ja, da får du bake inn en S-ATA driver med nLite på XP platen.

Forresten, å kjøre XP idag er som å kjøre windows 95 i 2003.