Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 4889
Hei!


Denne tråden virker kanskje litt mer interessant i hodet mitt, men tror fortsatt mange har meninger rundt dette.

Jeg begynner med å si at jeg nærmest gir opp på denne generasjonen når jeg ser på top lista på spotify.
Top 10 er:
Psy
Flo Rida
Will.I.Am
The Script
R.I.O.
Admiral P
David Guetta
Taylor Swift
Tacabro (vil si at jeg virkelig ikke klarer å høre mer enn 15 sek av denne sangen)
Swedish House Mafia.

Noen artister er gode ja. Jeg er stor fan av swedish house mafia og David Guetta.

Men resten av artistene har sanger som kun har et formål. Å tjene penger.
Alle har vel hørt på pop fra 80 og 90 tallet. Og hver gang blir vi like flaue av å tenke på at det var dette foreldrene og våre eldre søsken hørte på.
Men tenker dere noen gang på at barna våres kommer til å lure på hva i helvete vi hørte på når de f.eks hører Flo Rida sin Whistle som i bunn og grunn handler om blowjobs.

Jeg blir flau når noen forteller meg at den nye sangen til lil' wayne er så bra og fin. Autotune og bitches and hoes er nøkkelen til suksess nå for tiden.

Ikke misforstå meg, det finnes også mye bra musikk fra denne tidsalderen.
Men mye av det som er populært og som ungdommer ser på som bra musikk er kommersiellt piss laget for å tjene penger.

Gjerne del meninger angående dette.
Har musikkkvaliteten gått ned? Og hvorfor?
Game disconnected
pokemon's Avatar
Har prøvd å forklare akkurat det samme som du sier her til folk, svaret man får er som regel bare: "Ja men det er jo fet da" hjernedøde sauer klarer ikke forstå det, dessverre.
Det er alltid derprimerende og se på topplisten på spotify.
Når det nærmer seg skolestart er det hundre blyanter og viskelær som Justin Bieber smiler og lager hjerte med hånden.
Jeg så programmet alt til salgs der det var en liten jente som skulle selge Justin Bieber ting, jeg ble helt sjokka hvor mye drit hun hadde. Det kunne være en liten saks med Justin Bieber skrift.
Så det handler kun om penger.

Men heldigvis så er det fortsatt gode artister igjen som kan musikk som ikke printer masse drit for og tjene penger på pubertale jenter.
Jeg kan nevne mine favoritter som jeg anbefaler deg og sjekke ut:
Crossfade
The Killers
Three days grace
Eminem ( <3 )
Red hot chilli peppers
Kings of leon ( <3 )
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Det er alltid derprimerende og se på topplisten på spotify.
Når det nærmer seg skolestart er det hundre blyanter og viskelær som Justin Bieber smiler og lager hjerte med hånden.
Jeg så programmet alt til salgs der det var en liten jente som skulle selge Justin Bieber ting, jeg ble helt sjokka hvor mye drit hun hadde. Det kunne være en liten saks med Justin Bieber skrift.
Så det handler kun om penger.

Men heldigvis så er det fortsatt gode artister igjen som kan musikk som ikke printer masse drit for og tjene penger på pubertale jenter.
Jeg kan nevne mine favoritter som jeg anbefaler deg og sjekke ut:
Crossfade
The Killers
Three days grace
Eminem ( <3 )
Red hot chilli peppers
Kings of leon ( <3 )
Vis hele sitatet...
Helt sant, det finnes også mye bra artister nå.

Vil også dele en artist som jeg har fått helt dilla på. Ronald Jenkees.
Måten han komponerer musikk på er helt fantastisk. Lager alt fra harde rap beats til myk bakgrunnsmusikk. Sjekk det ut, går ikke an å ikke like det!
Mye dårlig musikk i nåtiden ja, men en ting jeg må bare halvforsvare litt:

Psy har mye bra musikk, annet enn "Gangnam style", hør igjennom sangene hans på YouTube kanalen hand, og finn deriblant farsdagssangen, den er egentlig veldig fin, og takket være ett flott publikum som faktisk er med og synger istedenfor og stå der og filme gjør det det hele så utrolig mye bedre.
Alle på den lista du har i førstepost har vel formålet om å tjene penger. Alle er jo mainstream, derfor de havner på topplistene også.

Og jeg mener at mye av dagens toppmusikk er forferdelig i forhold til før. Artister blir mainstream, man slipper desverre ikke unna det.

Det er kjipt å se at en artist man alltid har likt blir mainstream og begynner med noe helt annet istedenfor.
Sist endret av Bruskork1; 6. oktober 2012 kl. 16:23.
Lurer på hvor mange ganger jeg har sett denne tråden her i forskjellige varianter...
Uansett.

Det folk glemmer er at det er kidsa som bestemmer hva som alltid er øverst på lista, og at de som er blitt voksne og har "funnet" sitt kall ikke kan gjøre noe med dette.
Hva lå på topplista da jeg var 14-16? Jo, det var jammen the ketchup song!
2plassen? Avril Lavigne - Complicated
Og det blir ikke bedre om man blar gjennom historien. Topphits har stort sett alltid vært jævlige, og det kommer det antagelig alltid også til å være. Og de som er 5-6år eldre enn de som styrer lista har lyst til å ta selvmord.
Sånn er det bare.

Det finnes derimot håp for den nye generasjon også, de kommer til å utvide horisonten og finne noe annet enn hva som er toppliste. Det skjedde med deg og det kommer til å skje med disse. Jeg husker selv den dagen jeg fant ut at toppliste var skrot, det var første gang jeg hørte Pantera som 15åring. Før det hadde det vært avril lavigne, eminem og alt annet som var liste.
Game disconnected
pokemon's Avatar
men det er jo faktisk folk godt oppe i 20 årene som digger denne musikken, jeg tror ikke folk skjønner hvilken industri de støtter ved å høre på slik pengeslukende musikk.
Og litt før The Ketchup song hadde vi
Aqua - Barbie Girl
Toy-Box - Tarzan & Jane
Vengaboys - Boom Boom etc.
Captain Jack - Captain Jack

La Bouche - Be My Lover
Corona - Baby Baby(hata de her når de var nye, men i forhold til de andre blir de nesten bra)

Jeg tenker at den typen eksepsjonellt ræva musikk starta på 90 tallet, men de som fulgte med på 80-tallet har sikkert eksempler derfra også. ræva popmusikk er ikke noe nytt
Sist endret av Bothrops; 6. oktober 2012 kl. 16:41.
Sitat av pokemon Vis innlegg
men det er jo faktisk folk godt oppe i 20 årene som digger denne musikken, jeg tror ikke folk skjønner hvilken industri de støtter ved å høre på slik pengeslukende musikk.
Vis hele sitatet...
"Digger" vet jeg nå ikke. Jeg kjenner ingen som sitter hjemme alene og hører Flo Rida for å kose seg av de som er over 20år.
David guetta er bare en sviker i dimensjoner, kom å knulle meg å min musikk stil med den store s****e kuken din, hva bryr det meg, jeg blir populær å tjener penger.
Mega-hiten til taio cruz:

I got a hangover, whoa! I've been drinking too much for sure
I got a hangover, whoa! I got an empty cup
Pour me some more
So I can go until I blow up, eh
And I can drink until I throw up, eh
And I don't ever ever want to grow up, eh
I wanna keep it going, keep keep, keep it going, going, going, going....
[Taio]I got a little bit trashed last night, night
I got a little bit wasted, yeah yeah
I got a little bit mashed last night, night
I got a little shhh faced it, yeah yeah
Oh oh oh oh ohI'm on the roof
If you don't know
Well now you know
[Taio Cruz - Hook:]I got a hangover, whoa
!I've been drinking too much for sure
I got a hangover, whoa!
I got an empty cup
Pour me some more
So I can go until I blow up, eh
And I can drink until I throw up, eh
And I don't ever ever want to grow up, eh
I wanna keep it going, keep keep, keep it going, come on!
Vis hele sitatet...
Det er masse bra musikk som er populært, men helvette heller det er mye søppel også :-D
Folk har forskjellige "oppfatinger" av musikken.
Noen liker å bare høre på den, gir rett å slett faen i om teksten handler om penger eller bitches. Også har du de andre som skal sitte å "diskutere" seg til at sin musikk er best siden den har et budskap osv.

Dere skjønner hva jeg mener, men mye partymusikk på toplista i allefall.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
"Digger" vet jeg nå ikke. Jeg kjenner ingen som sitter hjemme alene og hører Flo Rida for å kose seg av de som er over 20år.
Vis hele sitatet...
Du har nok et poeng der ja, jeg tenker sikkert litt for mye på festing når jeg sier de "digger" det, men det er nok ikke mange som hører på det hjemme nei (håper ihvertfall ikke det). Uansett så hører du denne musikken på fester overalt noe som blir like ille.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Du har nok et poeng der ja, jeg tenker sikkert litt for mye på festing når jeg sier de "digger" det, men det er nok ikke mange som hører på det hjemme nei (håper ihvertfall ikke det). Uansett så hører du denne musikken på fester overalt noe som blir like ille.
Vis hele sitatet...
Ja det gjør man. Festmusikk er jo basicly dagens hits. Her er jenter i 20-årene de største synderne. Spilte plater på en bar i vår, og jeg ble sikkert bedt om å spille Sirkus Eliasen 20 ganger i løpet av den kvelden.
-"Sorry jenta mi, jeg har bare den musikken jeg har tatt med meg"
-"Kan du ikke bare spille fra Spotify?"
-"What?! NEI! Gå vekk, jeg tar ikke requests...."
Det skal sies at jeg også har fått requests av gutter. Men jentene er veldig, veldig enige om de tre låtene som er i vinden som skal spilles, gjerne på repeat.
Jeg har hørt veldig få av disse sangene som er nevnt..
Men en stor grunn til at de er populære er vel at det er fest musikk?
Hvis du kobler musikken TS ser på som dårlig opp mot
det å feste, ruse seg og ellers bare gjøre det man gjør når hemningene forsvinner,
så er det jo ikke veldig rart at det blir populært?

Jeg har hørt eller lest en plass at musikken man liker kommer fra intrykk i starten av tenårene,
dette er jo en tid der mange begynner å bli intresert i festing, rus og sex,
jeg tror også mange i denne alderen har forbilder som mange eldre mennesker mener er feil forbilder
(eks. de "tøffeste" ungdommene, reality-tv kjendiser og de "rike" ungdommene).

En siste tanke jeg fikk er at å "anstrenge" seg for å høre teksten til en sang blir sett på som arbeid av mange, og de liker musikk som er det motsatte av arbeid..
Sist endret av Novice; 6. oktober 2012 kl. 17:25.
De kommersielle listene inneholdt like mye søppel for 10, 20 og 30 år siden.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Joda jeg skjønner at toplistene alltid kommer til å inneholde masse dritt. Men hvorfor er det disse sangene som er så populære.

Jeg kan for eksempel ikke høre på flere timer med Taio Cruz og Flo Rida, men jeg kjenner mange som kun har denne type musikk på mobilene sine.

Det er jo ikke sånn at alle synes det er dritt heller, men anbefaler alle å laste ned tunewiki på spotify bare for å se hvor dårlig tekstene faktisk er.

Og Yoshii: David Guetta har også laget mange dårlige låter, men låtene som ikke er så mainstream er utrolig bra.
She wolf er også en helt fantastisk låt mener jeg.

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Mye dårlig musikk i nåtiden ja, men en ting jeg må bare halvforsvare litt:

Psy har mye bra musikk, annet enn "Gangnam style", hør igjennom sangene hans på YouTube kanalen hand, og finn deriblant farsdagssangen, den er egentlig veldig fin, og takket være ett flott publikum som faktisk er med og synger istedenfor og stå der og filme gjør det det hele så utrolig mye bedre.
Vis hele sitatet...
Han har sikkert mye bra også, men når jeg ikke forstår noen ting av teksten så blir det ganske lite interessant. K-pop er ikke min greie men kan skjønne at noen liker det og.
For at det er kommersielle låter. Det er låter som har mye penger bak seg for å komme ut i verdenen. De som ikke er så kritiske til musikk hører på det som er populært. Mesteparten av liste-pop er jo konstruert for sånne folk. Catchye sanger med mye gjentagelser og små variasjoner. Stort sett de samme akkordene blir brukt, det samme gamle de er vandt med. Ikke noe uvandt og farlig.

Musikkkvaliteten har gått opp, populærmusikken holder seg på samme sted. Kanskje blitt litt mer vulgært.
Musikken fenger og det er lett å like sangene. Dette er vel hovedgrunnen til at de havner på toppen av listene. Blir jo dritt lei denne typen musikk fort, men så kommer det jo nytt hele tiden

Kvalitetsmusikk må man nok lete lenger enn topplisten til spotify etter..

Tacata her i skrivende stund Beaten flyter, og jeg liker det! (måtte provosere litt) Er det noe feil i å like dunkdunk musikk? Selv hører jeg på en god blanding av dunkdunk og annen musikk som har litt mer kvalitet.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Eminem ( <3 )
Vis hele sitatet...
Som tidligere Eminem-fan så vil jeg bare spørre hva folk ser i han i dag?

Det er greit at han er fink til å skrike mens han rapper fort.

De første albumene hans var jo mye bedre enn det søppelet han utgir i dag.
Sist endret av Mofse; 6. oktober 2012 kl. 19:07.
Vi har jo heldigvis artister som John Mayer som jeg tror er populær hos tenåringsjentene(?) som gjør at det ikke bare er etter min mening, søppel som går inn i ørene på disse ungdommene.
Sist endret av Kladdebok; 6. oktober 2012 kl. 19:53.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hei!


Denne tråden virker kanskje litt mer interessant i hodet mitt, men tror fortsatt mange har meninger rundt dette.

Jeg begynner med å si at jeg nærmest gir opp på denne generasjonen når jeg ser på top lista på spotify.
Top 10 er:
Psy
Flo Rida
Will.I.Am
The Script
R.I.O.
Admiral P
David Guetta
Taylor Swift
Tacabro (vil si at jeg virkelig ikke klarer å høre mer enn 15 sek av denne sangen)
Swedish House Mafia.

Noen artister er gode ja. Jeg er stor fan av swedish house mafia og David Guetta.

Men resten av artistene har sanger som kun har et formål. Å tjene penger.
Alle har vel hørt på pop fra 80 og 90 tallet. Og hver gang blir vi like flaue av å tenke på at det var dette foreldrene og våre eldre søsken hørte på.
Men tenker dere noen gang på at barna våres kommer til å lure på hva i helvete vi hørte på når de f.eks hører Flo Rida sin Whistle som i bunn og grunn handler om blowjobs.

Jeg blir flau når noen forteller meg at den nye sangen til lil' wayne er så bra og fin. Autotune og bitches and hoes er nøkkelen til suksess nå for tiden.

Ikke misforstå meg, det finnes også mye bra musikk fra denne tidsalderen.
Men mye av det som er populært og som ungdommer ser på som bra musikk er kommersiellt piss laget for å tjene penger.

Gjerne del meninger angående dette.
Har musikkkvaliteten gått ned? Og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Hør på deadmau5, da du liker Swedish House Mafia noe som jeg gjør og

Sitat av pokemon Vis innlegg
Har prøvd å forklare akkurat det samme som du sier her til folk, svaret man får er som regel bare: "Ja men det er jo fet da" hjernedøde sauer klarer ikke forstå det, dessverre.
Vis hele sitatet...
Samme har skjedd med meg, og hvis du i det hele tatt sier noe imot yndlingsartisten deres, så klikker det mentalt for de...

Og David Guetta er jo egentlig nitrist. Mainstream bullshit...
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Hva lå på topplista da jeg var 14-16? Jo, det var jammen the ketchup song!
Vis hele sitatet...
HEH. HAH. HEH. Savner gamle tider, jeg...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Og ikke prøv å si at Dj Pauly D er en god producer/jersey shore medlem. Se her: http://www.youtube.com/watch?v=24q8-h8vuZs
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av Smetown Vis innlegg
Som tidligere Eminem-fan så vil jeg bare spørre hva folk ser i han i dag?

Det er greit at han er fink til å skrike mens han rapper fort.

De første albumene hans var jo mye bedre enn det søppelet han utgir i dag.
Vis hele sitatet...
Så veeldig enig. Det er jo bare 12-årige jenter som kommenterer på de nye musikkvideoene på youtube, sikkert fordi de kjenner seg igjen i det han rapper om...

Huff og huff.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Noen artister er gode ja. Jeg er stor fan av swedish house mafia og David Guetta.
Vis hele sitatet...
Sorry for å måtte skuffe deg, men guetta lager ikke sangene sine selv, og når han spiller "live" så spiller han bare en ferdig mixtape.
Han gjør det bare for penger.
Dagens mainstream består av en simpel beat som er lett fengende og basic lyrics om fitte, biler og cash.

Ganske trist, ja. Enig med deg i at de kun gjør det for penger og det er ganske flaut ja.

Where's the love yo?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Sorry for å måtte skuffe deg, men guetta lager ikke sangene sine selv, og når han spiller "live" så spiller han bare en ferdig mixtape.
Han gjør det bare for penger.
Vis hele sitatet...
Samme som Justin Bieber gjør, han har playback...
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Sorry for å måtte skuffe deg, men guetta lager ikke sangene sine selv, og når han spiller "live" så spiller han bare en ferdig mixtape.
Han gjør det bare for penger.
Vis hele sitatet...
Akkurat det er noe jeg irriterer meg over. "Artister" som ikke gjør noe ut av konsertene sine er ikke noe annet enn å høre på musikken på høyt volum i en klynge av folk.

Når jeg var på Avicii konsert for et halv år siden gjorde han ikke noe annet enn å trykke på play knappen.
Sitat av Smetown Vis innlegg
Som tidligere Eminem-fan så vil jeg bare spørre hva folk ser i han i dag?

Det er greit at han er fink til å skrike mens han rapper fort.

De første albumene hans var jo mye bedre enn det søppelet han utgir i dag.
Vis hele sitatet...
Recovery? Kødder du?

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Og ikke prøv å si at Dj Pauly D er en god producer/jersey shore medlem. Se her: http://www.youtube.com/watch?v=24q8-h8vuZs
Vis hele sitatet...
Ja, det var bare trist
Sitat av Marr Vis innlegg
Akkurat det er noe jeg irriterer meg over. "Artister" som ikke gjør noe ut av konsertene sine er ikke noe annet enn å høre på musikken på høyt volum i en klynge av folk.

Når jeg var på Avicii konsert for et halv år siden gjorde han ikke noe annet enn å trykke på play knappen.
Vis hele sitatet...
Var på den konserten selv, og det irriterte meg også.

På deadmau5 konserten derimot...
Beste konserten jeg har vært på!
Sceneshowet, måten han "snakker" med publikum.

Jeg liker når jeg hører store produsenter gjør noe feil, det viser bare at de faktisk gjør noe på scenen.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Marr Vis innlegg
Akkurat det er noe jeg irriterer meg over. "Artister" som ikke gjør noe ut av konsertene sine er ikke noe annet enn å høre på musikken på høyt volum i en klynge av folk.

Når jeg var på Avicii konsert for et halv år siden gjorde han ikke noe annet enn å trykke på play knappen.
Vis hele sitatet...
Var det da konserten ble avlyst siden han var forkjølet? Uansett, helt enig i det du sier...

Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Var på den konserten selv, og det irriterte meg også.

På deadmau5 konserten derimot...
Beste konserten jeg har vært på!
Sceneshowet, måten han "snakker" med publikum.

Jeg liker når jeg hører store produsenter gjør noe feil, det viser bare at de faktisk gjør noe på scenen.
Vis hele sitatet...
Du var der du og? Det var noe man kan kalle show! Det som irriterte meg mest var jo at det var mange "små" barn der som kastet kondomer og glowsticks på han.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Var det da konserten ble avlyst siden han var forkjølet? Uansett, helt enig i det du sier...
Vis hele sitatet...
Jepp, han var nok litt forkjølet til å trykke på play..

Han spilte vel levels minst 2 ganger. Var litt morsomt at skrillex remix'en var den som tok av mest da
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Du var der du og? Det var noe man kan kalle show! Det som irriterte meg mest var jo at det var mange "små" barn der som kastet kondomer og glowsticks på han.
Vis hele sitatet...
Ja, skjønner ikke humoren i det.
Hvorfor dra på en konsert for å ødlegge?

Et eksempel på deadmau5 sceneshow.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Ja, skjønner ikke humoren i det.
Hvorfor dra på en konsert for å ødlegge?

Et eksempel på deadmau5 sceneshow.
Vis hele sitatet...
Ja, ikkesant. Jeg er under 18 år, men jeg hadde i aldri verden gjort noe slikt. Det er nok noen som tør å gjøre slikt da foreldrene ikke er tilstede :P
Hvorfor slik musikk ligger på Spotify-topplistene er egentlig ikke en gåte. Folk flest er ukritiske og tar til seg det de blir matet med via radio, TV, aviser etc. Det store spørsmålet må jo være hvorfor i alle dager man skal bli matet denne dritten, og hvem som bestemmer dette.

Forøvrig må jeg få lov å si at jeg ikke har et fnugg av respekt noe av musikken som har blitt nevnt her. Det gjelder i stor grad den musikken mange av dere karakteriserer som "god" musikk også.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hvorfor slik musikk ligger på Spotify-topplistene er egentlig ikke en gåte. Folk flest er ukritiske og tar til seg det de blir matet med via radio, TV, aviser etc. Det store spørsmålet må jo være hvorfor i alle dager man skal bli matet denne dritten, og hvem som bestemmer dette.

Forøvrig må jeg få lov å si at jeg ikke har et fnugg av respekt noe av musikken som har blitt nevnt her. Det gjelder i stor grad den musikken mange av dere karakteriserer som "god" musikk også.
Vis hele sitatet...
Hvilke sanger mener du er gode?
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hvorfor slik musikk ligger på Spotify-topplistene er egentlig ikke en gåte. Folk flest er ukritiske og tar til seg det de blir matet med via radio, TV, aviser etc. Det store spørsmålet må jo være hvorfor i alle dager man skal bli matet denne dritten, og hvem som bestemmer dette.

Forøvrig må jeg få lov å si at jeg ikke har et fnugg av respekt noe av musikken som har blitt nevnt her. Det gjelder i stor grad den musikken mange av dere karakteriserer som "god" musikk også.
Vis hele sitatet...
Antar at du er en slik metal-dude?

Jeg har respekt for rock, blues og stort sett alle sjangere (utenom hardstyle) selvom jeg ikke hører på det.

Noe annet mener jeg er barnslig.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Hvilke sanger mener du er gode?
Vis hele sitatet...
Å snakke om enkeltsanger er dødfødt. Kan nevne noen band og artister jeg liker, uten at jeg helt ser relevansen i det:

- Band of Horses
- Rage Against the Machine
- Cake
- Lillebjørn Nilsen
- Cypress Hill
- Bedouin Soundclash
- The Beatles
- Rolling Stones
- Jan Eggum
- Citizen Cope
- Lars Vaular
- Cornelis Vresvik
- Týr
- Gorillaz
- ++++
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Antar at du er en slik metal-dude?

Jeg har respekt for rock, blues og stort sett alle sjangere (utenom hardstyle) selvom jeg ikke hører på det.

Noe annet mener jeg er barnslig.
Vis hele sitatet...
Hardstyle er ikke noe bra etter min mening, men jeg har respekt for rock, blues og ihvertfall country noe som jeg digger
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Antar at du er en slik metal-dude?

Jeg har respekt for rock, blues og stort sett alle sjangere (utenom hardstyle) selvom jeg ikke hører på det.

Noe annet mener jeg er barnslig.
Vis hele sitatet...
Å dømme noen utifra at deres meninger ikke stemmer overens med dine egne er også "barnslig".
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Å dømme noen utifra at deres meninger ikke stemmer overens med dine egne er også "barnslig".
Vis hele sitatet...
Vi kan jo umulig finne ut hva du hører på uten at du sier det...
Sitat av Antidote Vis innlegg
Recovery? Kødder du?
Vis hele sitatet...
Da utfordrer jeg deg til å forklare hva du finner så bra med Recovery?

Poenget er at jeg er interessert i hvorfor det er bra. Jeg har ikke noe problem med at folk liker det.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Vi kan jo umulig finne ut hva du hører på uten at du sier det...
Vis hele sitatet...
Jeg skrev en liten liste som ligger på forrige side, men jeg bruker mobilen og sliter med å quote flere innlegg så du må finne den selv.

Jeg er uansett ingen fasit. Jeg setter bare pris på dyktige musikere med givende og gode tekster.
-Rar på fulltid.
Sitat av Marr Vis innlegg
Akkurat det er noe jeg irriterer meg over. "Artister" som ikke gjør noe ut av konsertene sine er ikke noe annet enn å høre på musikken på høyt volum i en klynge av folk.

Når jeg var på Avicii konsert for et halv år siden gjorde han ikke noe annet enn å trykke på play knappen.
Vis hele sitatet...
Dette syntes jeg er nitrist:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...46387161_o.jpg
Han mannen bak, og at alle volumfadderne står på null! Mistet litt respekt.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Å snakke om enkeltsanger er dødfødt. Kan nevne noen band og artister jeg liker, uten at jeg helt ser relevansen i det:

- Band of Horses
- Rage Against the Machine
- Cake
- Lillebjørn Nilsen
- Cypress Hill
- Bedouin Soundclash
- The Beatles
- Rolling Stones
- Jan Eggum
- Citizen Cope
- Lars Vaular
- Cornelis Vresvik
- Týr
- Gorillaz
- ++++
Vis hele sitatet...
Sorry, så ikke denne listen.

The Beatles, Rolling Stones og Elvis er i min spilleliste
Moro hvordan det kan koke i toppen for folk når noe så subjektivt som musikk diskuteres. Her er forresten fasiten for hva som er bra! Alt annet er dritt fra ende til annen
Tråkket jeg på noen tær nå?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Moro hvordan det kan koke i toppen for folk når noe så subjektivt som musikk diskuteres. Her er forresten fasiten for hva som er bra! Alt annet er dritt fra ende til annen
Tråkket jeg på noen tær nå?
Vis hele sitatet...
Kanskje det, jeg bryr meg ikke om hva du sa. Med mindre du hadde nevnet han Justin Bieber

Noen som har hørt dette? http://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Antar at du er en slik metal-dude?

Jeg har respekt for rock, blues og stort sett alle sjangere (utenom hardstyle) selvom jeg ikke hører på det.

Noe annet mener jeg er barnslig.
Vis hele sitatet...
Så bra at du ikke har respekt for Hardstyle, fortsett med det, ta gjerne med så mange som mulig i samme slengen.