Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4808
Stusser over et litt merkelig "problem" på pcen min, da tidligere når jeg skulle over i windows fra spillet (Ow) så gikk det på et blunk, nå tar det plutselig 2 sekund?

Har ikke gjort noe nye settings ect., men kan det ha noe med en windows update å gjøre? For ved en tidligere update skjedde det samme, og da la jeg merke til at Maskinvareakselerert GPU-planlegging hadde blitt slått av. Når jeg skrudde på så var det normalt igjen, men nå tar det 2-3 sekund igjen selv om GPU står på.

Takker for hjelp!

PC: i9-9900K CPU @ 3.60GHz, 32gb ram, NVIDIA GeForce GTX 1650, Win 10 Home
Hei.

Det kan på mange måter høres ut som at du har klart å skifte fra "Windowed Borderless" til "Fullscreen" i spillet ditt.

Dette gir effekten du snakker om, minimering av spill i borderless skjer momentant mens fullscreen kan trenge et sekund på å "justere seg".

Forsøk å endre dette i spillets innstillinger! (:
Sist endret av Bruskork1; 29. oktober 2021 kl. 13:58.
Så enkelt var det ja, haha! Tusen takk og beklager ; - )
Tror du forresten trykkert shortcutten ALT + enter som endrer fra de settingene Brus skrev
Funker i de fleste spill