Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 5154
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
https://www.trondheim.kommune.no/akt...-anbefalinger/

Torget, goddagen (statuen av hun med handleposene, i sørvestlig hjørne av torget, ved Hornemannsgården, sist jeg sjekket)

Så bestemmer vi som møter der og da hvor vi drar. Og så oppdaterer vi tråden tilsvarende. Blir det Peppes i Kjøpmannsgata? Blir det et annet sted? Who knows

Er vi trippelmaskerte eller råkliner alle med alle? Who knows*

*Jeg kommer antagelig ikke til å råkline med alle

Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Og nå ser nye tråden, fordi den kommer på forsiden på et litt annet tidspunkt på dagen
Har polisen noen gang dukka opp uoppfordret til treff for å holde avhør eller forfulgt og smuglytta på dere?
Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Har polisen noen gang dukka opp uoppfordret til treff for å holde avhør eller forfulgt og smuglytta på dere?
Vis hele sitatet...
Det blir ikke et doptreff. Jesus.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det blir ikke et doptreff. Jesus.
Vis hele sitatet...
Tror du onkel/tante blå har sansen for nyanser? For alt de vet - er dere en gjeng "kriminelle" dophuer ute på tokt.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ja. Treffene er totalt uproblematisk.
Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Har polisen noen gang dukka opp uoppfordret til treff for å holde avhør eller forfulgt og smuglytta på dere?
Vis hele sitatet...
Det er noen år siden jeg deltok på et freak-treff, men det var totalt uproblematisk, vi dro innom en restaurant, og jeg hadde aldri på noe tidspunkt inntrykket av at politiet var tilstede på noe vis.

Med mindre vi har en freaker som er politi, men sannsynligheten for det er lav.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, politiet har aldri dukket opp, og jeg har egentlig heller aldri sett noen "suspekte" som står å "lytter" på treffene, det er rett å slett fordi vi opppfører oss som en vanlig gjeng med folk som møtes ute.
Noen drikker brus, noen drikker kanskje noe med alkohol i men man holder ting relativt sivilisert: Helst ikke vær synlig beruset, det kan være ukomfortabelt for andre.

Er en god stund siden siste treff, så jeg blir gjerne med.
Blir det ukomfortabelt om jeg sitter der med en avis med utklipte øyne i ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jerna Vis innlegg
Blir det ukomfortabelt om jeg sitter der med en avis med utklipte øyne i ?
Vis hele sitatet...
Heller motsatte, og jeg tar meg retten til å ta bilde av deg.
Må si dette frister litt, men jeg er litt redd for å være klein. Hvor ofte kommer det totalt ukjente fjes på slike treff? Pleier det å bli stort oppmøte?
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Må si dette frister litt, men jeg er litt redd for å være klein. Hvor ofte kommer det totalt ukjente fjes på slike treff? Pleier det å bli stort oppmøte?
Vis hele sitatet...
Det er alltid ukjente fjes! Jeg har vært med på mange Freaktreff, og hver eneste gang, uten unntak, har det vært splitter nye folk der. Har alltid opplevd Freaktreff som både hyggelig og inkluderende!

Ang. antall, så har jeg opplevd alt fra 2 til ... hva, 100 eller noe?
Sist endret av Realist1; 17. mars 2022 kl. 15:54.
Hei!
Er ferdig på jobb klokka 16, så dere får oppdatere hvor dere befinner dere, så finner jeg nok frem.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Må si dette frister litt, men jeg er litt redd for å være klein. Hvor ofte kommer det totalt ukjente fjes på slike treff? Pleier det å bli stort oppmøte?
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjøre dere oppmerksom på at Jonta er et menneske med unikt unkluderingstalent, veldig oppegående fyr som klarer å lure de fleste inn i en fruktbar samtale.
Treff er ikke så kleint som det kan høres ut som, de av oss som kjenner hverandre fra før prøver å ta hensyn til nye og være inkluderende slik ingen føler seg utenfor.
Enig. Jonta er en superspreder, av humør.
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Må si dette frister litt, men jeg er litt redd for å være klein. Hvor ofte kommer det totalt ukjente fjes på slike treff? Pleier det å bli stort oppmøte?
Vis hele sitatet...
Nei, må si det frister her også. Er det bare å møte opp og ta det deretter?

Faen, jeg vet at dette kommer til å kreve sitt av meg. Kan en ikke bare forsøke å la vær å tenke så mye å bare hoppe rett ut i det?

Har lest tidligere at du har slitt noe når det kommer til det sosiale. Gjør jo akkurat det samme jeg. Ikke la meg sitte der som den eneste ene å se dum ut da?

Ikke avlys da pga størrelse på gruppa. Da går det heller an å lage en mindre gruppe ved siden av, for de som foretrekker det?

Dette er jo en fin mulighet til å utfordre seg selv? Sier jeg selv om pumpa kommer til å eksplodere innvendig.
Nei, må si det frister her også. Er det bare å møte opp og ta det deretter?
Vis hele sitatet...
Bare å dukke opp, alle velkomne! Trives du ikke er det bare å dra igjen.
Dette høres hyggelig ut, men jeg befinner meg typisk nok i feil by. Er dette noe som gjøres i Oslo også?
Ja, ble litt kort frist for å ta turen fra Oslo og fikse transport og overnatting. Også har jeg vært Korona-syk i en mnd nå.
Mulig jeg møter, ser an været litt
Blir til at jeg drar med snowboardet til Oppdal denne helgen så må dessverre avslå tilbud - Igjen

Kos dere masse dere som drar!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Dette høres hyggelig ut, men jeg befinner meg typisk nok i feil by. Er dette noe som gjøres i Oslo også?
Vis hele sitatet...
Jepp! Om noen arrangerer det

Det kan være deg!

Og så kan du sjekke gjennom tidligere Oslo-relaterte tråder her i underforumet for å se hvilke plasser folk har brukt før
Dytter den litt opp, i tilfelle noen ikke har fått det med seg enda.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Wow Jonta, første post siden august 2020 og så slår du til med dette! Bravo!

Jeg er dessverre i feil by, men kos dere på treff!
Jeg kommer antagelig noen minutter forsinket
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Er her nå

Da drar vi til Peppes i Kjøpmannsgata

Rett til høyre for den nye inngangen
Sist endret av Jonta; 19. mars 2022 kl. 17:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar bussen snart
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Da drar vi siste hjem

Woop woop treff!
Sitat av Jonta Vis innlegg
Da drar vi siste hjem

Woop woop treff!
Vis hele sitatet...
Det var da tidlig. Hvor mange ble dere?
Lur jeg er som brukte dagen på å sitte i senga. Håper det ble et bra treff da! Hvor lenge til neste gang? ^^
Aaah, det var sikkert kjekt�� ble nødt å stå over denne gangen, men satser på en senere anledning
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av drewjuice Vis innlegg
Lur jeg er som brukte dagen på å sitte i senga. Håper det ble et bra treff da! Hvor lenge til neste gang? ^^
Vis hele sitatet...
Opp av senga med deg!

Maks 8 måneder
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Tias Vis innlegg
Wow Jonta, første post siden august 2020 og så slår du til med dette! Bravo!

Jeg er dessverre i feil by, men kos dere på treff!
Vis hele sitatet...
xoxo