Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1570
Jeg har ikke brukt hasj mange ganger si under 10 ganger . Røyket litt men ikke mye .

Men de gangene jeg har brukt det kan det muligens ha vært litt mye for min lile kropp. Jeg har brukt drukket det i kakao men også røykte . Nå lurer jeg på om dette kan ha gitt skader på hjerter og lunger jeg merker smerter og hjerteklapp og føler at den ene lungen. Det er ikek snakk om stor smertene og det har vært en eller to ganger med skikkelig hjerteklapp hvor jeg har vært redd ( den venstre ) har mindre lungekapasitet og at det også er smerter her . Bør jeg gå til en doktor å sjekke dette eller bar innbiller jeg meg ting og har noia ??
ta deg en tur til legen.......
Du kan være trygg på at dette ikke kommer av å ha røyket eller drukket hasj. Men ville tatt en tur til legen for å få sjekket om alt er som det skal, at hasjen ikke kan skade hjerte og lunger på den måten betyr ikke at du er frisk.
Sitat av flexx Vis innlegg
Du kan være trygg på at dette ikke kommer av å ha røyket eller drukket hasj. at hasjen ikke kan skade hjerte og lunger på den måten.
Vis hele sitatet...
Er du sikker??? for det ville beroliga meg veldig nå

skal ta en tur legen for det though men ... bør vel nevne at første gangen jeg kjente det var etter å drukket en kopp med skakkao med litt vel mye oppi
Sist endret av h3kr0; 4. februar 2015 kl. 00:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
heartburn?

hvis du mener under rusen så er det bare angst eller bare over sensitiv men sober burde du få sjekka hos legen hvis det plager deg.
ja mener under rusen første gangen og det med hjerte som banker veldig fort har alltid vært under rusen nå er det litt sånn svak brenne smerte .. også og det jeg føler i lungene som jeg opplever igjen nå i kveld en og en halv til to uker siden sist jeg røyka... veldig redd og angst for at noe ikke er som det skal da. forresten litt usikker på om det smerten som er ganske svar og litt sånn brennende ja .. er hjertet eller venstre lunge men deg er ihvertfall i det område
Sist endret av h3kr0; 4. februar 2015 kl. 00:35.
Sitat av h3kr0 Vis innlegg
ja mener under rusen første gangen og det med hjerte som banker veldig fort har alltid vært under rusen nå er det litt sånn svak brenne smerte .. også og det jeg føler i lungene som jeg opplever igjen nå i kveld en og en halv til to uker siden sist jeg røyka... veldig redd og angst for at noe ikke er som det skal da. forresten litt usikker på om det smerten som er ganske svar og litt sånn brennende ja .. er hjertet eller venstre lunge men deg er ihvertfall i det område
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at dette kommer av cannabis, men ta deg en tur til legen, så slipper du å tenke noe mer på det
Kan være panikk og angst. Det gir ofte "fysiske" symptomer som forverrer angstkjøret. Det er ikke farlig Prøv å få kontroll på tankene, tenk på pusten. Dra allikevel til legen i morgen!

Edit: Ville legge til at når du bruker cannabis, så bruker du et stoff som kan utløse ganske lett paranoia og angstfølelser, det er verdt å huske på i tilfelle man kjenner frykt under turen.
Sist endret av Potetmix; 5. februar 2015 kl. 01:17.
Sitat av h3kr0 Vis innlegg
ja mener under rusen første gangen og det med hjerte som banker veldig fort har alltid vært under rusen nå er det litt sånn svak brenne smerte .. også og det jeg føler i lungene som jeg opplever igjen nå i kveld en og en halv til to uker siden sist jeg røyka... veldig redd og angst for at noe ikke er som det skal da. forresten litt usikker på om det smerten som er ganske svar og litt sånn brennende ja .. er hjertet eller venstre lunge men deg er ihvertfall i det område
Vis hele sitatet...
Første 20 minuttene av rusen innebærer at hjertet banker fortere, dette skjer til alle. Du bare ble klar over det, og begynte å lete etter flere symptomer, pågrunn av dette har du mest sannsynelig utviklet en placebo-effekt.
Dette kommer garantert ikke av cannabisbruk, men som sagt betyr det ikke nødvendigvis at du er frisk. Så ta deg en tur til legen og finn ut.