Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6857
Refererer til dette og hvilken betydning det har for sporings mulighetene til politiet





Jeg har blitt stoppet flere ganger, men slått negativ alle gangene. Den ene gangen hadde jeg brukt 0,5-1g hasj hver dag i 1-2 måneder men hatt "pause" (hadde ikke råd) i 3-4 dager før jeg ble stoppet kjørende, og testet negativ på thc..

Hvor mye, hvor ofte kan en røyke å fortsatt være i go stand til å kjøre bil i følge det norske lovverket?

Har du blitt stoppet og testet positiv? hvor ofte brukte du? hvor lenge siden var det sist du tok en? osv alle svar settes stor pris på
Jeg tror spyttprøver kan være litt flaks/uflaks uansett hvor myean røyker, men etter 12 timer går det som oftest fint. Aldri tatt spyttprøve selv men kjenner mange som har. Skal man drive og vente 24 timer med å kjøre så kan man jo aldri kjøre om man røyker daglig. Syns ikke det er noe bra at det skal være sånn egentlig men foreløpig må dessverre alle hasjrøykere risikere å miste førerkortet, feks om man må kjøre til jobb om morgenen eller lignende. Dritt, blæh, fysj, måtte bare få det ut.

Urinprøver slipper man forsåvidt heller ikke unna om man røyker daglig. Men har man ikke noe som helst spor av THC, og røyker én eller to ganger så tar det maks en uke før man pisser negativt. Kjenner folk som har pusset positivt i over 30 dager, alle hadde røyket i over to år. Nøyaktig hvor mye og hvor fort ventetiden øker vet jeg ikke
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I forhold til spørsmålet om bilkjøring så omregner de til promille og sånn jeg har fått forklart så er det minst 8 timer etter en liten joint at promillegrensa er under men på faste røykere som røyker daglig vil promillegrensa synke mye saktere og strekke seg over 24 timer. Correct me if im wrong
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I forhold til spørsmålet om bilkjøring så omregner de til promille og sånn jeg har fått forklart så er det minst 8 timer etter en liten joint at promillegrensa er under men på faste røykere som røyker daglig vil promillegrensa synke mye saktere og strekke seg over 24 timer. Correct me if im wrong
Vis hele sitatet...
Jeg ble tatt på morgenen rundt 10.00 og resultatet ble omgjort til 0,5 i promille. Hadde røyket rett før midnatt dagen før. Slapp faktisk unna med en smekk på pungen siden det var såpass lavt. Vet ikke om det er noe de pleier og gjøre eller om jeg hadde griseflaks
Jeg har veldig troen på at hvis man pusser tennene godt og bruker hydrogenperoksid fra apoteket og skyller munnen godt og det er sterke saker at det fjerner mye fra spyttet,og ha en slurk på en liten flaske man kan kaste i seg og gurgle i munnen når man blir stoppet,aner ikke om det funker,men verdt et forsøk! ✌️
▼ ... over et år senere ... ▼
Kronisk hasjis.

Tja si det. Starter dagen med en joint, til medisinen.
Knekker alle sigarettene.
Så en pakke gir 15 jointer og 5 sig, eller mer.
1-2 pk sig på 3 dager.
Gidder ikke regne om, men det er kansje kronisk, eller..
Hosten er til tider kronisk.
Men jeg smiler.

Å til dere som stoppes og vet dere er positive n
Nekt å avgi noen form for prøve.
Kontakt advokat og vent på han.
Ikke la dem provosere deg.

Har du passert noen som røykte, lukter det av deg. Skjønner ? Men du skal ikke si noe.

Nekter du å samarbeide, som du alltid SKAL, er det det verste de kan ta deg for.
Og hvorfor skal de ha deg til å prate?
Jo, for de vet dette.

At de ikke kommer noen vei med det som var planene deres.

Så igjen, godta aldri noen form for prøve, å ta 24 timer i verste fall,mens du venter på advokat.

Skriver jo dette hver dag.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble tatt på morgenen rundt 10.00 og resultatet ble omgjort til 0,5 i promille. Hadde røyket rett før midnatt dagen før. Slapp faktisk unna med en smekk på pungen siden det var såpass lavt. Vet ikke om det er noe de pleier og gjøre eller om jeg hadde griseflaks
Vis hele sitatet...
Griseflaks, eller snill gutt som fikk en sjangs.
Råbra
Sist endret av slitenRealist; 5. juli 2023 kl. 11:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.