Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2001
Har 3 forskjellige gmail adresser som jeg bruker. Jeg får sett innkommende mail fra alle adresser i innboksen, men sendt-folderen ser ikke ut til å være felles. Her må jeg først velge konto før jeg får se sendter mailer fra denne. Går det an å få en felles sendt-folder for alle tilknyttedde kontoer?
Hvis du går inn i hver enkelt konto og velger at sendt skal være synlig i pop3 eller imap (husker ikke helt)
Mulig?
Skal være ett valg på venstre side der det står "Hvis alle innbokser" eller noe i den durn

Edit: Så nå at du mente sendte mail. Det vet jeg ikke dessverre
Sist endret av TheBlackLodge; 5. april 2022 kl. 14:25.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis du går inn i hver enkelt konto og velger at sendt skal være synlig i pop3 eller imap (husker ikke helt)
Mulig?
Vis hele sitatet...
Mulig, ment fant det ikke
Test dette:
Under Administrere etiketter finnes det en del valg over hva som skal være synlig.
Sett de kontoene du vil se innboksen til som synlig i IMAP og slå på IMAP under innstillinger i den kontoen du ønsker å se de i.

Eller sendt, hvis det er den du ville se.
Sist endret av vindaloo; 9. april 2022 kl. 19:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.